Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Miyamoto var imod Mario Kart 7 forandringer

Skrevet af Lukas Skywalker - 25-11-2011 12:03

Under udviklingen af Mario Kart 7, er en del forandringer i forhold til de tidligere spil, blevet implementeret. Og det var ikke alle af disse, som Shigeru Miyamoto i første omgang syntes godt om!

Måden som gliderne flyver på i Mario Kart 7 ikke særlig realistisk, hvilket Miyamoto til at starte med ikke var glad for. Han siger dog at det fungerer meget godt i aktion.

"The way the gliders fly isn't particularly faithful to real life, but I think it feels pretty good in action. I was actually pretty well against some of the customization features of the game, though.


Det er til gengæld de nye customization-options som Miyamoto ikke oprindeligt var glad for.

"It can be fun to win money for racing and use it to buy parts and such, but I didn't think that had much to do with the core fun of the series. The idea for that came from the studio staff, though, and my final response was 'If you can build this customization on top of a solid control and gameplay foundation, then go ahead'.

Sometimes people yelled at me to look at things more closely but like I said, the core of Mario Kart is pretty solid by this point and I think it's safe to have it evolve in a pretty staid and traditional manner."


Noget nyt ved Mario Kart 7, er også at spillet for første gang i serien slutter på et tal - noget man ellers ofte ser i mange andre spilserier.

"Coming up with the title was actually a lot of trouble for us. But it is the seventh game, and so it just sort of came down to what felt best. Besides, 7 is supposed to be a lucky number, isn't it?"

- Shigeru Miyamoto


Mario Kart 7 udkommer til Nintendo 3DS d. 2. december.

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - 0

Level: 23 (Skree)

25-11-2011 22:45

Lige til hans sidste kommentar: det undrer mig at de syntes, at det var problematisk. Trenden med alle foregående 3DS spil, havde '3D' i titlen.. så hvorfor ville Mario Kart 3D ikke fungere? Mario Kart Wii og Mario Kart DS fungerede?
0
1ups givet

#2 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

25-11-2011 22:47

fxtcy >> Fordi Nintendo har fået at vide (sikkert af investorer eller gennem research) at de skal fokusere mindre på 3D-featuren, da folk (dem der ikke har købt en 3DS) enten er ligeglade eller reagerer negativt på det.
0
1ups givet

#3 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

26-11-2011 09:29

Eller fordi de synes Mario Kart 7 lød bedre? Bare et vildt gæt Smiley
0
1ups givet

#4 - L3G3ND

Level: 12 (Fire Keese)

26-11-2011 10:52

Mario Kart 7 lyder ret nice. Er allerede træt af titler med 3D i Smiley
0
1ups givet

#5 - Jaksen

Level: 10 (Bomchu)

27-11-2011 09:28

Igen, Alex, det ville jeg gerne de referencer på - som ikke er vilde generaliseringer på salgstal. Suk
0
1ups givet

#6 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

27-11-2011 12:32

Normalt laver jeg ikke denne serviceydelse, da alle herinde kan finde ud af at bruge Google, men en enkelt undtagelse:

1. Der var kraftige rygter, at grundet research eller investorerne, var Nintendo kommet frem til, at de skulle fokuere mindre på at markedsføre 3D og mere på at markedsføre konsollen andre feature. Det var den samme kilde, som lækkede at der ville komme en analog stik add-on.

2. Kort tid efter udtaler Iwata: ""I think there could be a Nintendo 3DS software title which does not use the 3D feature at all, and I believe Nintendo will develop such software. Instead, other features of the Nintendo 3DS should be focused on. It might be a communication feature, or other functions (such as the gyro sensor or the motion sensor)"

3. Alt det efterfølgende marketingsmateriale har haft fokus på at promovere E-shop'en, de indbyggede spil og Street Pass etc. Se blot den seneste lange marketingsvideo fra Reggie, der blev linket til herinde for nogle uger siden.

Ergo, det er ret naturligt, at kalde Mario Kart for noget andet end Mario Kart 3D. Jeg mener også, at den endelige titel "Mario Kart 7" blev bekræftet kort efter Iwata havde været ude at sige det med, at 3D skulle markedsføres mindre.
0
1ups givet

#7 - Jaksen

Level: 10 (Bomchu)

27-11-2011 13:20

Nu mente jeg ikke Nintendo, men brugerne som du hyppigt er talsmand for. Er der tale om at du ikke gider 3D eller resten af Nintendo brugerne. Og nejj, det viser salget ikke ndvendigvisnoget om.
0
1ups givet

#8 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

27-11-2011 13:31

Forkert.

Ud fra salgstallene kan vi ikke sige, om 3D har en negativ effekt på de folk, der ikke har købt konsollen. Men vi kan sige, at disse brugere ikke vægter 3D højt nok - for ellers vil de jo have købt den.

Hvornår køber man ting? Når man vægter et produkt højt nok.
0
1ups givet

#9 - Dead-Cheese

Level: 25 (Kokiri)

27-11-2011 22:31

Jeg ser det bare som en reaktion på alt den kritik de har fået for at kalde alle 64'er spillene noget med 64.
De gjorde det ganske vidst også det ved nogen af 3ds spillene med 3d, men problemmet er at ports ofte bliver svæere at skældne i mellem.
Ja, hvor mange vidste egentilig at Rayman 3d var en remake af rayman 2?
Det samme med megaman 64, hvem skulle vide at det var megaman legends?
0
1ups givet