? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Zøvnig
Zøvnig
07/12/2007

Lydfejl i Guitar Hero III rettes

Lydfejl i Guitar Hero III rettes
Activision og Red Octane indrømmer endelig at der er en lydfejl i Guitar Hero III til Wii. Både i manualen og på æskerne står der at spillet understøtter Dolby Pro Logic II surround-sound formatet. I virkeligheden er Wii ejere blevet spist af med, at Wii versionen af Guitar Hero III blev udgivet i mono. Denne fejl kom lynhurtig ud på nettet efter udgivelsen 28. oktober men på trods af de mange klager på det officielle Guitar Hero forum, er der intet sket før nu.

Efter mere end 970 indlæg i tråden derinde og en ordenlig bunke klager på forums over alt på nettet har Activision og Red Octane endelig taget bladet for munden og indrømmet at det ikke er godt nok med sådan en fejl.

De udtaler i den forbindelse:
"We recently became aware that some consumers have not been able to enjoy the full audio output in the Nintendo Wii version of Guitar Hero III: Legends of Rock. We are currently working with Nintendo and are planning to issue an improved audio experience in future versions of the game. "We expect to have re-mastered discs available by early 2008 and we will be offering consumers replacement discs at no cost once they become available. We thank all of our customers for their support and patience."


Kort sagt vil de i starten af 2008 får løst problemet så alle genoptryk af spillet og kommende versioner til Wii selvfølgelig har bedre lyd end hvad tilfældet er med denne udgave af Guitar Hero III. De vil samtidig sørge for at alle der har købt spillet allerede, vil kunne få byttet deres version til den nye med ordenlig lyd.

Det tog lang tid dette her men det er trods alt godt at de får gjort noget ved så stort og pinligt et problem.
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Madden NFL 27 annonceret ...
af Jonezy - 1 dag siden
Indie World Showcase 3. m...
af JOEP - 1 dag siden
Donkey Kong 64 kommer til...
af JOEP - 2 dage siden
Switch 2 kommer muligvis ...
af JOEP - 2 dage siden
Avatar Legends: The Fight...
af JOEP - 2 dage siden
Ny opdatering til Disney ...
af Raxia - 2 dage siden
Switch 2-udgaven af LEGO ...
af Raxia - 2 dage siden
Gameplay-trailer for Paw ...
af Raxia - 2 dage siden
Toy Story: Retro Roundup ...
af ChiCkenEL - 2 dage siden
No Rest for the Wicked an...
af KJ85 - 2 dage siden
Mario Shop