? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
JOEP
JOEP
9 dage siden

Rygte: To Rayman-remasters på vej

Rygte: To Rayman-remasters på vej
Sidste år var det Raymans 30 års jubilæum, og det gav anledning til en genudgivelse af det første spil med opgraderet grafik. Men i år er det så ifølge nye rygter tid til, at de to nyeste spil i serien, Rayman Origins og Rayman Legends, genudgives med tekniske forbedringer. Rayman Origins Enhanced Edition skulle være på vej og udgives med 4K-opløsning, 60 billeder i sekundet og masser af forbedringer, mens Rayman Legends Retold får grafiske opdateringer med nyt look og nyt design til Rayman, udover de obligatoriske tekniske forbedringer. Sidstnævnte udgives efter sigende 1. oktober.

Vil du kunne finde på at samle et eller begge spil op?
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Ny Nintendo Direct i morg...
af ThePatrickBay - Lige nu
Første gameplay fra Hoa 2...
af Jonezy - 1 time siden
Spyro: A Realm Beyond ann...
af Jonezy - 2 timer siden
Citizen Sleeper 1 og 2 ge...
af Jonezy - 2 timer siden
Demi and the Fractured Dr...
af Jonezy - 2 timer siden
Nye Pokémon LEGO-sæt afsl...
af JOEP - 16 timer siden
Ny trailer for Minecraft ...
af JOEP - 1 dag siden
N-cast #289: Har Mina the...
af Chocobona - 1 dag siden
Final Fantasy VII Revelat...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
Madden NFL 27 annonceret ...
af Jonezy - 3 dage siden
Mario Shop