I går udkom 007 First Light fra danske IO Interactive, der især er kendt for at stå bag Hitman-serien. 007 First Light er det første nye spil med James Bond, agent 007, i meget lang tid, og det har høstet glødende anmeldelser. Nu er det så udkommet på andre platforme, mens Switch 2-versionen udgives senere på sommeren. I forbindelse med udgivelsen på andre platforme er der udsendt en ny trailer, som ses her:
Har du planer om at samle 007 First Light op nu, eller venter du?
Spilinfo
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer 1
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.
[8-Bit] MoNkEy
#1Efter al den positive opmærksomhed og de flotte anmeldelser, det har fået her over udgivelsen, ser det godt nok også ud til at være en ren vinder fra iOi !!