Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Mortal Kombat Armageddon

Skrevet af Zøvnig - 09-09-2006 22:32

Der er ikke de store nyheder omkring spillet på nuværene tidspunkt da Midway og Ed Boon langtfra er færdig med Wii udgaven af spillet endnu. Nogle husker nok at Ed Boon var hurtigt ude med riven efter Wii tidligere på året. Efter E3 kommenterede han at han ikke mente Wiimoten kunne bruges til fighter spil.

Alligevel arbejder han nu på en udgave af Mortal Kombat til konsollen. I den forbindelse har han denne kommentar her:

"Actually, my comments in the past were referring to the Wii-mote and the traditional fighting formula/format that exists today. This format was designed for a controller with many (around 8) buttons. There will inherently be challenges to adapting it to a different control scheme. Imagine you designed a driving game using a steering wheel, gas and brake pedals as the inputs. Then someone comes along and asks you to change the control scheme to use a keyboard instead. A challenge? Yes. Changing an existing fighting game to use different controls is also going to introduce challenges. I think the best way to address this is to rethink the play mechanic to make the most out of the new control mechanism.

Kort sagt så siger han nu, at han mente at det han sagde var, at Wiimoten ikke passede til den klassiske måde at spille fighter spil på. Det kan han jo nok have ret i, så vi glæde os meget til at se hvad han vil gøre for at lave styringen så god som muligt. Men med en kommentar som "It wouldn't make sense to us not to offer a new gaming experience with such a dramatic new control mechanism. mon ikke ham og hans team så kommer med noget helt speicelt?

Vi kan jo håbe.

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Shajita

Level: 28 (Skeeter)

10-09-2006 00:00

jeps vi må håbe
0
1ups givet

#2 - You don't know me!

Level: 1 (Goomba)

10-09-2006 08:43

jeg håber bliver så godt at mange køber det, jeg har selv det første spil, og det er suverænt
0
1ups givet

#3 - king of squirrels

Level: 1 (Goomba)

10-09-2006 10:06

tror jeg køber det. kender det ikk men man ska vel prøve
0
1ups givet

#4 - ッVideoGamer™

Level: 1 (Goomba)

21-10-2020 15:51

lille stavefejl ^^ 'af de >ny< mortal combat'
0
1ups givet