? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Zone
Zone
08/10/2021

N-cast #109: Det sidste Smash og Metroid-sneak peek

N-cast #109: Det sidste Smash og Metroid-sneak peek
I ugens episode af N-cast er der optakt til Metroid Dread! Vi har nået at fået spillet en times tid af spillet og giver vores førstehåndsindtryk. Vi kigger også tilbage på tidligere Metroid-spil, ikke mindst det seneste fra Mercurysteam, nemlig Samus Returns til 3DS fra 2017. Derudover skal det handle om Super Smash Bros. Ultimate, hvis sidste DLC fighter er blevet afsløret, nemlig Sora. Vi snakker også om Sakurai, Smash Ultimate og Kingdom Hearts helt generelt, derudover. Der bliver også lidt plads til at hype næste uges Animal Crossing Direct op - vi savner at snakke AC i N-cast, det er helt sikkert.

Hør podcasten via afspilleren herunder eller tryk på download-knappen og hent episoden ned på din maskine og lyt til det der.



Du kan også høre os på disse platforme: iTunes
Spotify
Google Podcasts

Husk at abonnere på N-club Podcasts på din favorit platform eller hold øje med vores Podcast-arkiv, så du kan høre de nyeste episoder med det samme de bliver lagt op!

Vi håber I vil give den nye episode en lytter. Vi modtager meget gerne feedback i kommentarerne!
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 3

BroSmash
10/10/2021
Glæder mig til at høre jeres tanker om Dread. Har aldrig spillet 2D Metroid, men var vild med Hollow Knight, så jeg er spændt på om Dread er ligeså godt som det har set ud Smiley
0
Pieyanthikos
12/10/2021
Tak for et godt afsnit. Det føltes særligt relevant for mig; Jeg er i fuld gang med Dread, som jeg synes I havde en rigtig fin og nuanceret diskussion omkring, og så har jeg stærkt overvejet Super Monkey Ball pga. kærligheden til de to oprindelige spil. Marks rant var præcist og retfærdigt, så det fik mig - med stor ærgrelse - til at undgå spillet.

I gør det virkelig godt - keep it up Smiley
0
Spitzann
13/10/2021
Fedt I kunne lide det! @Pieyanthikos jeg er enig! Havde glædet mig så meget til Monkey Ball, men jeg må håbe at originalerne en dag bliver genudgivet ordentligt 😭
0
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Nemy - 1 dag siden
Atelier Karia: The Night ...
af JOEP - 3 dage siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Michael - 5 dage siden
N-cast #290: Nintendo Dir...
af [8-Bit] MoNkEy - 5 dage siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 7 dage siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 7 dage siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 7 dage siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 7 dage siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 7 dage siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 7 dage siden
Mario Shop