? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Zone
Zone
10/12/2021

N-cast #117: Det store flødebolle show

N-cast #117: Det store flødebolle show
Så er ugens episode af N-cast klar. I denne uge vender Mark tilbage og vi har en masse ting på programmet. Vi skal snakke om de spil vi har spillet, f.eks. Death's Door, Paper Mario (64) og Shin Megami Tensei V (igen). Derudover vender vi nogle af ugens overskrifter. Vi snakker blandt andet om Masayuki Uemura, den hovedansvarlige ingenør bag NES og SNES, der desværre gik bort i den forgangne uge. Vi snakker også om at Nintendo nu skal tillade at man kan annullere sine digitale pre-orders på eShop, og så snakker vi om salgstal for Pokémon Diamond og Pearl remake-spillene.

Sidst men ikke mindst snakker vi om 'Det store flødebolleshow', som nok bedre er kendt som The Game Awards. Der var ikke så mange ting at snakke om som Nintendo-fan, men alligevel giver vi showet nogle ord med på vejen. (Timestamps for de nysgerrige i bunden).

Hør podcasten via afspilleren herunder eller tryk på download-knappen og hent episoden ned på din maskine og lyt til det der.



Du kan også høre os på disse platforme: iTunes
Spotify
Google Podcasts

Husk at abonnere på N-club Podcasts på din favorit platform eller hold øje med vores Podcast-arkiv, så du kan høre de nyeste episoder med det samme de bliver lagt op!

Vi håber I vil give den nye episode en lytter. Vi modtager meget gerne feedback i kommentarerne!

Timestamps:
Paper Mario: 00:02:48
Shin Megami Tensei V: 00:19:44
Death's Door: 00:32:35
Big Brain Academy: Brain Vs Brain: 00:50:56
Masayuki Uemura: 00:58:16
Pre-orders på eShop: 01:05:06
Pokémon salgstal: 01:10:24
The Game Awards: 01:14:36
2
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 2

Jonezy
14/12/2021
Har ikke fået givet så meget feedback her på det sidste. Sorry. Men I gør det stadig fremragende og jeg elsker at høre N-Cast. Og helt enig, ham Geoff Keighley er en værre flødebolle som elsker at hype alle 'bro' spillene.

Glæder mig til jeres GotY. Tænker der bliver noget praise til The Longing og Metroid Dread. Tak for cast. Smiley
5
[8-Bit] MoNkEy
14/12/2021
Så fik aben også hørt "Casten".
Godt show, I tre, og godt at I lige kom omkring NES/SNES magikerens talte dage. En smuk afsending.
Glæder mig til næste show! Smiley
5
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Nemy - 1 dag siden
Atelier Karia: The Night ...
af JOEP - 3 dage siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Michael - 5 dage siden
N-cast #290: Nintendo Dir...
af [8-Bit] MoNkEy - 5 dage siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 7 dage siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 7 dage siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 7 dage siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 7 dage siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 7 dage siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 7 dage siden
Mario Shop