Skrevet af Lukas Skywalker - 27-01-2011 21:08
Forleden kunne vi berette, at Nintendo 3DS vil bruge Friend Codes, men dog kun én pr. Nintendo 3DS-konsol. Selvom det selvfølgelig er en stor forbedring i forhold til at skulle have en Friend Code pr. spil, så mener mange at det stadig ikke er helt optimalt. Nu forklarer Reggie hvorfor Friend Codes er nødvendige.
The thing that we've learned is that there are some games that you want to battle head to head, but you don't want to necessarily want that other player to have full access to the space.
Probably the best example is something like 'Animal Crossing.' We may want to trade items in 'Animal Crossing,' but do I really want the potential for you to come into my town and maybe disrupt it in some way? That's what Friend Codes are all about. There are certain games where Friend Codes are important. There are other games where, because of the head to head nature of the gameplay, it really isn't necessary.
- Reggie Fils-Aimé, Nintendo of America
Er du enig i Reggies udtalelse? Eller er Friend Codes i bund og grund ikke bare et tilfældigt genereret brugernavn på en masse cifre?
#1 - Jainay
Level: 2 (Keese)
27-01-2011 21:20
Er enig i at jeg ikke vil have folk rendende og ødelægge noget, hvis de overhovedet kan.#2 - Lukas Skywalker
Level: 25 (Kokiri)
27-01-2011 21:21
^ Lige præcis. Forskellen ligger jo bare i om det er et brugernavn eller 12/16 tilfældige cifre Friend Codes beskytter ikke mere end et ganske normalt brugernavn ville.#3 - Peblisko
Level: 21 (Paragoomba)
27-01-2011 22:46
^Jo, for de pædofile sataner bliver trætte af at indtaste lange talrækker! Mwahaha!#4 - Anch10
Level: 1 (Goomba)
28-01-2011 08:11
Jeg vil stadig mene der findes alternative metoder en friend codes. Det han siger, findes der andre løsninger på.#5 - Bota
Level: 20 (Moblin)
28-01-2011 17:31
Kan heller ikke se, hvorfor man ikke bare kunne bestemme sine egne gamertags, i stedet for vi skal have generated 16 random numre, som er vores "ID".