? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Zone
Zone
23/04/2021

N-cast #90: The Great Ace Attorney kommer til vesten og Reggie troller på Twitter

N-cast #90: The Great Ace Attorney kommer til vesten og Reggie troller på Twitter
Så er vi klar med ugens episode af N-cast. I denne uge snakker vi om hvad vi har spillet siden sidst, hvor Story of Seasons og The Longing igen er på programmet. Snakken falder også på The Great Ace Attorney-opsamlingen, som er første gang spillene udgives i Vesten og Reggie der troller Mother 3 fans på Twitter, mens en forhenværende F-Zero designer stadig tror serien vender tilbage. Derudover snakker vi LEGO Luigi, Retro Studios' nyeste ansættelse og Mario Kart Tour! Vi slutter af med et Retro-segment der i denne uge handler om et spil med en rigtig lømmel i hovedrollen.

Hør podcastet via afspilleren herunder eller tryk på download-knappen og hent episoden ned på din maskine og lyt til det der.



Du kan også høre det på iTunes eller Spotify, hvis du er rigtig fancy. Husk at abonnere på N-club Podcasts på din favorit platform, så du kan høre de nyeste episoder med det samme de bliver lagt op!

Har du lyst til at høre tidligere afsnit? Så kan du gå ind i vores Podcast-arkiv eller finde dem på iTunes eller Spotify.

Vi håber I vil give den nye episode en lytter. Giv os gerne feedback i kommentarerne!
2
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 5

BroSmash
24/04/2021
Bully lyder som en overset perle. Det skal helt sikkert erhverves og prøves Smiley
2
AND
25/04/2021
F-Zero skal da bare have RPG-behandlingen - så kører det spil igen! Smiley

Skill tree, hvor du enten kan gøre styring lettere eller opnå fordele ved øget fart, m.m.

F-Zeros univers lægger i den grad op til historiefortælling, så ved at kombinere en stærk single player kampagne med online multiplayer har man måske kombinationen, som kunne løfte serien i nye retninger Smiley
2
Pydte
27/04/2021
@BroSmash - JA, Bully er bestemt værd at tjekke ud - også selvom tiden måske er løbet fra det ifølge Anne. Smiley

@AND - God pointe. RPG-elementer kunne nok være et godt løft til F-Zero... hvis vi da nogensinde får et nyt. Ak.
1
powerfull499
27/04/2021
Tak for en god episode som altid, - det er en fornøjelse!
Måske man skulle prøve at kaste sig ud i 'The Longing'. Det lyder dog noget langsommeligt, men Pydte sælger det godt. Men jeg tror dog også, at han kunne sælge sand i Sahara.
2
ThePatrickBay
28/04/2021
Jeg er godt nok også tæt på at hoppe på The Longing...
0
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 57 minutter siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 57 minutter siden
Metaphor: ReFantazio find...
af ChampionOfWhat - 59 minutter siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 1 time siden
Legend of Zelda: Ocarina ...
af ChampionOfWhat - 1 time siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 1 time siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 2 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 6 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 18 timer siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 19 timer siden
Mario Shop