Så er vi klar med ugens episode af N-cast. I denne uge snakker vi om hvad vi har spillet siden sidst, hvor Story of Seasons og The Longing igen er på programmet. Snakken falder også på The Great Ace Attorney-opsamlingen, som er første gang spillene udgives i Vesten og Reggie der troller Mother 3 fans på Twitter, mens en forhenværende F-Zero designer stadig tror serien vender tilbage. Derudover snakker vi LEGO Luigi, Retro Studios' nyeste ansættelse og Mario Kart Tour! Vi slutter af med et Retro-segment der i denne uge handler om et spil med en rigtig lømmel i hovedrollen.
Hør podcastet via afspilleren herunder eller tryk på download-knappen og hent episoden ned på din maskine og lyt til det der.
Du kan også høre det på iTunes eller Spotify, hvis du er rigtig fancy. Husk at abonnere på N-club Podcasts på din favorit platform, så du kan høre de nyeste episoder med det samme de bliver lagt op!
Har du lyst til at høre tidligere afsnit? Så kan du gå ind i vores Podcast-arkiv eller finde dem på iTunes eller Spotify.
Vi håber I vil give den nye episode en lytter. Giv os gerne feedback i kommentarerne!
Spilinfo
Køb spillet
Læs videre
N-cast #289: Har Mina the Hollower huller i osten?
5 dage siden
N-cast #288: Hvad har de dog gjort ved Yoshi??
12 dage siden
N-cast #287: Hjælp, WarioWare er blevet til et mobilspil!
19 dage siden
N-cast #286: Starfox er tilbage, men lander det?
08/05/2026
N-cast #282: Nintendos største fiasko og en talende blomst
20/03/2026
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer 5
AND
#2
F-Zero skal da bare have RPG-behandlingen - så kører det spil igen! 
Skill tree, hvor du enten kan gøre styring lettere eller opnå fordele ved øget fart, m.m.
F-Zeros univers lægger i den grad op til historiefortælling, så ved at kombinere en stærk single player kampagne med online multiplayer har man måske kombinationen, som kunne løfte serien i nye retninger
Skill tree, hvor du enten kan gøre styring lettere eller opnå fordele ved øget fart, m.m.
F-Zeros univers lægger i den grad op til historiefortælling, så ved at kombinere en stærk single player kampagne med online multiplayer har man måske kombinationen, som kunne løfte serien i nye retninger
2
Pydte
#3
@BroSmash - JA, Bully er bestemt værd at tjekke ud - også selvom tiden måske er løbet fra det ifølge Anne. 
@AND - God pointe. RPG-elementer kunne nok være et godt løft til F-Zero... hvis vi da nogensinde får et nyt. Ak.
@AND - God pointe. RPG-elementer kunne nok være et godt løft til F-Zero... hvis vi da nogensinde får et nyt. Ak.
1
powerfull499
#4
Tak for en god episode som altid, - det er en fornøjelse!
Måske man skulle prøve at kaste sig ud i 'The Longing'. Det lyder dog noget langsommeligt, men Pydte sælger det godt. Men jeg tror dog også, at han kunne sælge sand i Sahara.
Måske man skulle prøve at kaste sig ud i 'The Longing'. Det lyder dog noget langsommeligt, men Pydte sælger det godt. Men jeg tror dog også, at han kunne sælge sand i Sahara.
2
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.
BroSmash
#1