Det træk har Nintendo ikke været alt for tilfredse med. Det er nu kommet frem, at de sagsøger Genki for at bruge (mockups af) Nintendo-hardware uden tilladelse og for at lække fortrolige oplysninger. Nintendo påstår, at Genki brugte Switch 2 til at skaffe sig opmærksomhed.
[Switch 2]
— OatmealDome (@oatmealdome.bsky.social) 3. maj 2025 kl. 18.12
Nintendo is suing accessory maker Genki, the company that showed off a mockup of the Switch 2 at their CES 2025 booth before the console's official reveal.
Nintendo alleges that Genki violated their trademarks.
[image or embed]
Hvad tænker du om dette søgsmål - er det berettiget eller er det helt ude i hampen?
JOEP
#1