? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
KJ85
KJ85
14/09/2018

Luigi’s Mansion har co-op og amiibo-funktioner på 3DS

Luigi’s Mansion har co-op og amiibo-funktioner på 3DS
Under nattens Nintendo Direct blev det afsløret, at 3DS-versionen af Game Cube-klassikeren, Luigi’s Mansion, får nye funktioner i form co-op for to spillere og amiibo-funktionalitet. Dermed er der en smule nyt i spillet, men det kræver et spileksemplar på to konsoller, hvis man vil spille hele historien igennem sammen. Med blot et enkelt eksemplar kan man nemlig kun fornøje sig med spillets bosskampe igennem galleriet.

Nedenstående video viser, hvad der blev fortalt i nat.

I Europa udgives Luigi’s Mansion til 3DS d. 19. oktober. Hvad siger du til muligheden for at spille co-op deri, og regner du med at samle spillet op til den lille håndholdte konsol?
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 1 time siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 1 time siden
Metaphor: ReFantazio find...
af ChampionOfWhat - 1 time siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 1 time siden
Legend of Zelda: Ocarina ...
af ChampionOfWhat - 1 time siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 2 timer siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 3 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 7 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 19 timer siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 20 timer siden
Mario Shop