? N-CLUB .DK N N-CLUB B A

Pokémon Black & White runder to millioner i USA

Pokémon Black & White runder to millioner i USA
De nyeste Pokémon-spil til DS'en, Pokémon Black og Pokémon White, har nu rundet over to millioner solgte eksemplarer i USA. Dette beretter Nintendo of America på deres Twitter-profil:

"Thanks, Pokemon fans! You helped the Pokemon Black and Pokemon White Version games hit the 2 million sales mark in just 2 weeks!"

Pokémon Black og Pokémon White udkom her i Europa i starten af marts, og her har det også nydt succes. I UK er det blevet den hurtigst sælgende DS-titel nogensinde, mens det for Nintendo of Europe er deres tredjestørste lancering nogensinde.

I Japan, hvor spillet udkom først, rundede spillet hele 2,5 millioner eksemplarer i løbet af den weekend hvor spillet blev lanceret, hvilket
betyder at der dog endnu er et godt stykke vej hvis den milepæl skal stikkes.
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Sillyyy - 4 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Jonezy - 5 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 7 timer siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 8 timer siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 9 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 13 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 1 dag siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 1 dag siden
Mario Shop