Et billede fra Gamestops udgivelsessystem tyder nu på at Resident Evil Archives vil ramme de Nordamerikanske spilforretninger til juni.
Spillet, der blev udgivet i Japan sidste december er Wii Remakes af titlerne Resident Evil og Resident Evil Ø. Men det har kun været meningen disse titler skulle udkomme i Japan.
Da Capcom ikke har udmeldt noget officielt endnu, vil dette blive betegnet som et rygte. Men kommer de nye remakes i Nordamerika er der større sandsynlighed for de også vil ramme de europæiske breddegrader.
Læs videre
Demo for Digimon Story: Time Stranger ude nu - ny trailer udsendt
2 timer siden
Første gameplay fra Final Fantasy XIV Online til Switch 2 vist frem
2 timer siden
Nintendo Direct juni 2026 - det store overblik
2 timer siden
Nintendo Direct juni 2026 - de resterende spil
11 timer siden
Minecraft kommer med en Switch 2-udgave senere i år
16 timer siden
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer
Ingen kommentarer endnu
Vær den første til at kommentere!
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.