? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Grauling
Grauling
08/01/2013

N-clubs Call of Duty: Black Ops 2 turnering

N-clubs Call of Duty: Black Ops 2 turnering
For første gang i rigtig lang tid, holder N-club en online turnering! Og hvilket andet spil end det nye Call of Duty: Black Ops 2 til WiiU kunne være bedre at sparke gang i turneringerne her på N-club?

Turneringen vil komme til at foregå lørdag d. 19. januar. Den seneste tilmeldingsfrist er tirsdag d 15 januar. Det eneste du skal gøre for at tilmelde dig er at skrive en kommentar i denne nyhed med dit Nintendo ID og den online level (i tilfælde af du har sådan en) du har lige nu.

Mere infomation omkring regler og præmie for konkurrencen vil komme senere.

Hvilket spil kunne du ellers tænke dig at se at der kom en turnering med her på N-club?
2
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Sillyyy - 3 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Jonezy - 4 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 6 timer siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 6 timer siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 6 timer siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 7 timer siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 8 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 12 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 1 dag siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 1 dag siden
Mario Shop