? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
JOEP
JOEP
22/05/2025

Lanceringstrailer for Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time udsendt

Lanceringstrailer for Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time udsendt
Så oprandt dagen endelig, hvor Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time blev udgivet på Switch efter at have været gennem en lang udviklingsproces med flere forsinkelser undervej. Spillet er det nyeste spil i Fantasy Life-serien, der er et fantasy life-sim med rollespilselementer fra Level-5 og startede på 3DS tilbage i 2012. Du kan få et indblik i spillet i den nyeste trailer, som fejrer udgivelsen, lige her:



Spillet koster 449 kr. på eShop. Har du allerede samlet det op?
1
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 10

julemand101
22/05/2025
Har du allerede samlet det op?


Samlede deluxe udgaven op på PS5 så har spillet i løbet af ugen. Kan varmt anbefale spillet og udviklerne har dagligt udsendt patches for at fikse fejl/mangler samt evt. kritik.

Spillet er definitionen af hygge og samler flere forskellige hyggelige genre samtidig med det stadig er Fantasy Life Smiley
0
JOEP
23/05/2025
Level-5 har allerede været ude og annoncere kommende gratis DLC til spillet. Der er ikke annonceret noget reelt, men der er hintet til nye opskrifter, flere våben og mere indhold i verden.
0
julemand101
23/05/2025
#2
En ting jeg lader mig fortælle der også mangler lige nu er kæledyr, hvilket i så fald også vil være nærliggende at inkludere som DLC.
0
JOEP
24/05/2025
Spillet har solgt over 500.000 eksemplarer (på tværs af platforme)! Ret godt klaret for et spil af denne type.
0
KJ85
24/05/2025
Jeg læste et eller andet sted, at spillet på et givent tidspunkt havde flere spillere (sikkert på Steam) end Doom: The Dark Ages..
0
BroSmash
25/05/2025
Jeg er af en eller anden grund blevet virkelig hyped på det her de seneste dage, men omvendt tror jeg heller ikke det er smart at gå igang med inden Switch 2 😅 Er det primært single player man spiller det? Kan se der er online coop, men er det overhovedet noget der giver mening?
0
JOEP
25/05/2025
^Man kan jo opgradere til Switch 2-udgaven for en lille skilling (kun den japanske pris er meldt ud, og den svarer ca til 15 kr., men der er noget lovmæssigt der gør, at den skal koste penge i Japan, som KJ skrev i den anden tråd, så den kan sagtens blive gratis herhjemme).
0
BroSmash
30/05/2025
Kommer Switch 2 udgaven den 5. eller ved man hvornår?
0
KJ85
30/05/2025
0
JOEP
JOEP
#10
01/06/2025
Der er kommet et par sammenligningsvideoer mellem Switch og Switch 2:



0
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Første gameplay fra Hoa 2...
af Jonezy - 57 minutter siden
Spyro: A Realm Beyond ann...
af Jonezy - 1 time siden
Citizen Sleeper 1 og 2 ge...
af Jonezy - 1 time siden
Demi and the Fractured Dr...
af Jonezy - 1 time siden
Ny Nintendo Direct i morg...
af Jonezy - 1 time siden
Nye Pokémon LEGO-sæt afsl...
af JOEP - 15 timer siden
Ny trailer for Minecraft ...
af JOEP - 23 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af Chocobona - 1 dag siden
Final Fantasy VII Revelat...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
Madden NFL 27 annonceret ...
af Jonezy - 3 dage siden
Mario Shop