Ugens tilbud: Uge 33 2020

Lanceringstrailer for Anc...

Oceanhorn 2: Knights of t...

Se mere til golfbanerne i...

N-club Streams: Uge 33

Braid: Anniversary Editio...

Nintendo fremlægger kvar...

Adventures of Pip (Wii U ...

Pikmin 3 Deluxe annoncere...

Paper Mario: The Origami ...

Salgstal

Switch Online

Alternative nyheder

Switch - spilrygter og sp...

Spil på vej til Switch

LEGO Super Mario

TV bord

Paper Mario: The Origami ...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

E3 2013

Tilbudstråden

K: Nintendo/Playstation M...

S: Classic Xecutor2 modde...

K: Heart Gold/Soul Silver

Reserveskruer til Gameboy...

Animal crossing Amiibo ko...

S/B: Switch og PS4 spil

K: Hori game case white

Føler/råd om PS4?

S: Hollow Knight (uåbnet...

N-club Juletema 2018

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Story of Seasons: Trio of Towns

Mario Party: The Top 100

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Reggie: Vitality Sensor er smart

Skrevet af Lukas Skywalker - 11-07-2009 18:35

Under Nintendos pressekonference ved E3 dette år, blev et helt nyt modul afsløret. Modulet hedder Wii Vitality Sensor, og er en pulsmåler som man sætter på sin finger. Læs mere her.

Eurogamer har interviewet præsidenten af Nintendo of America, Reggie Fils-Aimé, og han virker meget positiv over for dette kommende stykke tilbehør.

Følgende er frit oversat, det originale citat kan ses her.

Hvis jeg fortalte dig at du skulle stå på en overdimensioneret badevægt, og have det sjovt mens du gjorde det, ville du helt sikkert have sagt:

"Reggie, jeg er ikke helt med..."

Og her står vi så med Wii Balance Board som den tredje største udviklingsplatform over hele verdenen.

Alt jeg kan sige er, at med de spiludviklere vi har, vil vi kunne frembringe en oplevelse der ville få dig til at sige:

"Wow, nu er jeg med!"

Indtil du har den software er det svært at forstå.

- Reggie Fils-Aimé, Nintendo of America


Det er endnu 100% uvidst hvordan det er tænkt at Wii Vitality Sensor skal udnyttes. Ved E3 2009 nævnte Satoru Iwata dog at man kunne måle hvor nervøs han var på scenen. Hvis det er tilfældet på spilsiden kan man vist roligt give Reggie ret:

"Jeg forstår det ikke"

Men måske forstår vi det med lethed, når først The Nervousness of Satoru Iwata 2011 lander på hylderne. Måske.

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Eagle

Level: 21 (Paragoomba)

11-07-2009 19:18

Nervousity er ikke et ord.

Og dette giver os stadig ikke rigtig nogen idé om hvad selve tilbehøret skal bruges til... Bare optimisme fra Nintendo.

Virker stadig som et skørt tilbehør.
0
1ups givet

#2 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

11-07-2009 19:29

^ Det har du da ret i, var selv lidt i tvivl, men havde ikke en ordbog ved hånden Smiley
0
1ups givet

#3 - Dingler

Level: 1 (Goomba)

11-07-2009 19:31

weak
0
1ups givet

#4 - MegaGame

Level: 2 (Keese)

11-07-2009 21:59

mit problem er ikke af hvad de skal bruge den til, der er jo set før spil der måler ens puls, mit problem er den er upraktisk, den er for stor og forhindre en i af bruge en nuctuck til sin wiimote.
0
1ups givet

#5 - stelzig

Level: 23 (Skree)

11-07-2009 23:59

...Reggie, jeg er ikke helt med..."
0
1ups givet

#6 - Arne aka Den gamle

Level: 2 (Keese)

12-07-2009 19:36

Det er jeg heller ikke, og det tror jeg sådan set heller ikke, at der er ret mange, hvis overhovedet nogen, der er Smiley
0
1ups givet

#7 - Jainay

Level: 2 (Keese)

12-07-2009 23:42

Jeg er helt med. Det er så de er sikre på der ikke er nogle gamle folk der ligepludselig dør midt under en gang livlig Tennis. Så tager de den lige på fingeren, og skulle pulsen gå ned, så larmer den og alarmerer nærmeste vagtcentral.

Det ville da være smart.
0
1ups givet

#8 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

13-07-2009 09:27

^ Eller i Wii Fit kan den måske måle, om Thomas har lyst, til en cooola! (Indforstået joke Smiley Smiley)
0
1ups givet

#9 - Kristian Mols

Level: ()

14-07-2009 15:33

Kaeft jeg glaeder mig til nintendo laver en integreret skridt taeller Smiley
0
1ups givet

#10 - Jonas

Level: 15 (Geega)

14-07-2009 21:55

Balance Boardet er snarere en spilcontroller med fire trykfølsomme knapper end en badevægt, hvorimod Vitality Sensor tilsyneladende ikke kan ret meget andet end at måle ting som puls eller små rystelser i kroppen. Disse ting er helt ufrivillige og kan ikke kontrolleres, i modsætning til ens vægtfordeling, så Vitality Sensor ser ud til at være endnu mindre brugbar som spil-controller end Balance Boardet.

Desuden synes jeg ikke, at Balance Boardet på nogen måde er sjov eller intuitiv at benytte, så for mig er det lidt uheldigt at han fremhæver dette for at øge interessen for Vitality Sensor.
0
1ups givet