Så er vi klar med en ny episode af N-cast. I denne uge handler episoden om blandt andet om YookaLaylee and the Impossible Lair, som udkom på Switch i sidste uge. Vi taler også om det måske mest ambitiøse Switch port til dato, nemlig The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition, som udkom tidligere i denne uge og sidst men ikke mindst har vi også et retrosegment der handler om et omdiskuteret, meme-værdigt Wii-spil.
Hør podcastet via afspilleren herunder eller tryk på download-knappen og hent episoden ned på din maskine og lyt til det der.
Du kan også høre det på iTunes eller Spotify, hvis du er rigtig fancy. Husk at abonnere på N-club Podcasts på din favorit platform, så du kan høre de nyeste episoder med det samme de bliver lagt op!
Har du lyst til at høre tidligere afsnit? Så kan du gå ind i vores Podcast-arkiv eller finde dem på iTunes eller Spotify.
Vi håber I vil give den nye episode en lytter. Giv os gerne feedback i kommentarerne!
Spilinfo
Køb spillet
Læs videre
N-cast #290: Nintendo Direct 2026 reaktion, hvad sker der!?
2 dage siden
N-cast #289: Har Mina the Hollower huller i osten?
9 dage siden
N-cast #288: Hvad har de dog gjort ved Yoshi??
16 dage siden
N-cast #287: Hjælp, WarioWare er blevet til et mobilspil!
23 dage siden
N-cast #286: Starfox er tilbage, men lander det?
08/05/2026
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer 7
20/10/2019
^ Der er intet i vejen for at tale om N-Gamez, især når nu det ikke eksisterer længere
Det blev ganske rigtigt efterfulgt af Playception, men fordi vi fandt ud af, at der stadig var en efterspørgsel efter et strictly Nintendo-fokuseret community, invaderede vi N-club, som - uden at gå for meget i detaljer - ikke havde de bedste udsigter.
0
powerfull499
#3
^ Yes, I know. Men i streamen lyder det nemlig til, at de ikke må nævne navnet
Der siges noget i retning af, "det må vi ikke tale om", da de kommer til at tale om et eller andet event, som der engang var på N-gamez.
1
Zone
#4powerfull499 skrev:
^ Yes, I know. Men i streamen lyder det nemlig til, at de ikke må nævne navnet
Der siges noget i retning af, "det må vi ikke tale om", da de kommer til at tale om et eller andet event, som der engang var på N-gamez.
^ Yes, I know. Men i streamen lyder det nemlig til, at de ikke må nævne navnet
Det var ment som en joke.
0
Jonezy
#5
For helvede Mark.... Nu er man jo næsten nødt til at give The Impossible Lair et forsøg. 
Lækker podcast som sædvanlig. Godt arbejde drenge!
@powerfull499 Tropical Freeze er et mesterværk og Mark siger jo også selv at Yooka-Laylee ikke helt er deroppe (men tæt på!), så tænker at du starte med DK og bare nyde verdensklasse level design og gameplay.
Lækker podcast som sædvanlig. Godt arbejde drenge!
@powerfull499 Tropical Freeze er et mesterværk og Mark siger jo også selv at Yooka-Laylee ikke helt er deroppe (men tæt på!), så tænker at du starte med DK og bare nyde verdensklasse level design og gameplay.
2
23/10/2019
Har endelig fået tid til at høre podcastet, og har lige en hurtig opklaring til det med efterfølger til spil med Wii i titlen.
Wii Play fik faktisk en efterfølger, der gik under navnet Wii Play: Motion.
Wii Play fik faktisk en efterfølger, der gik under navnet Wii Play: Motion.
2
Pydte
#7ThePatrickBay skrev:
Har endelig fået tid til at høre podcastet, og har lige en hurtig opklaring til det med efterfølger til spil med Wii i titlen.
Wii Play fik faktisk en efterfølger, der gik under navnet Wii Play: Motion.
Har endelig fået tid til at høre podcastet, og har lige en hurtig opklaring til det med efterfølger til spil med Wii i titlen.
Wii Play fik faktisk en efterfølger, der gik under navnet Wii Play: Motion.
Tak for opklaringen, Patrick. Hukommelsen er ikke altid, hvad den har været. Selvom jeg står ved, at der ikke findes et "Wii Play 2".
0
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.
powerfull499
#1Fedt at høre at Hekseren 3: Den vilde jagt kører godt på Switch. Jeg har også lige set videoen fra Digital Foundry. Da jeg har en ret fin computer, så springer jeg den dog over!
Yooka-Laylee lyder super fedt, og ligesom jer, er jeg overrasket over, at det rent faktisk er et godt spil, når man tager det tidligere spil i betragtning. Nu skal jeg overveje, om jeg skal anskaffe mig Tropical Freeze eller dette...
Og så en lille ting: I må vel gerne snakke om N-gamez? Den side er for længe siden død, ligesom dens efterfølger, Playception, også ser ret død ud. Det er faktisk bare interessant, at et lille land som Danmark har haft så mange fansider for Nintendo. Ikke noget man har set på samme måde i Sverige og Norge fx. Ren tilfældighed, eller har Bergsala gjort noget rigtigt her?