? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
JOEP
JOEP
16 dage siden

Ny trailer for 007 First Light udsendt

Ny trailer for 007 First Light udsendt
I går udkom 007 First Light fra danske IO Interactive, der især er kendt for at stå bag Hitman-serien. 007 First Light er det første nye spil med James Bond, agent 007, i meget lang tid, og det har høstet glødende anmeldelser. Nu er det så udkommet på andre platforme, mens Switch 2-versionen udgives senere på sommeren. I forbindelse med udgivelsen på andre platforme er der udsendt en ny trailer, som ses her:



Har du planer om at samle 007 First Light op nu, eller venter du?
1
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 1

[8-Bit] MoNkEy
16 dage siden
Jeg glæder mig voldsomt meget til at Switch 2-udgaven rammer gaden, sagde aben!
Efter al den positive opmærksomhed og de flotte anmeldelser, det har fået her over udgivelsen, ser det godt nok også ud til at være en ren vinder fra iOi !! Smiley
0
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af AND - 23 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Michael - 1 dag siden
N-cast #290: Nintendo Dir...
af [8-Bit] MoNkEy - 1 dag siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 3 dage siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 3 dage siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 3 dage siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 3 dage siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 3 dage siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 3 dage siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 3 dage siden
Mario Shop