Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Nye informationer om Star Fox 64 3D

Skrevet af Lukas Skywalker - 12-05-2011 16:38

En besøgende hos Tsutaya, en populær japansk forhandler af bl.a. film og videospil, kan nu fortælle helt nye informationer om Star Fox 64 3D. Spillet står til at udkomme d. 14. juli, og er selvfølgleig et 3D-remake af det klassiske Nintendo 64-spil Star Fox 64 (kendt her i Europa som Lylat Wars).

Herunder er de oplysninger der blev givet fra denne "intern", så at sige:

• Spillet har en 3DS mode, en N64 mode og en Battle mode
• I 3DS mode bruger man gyro-sensoren i 3DS'en til at styre skibet
• Battle mode understøtter op til fire spillere
• Battle mode vil have download play (dvs. kun én skal have spillet)
• Spillet vil ikke have online-multiplayer
• I kamp vises dit ansigt som et ikon, så man nemt kan se hvem der er hvem

Nintendo UK og Nintendo of America har endnu ikke fastlagt en udgivelsesdato for Star Fox 64 3D.

Tak til thedbp, der tippede os om nyheden.

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - koopi

Level: 7 (Korok)

12-05-2011 17:37

Ingen online multiplayer ... det burde da kunne lade sig gøre i 2011? Smiley
0
1ups givet

#2 - PD

Level: 1 (Goomba)

12-05-2011 17:39

Jamen er det da meningen at man skal kunne spille sammen i sådan et spil? Jeg har aldrig prøvet det, men det virker da heller ikke som et multiplayer spil...
0
1ups givet

#3 - koopi

Level: 7 (Korok)

12-05-2011 17:48

Det her er multiplayer! Smiley
0
1ups givet

#4 - Jonas

Level: 15 (Geega)

12-05-2011 19:19

• I 3DS mode bruger man gyro-sensoren i 3DS'en til at styre skibet

Neeeeeej hvorfor har tingesten overhovedet en gyrosensor? Nu tror alle udviklerne, at det er noget de bare skal bruge.
0
1ups givet

#5 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

12-05-2011 19:21

Der er intet galt med en gyrosensor. Den er blevet brugt til nogle ok ting på iPhone. Problemet er, at det slet ikke fungerer med den stereoskopiske 3D-effelkten slået til. Jer, der har prøvet 3DS'en, ved hvor stille, man skal holde den.
0
1ups givet

#6 - Dingler_

Level: 3 (Koopa-Troopa)

12-05-2011 20:51

o_O N64 mode? Multiplayer i Lylat Wars var fantastisk! Sure, lidt flere baner og modes havde bestemt ikke gjort noget - faktisk var der generelt mangel på options. Men det ændrer ikke på den magiske følelse det var at dodge din sidekammerats incoming charge-shot med et U-turn eller et slick backflip i de smidige Arwings!

Star Fox-serien er desværre gået hen og blevet en smule stale for mig - Advetures til GC var okay, men det var som om det sendte serien i en lidt forkert retning, hvor der blev fokuseret på udforskning og adventure fremfor arcade-shooting. Vi var fint optaget af TWW og OoT Master Quest på det tidspunkt, jeg var slet ikke gearet til endnu et action- adventure-spil; jeg ville bare gerne ha' et Lylat Wars 2, men sådan skulle det ikke være...
Det blev der rettet lidt op på i Command til DS, men det var stadig langt fra Star Fox SNES og Lylat Wars til N64!

Så jeg håber inderligt at de får gjort det rigtigt med 3D-udgaven (selv remakes kan man fucke op), så jeg kan komme på tur med McCloud igen - Lylat Wars er nok mit mest spillede N64-spil.
0
1ups givet

#7 - Grauling

Level: 23 (Skree)

12-05-2011 21:18

Håber på der kommer en online ladder. At få den højeste mulige score i singleplayerdelen var bare så fedt Smiley!
Virkelig ærgerligt med onlinedelen SmileyKan huske jeg bare brugt rigtig mange gode timer med mine brødre i multiplayerdelen i Lylat Wars.
0
1ups givet

#8 - Jonas

Level: 15 (Geega)

12-05-2011 21:34

Det kan du roligt regne med, at der ikke gør. Nintendo ved godt, hvor kede af det folk bliver, når de ser at de kun er nummer 150451 på ranglisten Smiley
0
1ups givet

#9 - Kristian Mols

Level: ()

12-05-2011 21:38

Drop nu den gyro - den er virkelig en plage, og man ligner en tosse!
0
1ups givet

#10 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

12-05-2011 22:31

Hvis man ikke bryder sig om gyro-sensoren, så lad være med at bruge den. Simple as that.
0
1ups givet

#11 - Jonas

Level: 15 (Geega)

12-05-2011 22:33

Ikke sikkert at det bliver en valgmulighed i alle fremtidige spil.
0
1ups givet

#12 - Kristian Mols

Level: ()

12-05-2011 22:47

^What Jonas said

Annywais nintendo har udtalt at gyroen er grunden til at 3DS'en ikke har et andet analog stick... hvilket er retarderet, ikke at jeg mener den burde have et, men gyroen er IMO virkelig ubehagelig at bruge.
0
1ups givet

#13 -  

Level: 1 (Goomba)

12-05-2011 23:02

@alexander Brock petersen

-en af dem der har 3ds'en- det kan godt være det her lydder lidt fanatisk, men så længe man rykker sig med 3ds, istedet for at rykke 3ds'en rundt, så tænker man slet ikke på at man skal være i sweet spot.

jeg har kun haft problemer med sweet spot den første gang jeg spillede argumented reality, man venner sig altså enormt hurtigt til det.

synes det er erveligt at man skal være konservativ fordi man har brugt 10 minutter på maskinen og man så tænker "meh det kan jeg ikke finde ud af, det noget lort"
0
1ups givet

#14 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

12-05-2011 23:25

Dennis >> Jeg vil nu mene, at jeg godt kan finde ud af bruge en 3DS. Problemet er blot, at stereoskopisk 3D ikke tiltaler mig særlig meget. Jeg bruger videospil som en pause fra en ellers travl hverdag. Videospil skal derfor ikke være anstrengende, men afslappende og lettilgængelige - især når der er tale om en håndholde oplevelse. Den stereoskopiske 3D-effekt er for mig ikke afslappende, men anstrengende. Hvis det endelig skulle være noget, jeg skulle bruge, så skulle det være i min stue og ikke på en håndholdt konsol.

Når det er sagt, så synes jeg kun at den stereoskopiske 3D-effekt blev endnu mere irriterende, når jeg brugte gyro-sensoren. Det føles ikke intuitivt for mig.
0
1ups givet

#15 - Sillyyy

Level: 17 (Deku Baba)

12-05-2011 23:50

Ugh... Når der var online multiplayer i Starfox Command, havde jeg håbet på det i Starfox 64 3D. Hvor er det frustrerende og dumt.
0
1ups givet

#16 - PD

Level: 1 (Goomba)

13-05-2011 00:09

Jeg har selv en 3DS og jeg syntes slet ikke at 3D'en er anstengende... det giver spillet mere liv! Jeg har det altid tændt når jeg spiller Pilotwings, da det bare ser så godt ud og giver meget mere dybde! Og 3D'en, som også har været tale om, giver kun smerter i øjnene de første par gange man spiller med det. Efter lidt tid, har ens øjne vænnet sig til det og det gør ikke længere ondt! Smiley

Og de ville jo heller ikke proppe gyroen ind i maskinen hvis det ikke fungerede... xD
0
1ups givet

#17 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

14-05-2011 13:49

God pointe, Amberr. Smiley Det virker ret hjernedødt.
Dingler, vi fik da Assault? Selvom det ikke var en instant klassiker, så synes jeg mange overser spillet til fordel for Adventure, som jo overhovedet ikke prøvede at være et SF-spil, men i stedet brugte varemærket til at promovere et middelmådigt spil. Assault prøvede da at vende tilbage til rødderne og var på mange måder en bedre genoplivning af Lylat Wars end Command; sidstnævnte havde flere slutninger, men manglede on-rail elementet og de jordbaserede kampsekvenser.
0
1ups givet

#18 - Eagle

Level: 21 (Paragoomba)

14-05-2011 16:59

Starfox Assault var et rædselsfuldt spil der absolut ikke fortjener at blive nævnt når man snakker Starfox-spil. Kun 3 baner i ægte Lylat Wars-stil (men banerne manglede en masse ting som gjorde Lylat Wars god), elendig grafik, og banerne til fods var bygget elendigt op. Styringen var enormt klodset uanset om du var til fods, i tank eller i luften.
0
1ups givet

#19 - Dead-Cheese

Level: 25 (Kokiri)

14-05-2011 17:03

Jeg kunne lide Assault, men jeg er ikke nået langt. Lylat wars er måske bedre på nogle punkter, men tilsyneladende meget kortere.
0
1ups givet

#20 - Eagle

Level: 21 (Paragoomba)

14-05-2011 17:06

Tværtimod, Lylat Wars har betydeligt mere indhold end Assault (hvis man ser bortset fra multiplayer-moden, som jeg ikke er specielt begejstret for i Assault alligevel, samt stadigvæk led under spillets controls)
0
1ups givet

#21 - Dennis Høj-Suhr

Level: 26 (Octopi)

18-05-2011 18:28

glæder mig sådan til det kommer og glæder mig til der kommer en dato
0
1ups givet

#22 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

19-05-2011 19:48

@Eagle
Jeg tror, jeg har det med Adventure som du har det med Assault. Selvom Assualt led under en del mangler, så havde det idéer, der i det mindste pegede i retning af en potentielt værdi genoplivning af serien.
0
1ups givet

#23 - Fox McCloud

Level: 1 (Goomba)

19-05-2011 20:09

NiCe CooL NEWS (Y)

(L) Star Fox & Star Wars I LOVE it <3 (F)

NC<Smiley>64
0
1ups givet

#24 - Eagle

Level: 21 (Paragoomba)

20-05-2011 09:56

Det vil jeg godt give dig ret i Pebling, men når de misser nogle af de mest vitale ting fra Lylat Wars, så ender du med et elendigt produkt alligevel. Ingen tvivl om at det er tættere på Lylat Wars end Adventures, tho (men hvis det er et dårligere spil, hvad betyder det så?)

Jeg er heller ikke stor fan af Star Fox Adventures, i øvrigt. Som Zelda-klon fejlede det på mange måder (som f.eks. ulidelig backtracking og simplificeret kampsystem).
0
1ups givet