Nintendo har her til eftermiddag afholdt en Nintendo Direct, hvor det første nye spil i Mario & -Luigi-serien i 9 år så dagens lys. Spillet hedder Mairo & Luigi: Brothership og udgives til Switch 7. november. Sammen med annonceringen kom der selvfølgelig også en trailer, som du ser her:
Ligner det noget, du vil samle op?
Køb spillet
Støt N-club ved at købe spillet her
Læs videre
N-cast #239: Er skibet sejlet for Mario & Luigi-serien?
22/11/2024
Mario & Luigi: Brothership (Switch)
15/11/2024
N-cast #238: Nintendo overrasker med ny musik-app
08/11/2024
Lanceringstrailer for Mario & Luigi: Brothership udsendt
07/11/2024
Ny trailer for Mario & Luigi: Brothership udsendt
03/11/2024
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer 5
JOEP
#2
Det ser noget rough ud i grafikken. Ligner lidt noget, de har skyndt sig at lave og den grafikstil var en smutvej til at undgå HD-grafik, som er både dyrt og tidskrævende. Det gjorde også, at jeg var i tvivl om, hvorvidt det var en remake eller ej.
Det sagt så det sjovt nok ud.
Det sagt så det sjovt nok ud.
0
KJ85
#3
Jeg synes, det er fantastisk at se nogle helt originale fjender nok engang i et Mario RPG. Det er noget af det, som bl.a. gjorde de første spil i både Mario & Luigi- og Paper Mario-serien ikoniske. Det er langt mere kreativt end blot at tage alverdens velkendte figurer fra Mario-universet og lade os kæmpe mod dem igen og igen
0
18/06/2024
Ja, der er tilsyneladende et større "push" af Mario RPG-spillene - fra remaken af SNES-spillet, til selvf. Paper Mario TTYD, og nu jo altså détte. Nyfunden satsningsgenre, åbenbart
0
Mr. Mario
#5
Positiv overraskelse at denne serie lige bliver genoplivet, den havde jeg ikke lige set komme. Med mindre det bliver udgivet med noget fedt bonus i forbindelse med forudbestilling, tænker jeg da at det bliver et julegaveønske. 
Jeg må dog indrømme, at jeg ikke lige er helt begejstret for nogle af de nye figurer (fx Connie).
Jeg må dog indrømme, at jeg ikke lige er helt begejstret for nogle af de nye figurer (fx Connie).
0
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.
KJ85
#1Bliver spændende at se, hvem der har fået udviklingstjansen efter lukningen af AlphaDream..