Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Amiibo!

Pokémon Unite

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Ny Cave Story 3D gameplay fra GameSpot feature

Skrevet af Lukas Skywalker - 16-05-2011 16:25

GameSpot har haft fat i produceren bag det kommende 3DS-remake af Cave Story. Dette er der kommet en video ud af, hvor producer Jack Niida forklarer og fortæller om spillet, mens der vises hidtil uset gameplay fra Cave Story 3D.

Du kan se videoen herunder. Klippene med gameplay vises sporadisk gennem indslaget:



Cave Story 3D udkommer til Nintendo 3DS d. 9. august her i Europa.

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

16-05-2011 20:17

Lidt fail at man kun kan skyde i fire retninger.
Jeg tror det ville være meget federe hvis man udnyttede analog-sticket og gjorde det muligt at skyde i alle 360 graders retninger. Lidt ligesom i Soldat.
3DS'en har godt nok ikke to analog-stick, men Nintendo siger jo at Gyro-sensoren virker mindst ligeså godt til formålet.
0
1ups givet

#2 - Dead-Cheese

Level: 25 (Kokiri)

16-05-2011 20:22

De har jo lavet spillet 2 gange, og hvis de tilføjede det ville spillet nogle steder blive alt for nemme, eller de skal lave banerne om. Hvis man kunne skyde i alle retninger, især med gyro censor eller højre analog stick ville det virke akarvert hvis stort set alt var som i de forrige.
0
1ups givet

#3 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

16-05-2011 21:11

Det har du sikkert ret i Smiley
Man kan ikke bare ændre angrebenes styrke uden også at ændre fjerndernes adfærd.

Grafikken ser foresten ret nice ud. Nogle af områderne ligner noget fra Metal Gear og nogle andre noget fra Lost Winds.
Jeg tror muligvis der kunne opstå lidt problemer med at skelne mellem forgrund og baggrund. Men det er vel det 3D-effekten er til for at hjælpe på.
0
1ups givet