N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

RYGTE: Var Wii fake?

Skrevet af Kaptajn Knudsen - 19-05-2006 18:14

Rygterne har floreret og billedbeviserne har været haltende. Men for spændingen skyld har vi valgt at bringe det alligevel. Billedet herunder skulle angiveligt være bagsiden af en af de Wii stande der var at finde ved E3.



Læg mærke til det der ligner en sort gamecube pakket ind i plastic. Angiveligt skulle dette være maskinen som trak demoen ved standen, hvilket virker underligt, for den kan umuligt ventilere særlig godt med plastic omkring sig.

Det kan dog være at det er en backup enhed, i tilfælde af at den primære skulle futte af. Det rygtes nemlig endvidere at der var en Wii der på et tidspunkt frøs, og istedet for at trykke på reset på Wii'en blev der åbnet en skuffe, hvor en (igen) sort gamecube skulle være placeret som blev genstartet istedet. under hele processen skulle Wii'en være forblevet urørt.

Essensen af det hele er, at de Wii der stod ved standen angiveligt kun skulle være eyecandy, og det skulle være nogle specielle cubes som så trak spillene istedet. Dette kan give anledning til rygter (og drømme) om, at det faktisk slet ikke var den nye gpu og cpu der trak spillene.

Alt sammen spekulationer og rygter, så tro på hvad i vil.

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - RiLLeNXD

Level: 1 (Goomba)

19-05-2006 18:39

Hahahha, hvor nice hvis de snyder os igen !! Smiley
0
1ups givet

#2 - RiLLeNXD

Level: 1 (Goomba)

19-05-2006 18:40

Eller ikke snyder, men noget andet Smiley
0
1ups givet

#3 - Xyrec

Level: 1 (Goomba)

19-05-2006 18:49

Ja.
0
1ups givet

#4 - Xyrec

Level: 1 (Goomba)

19-05-2006 18:50

Tænk sig vis det er en GameCube Smiley
0
1ups givet

#5 - odensen

Level: 11 (Octorok)

19-05-2006 19:18

der burde være en billed serie der viser at det rent faktisk er wii standerne på årets messe, ellers findes der jo mange af sådane billeder (andre år, standere og messer)
Men glæder mig nu alligevel til selv at teste wii???
0
1ups givet

#6 - DkVik1ng

Level: 2 (Keese)

19-05-2006 19:23

ja, kan jo også være en TP stander
0
1ups givet

#7 - Shajita

Level: 28 (Skeeter)

19-05-2006 20:04

et mystirium bam bam bam baaaaaar. anyway
ved egnelig ikke hvad jeg skal tro
0
1ups givet

#8 - Xyrec

Level: 1 (Goomba)

19-05-2006 20:05

Det er vist ikke en GameCube når den ikke har sådan en ting bag på til at holde den...
0
1ups givet

#9 - LinkTheWindWaker

Level: 22 (Ice Keese)

19-05-2006 20:06

Gør jo intet. Om hardwaren er i en GC-box eller en Wii-box under E3 er jo ligegyldigt Smiley

Men jo, ret mystisk, ja.
0
1ups givet

#10 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

19-05-2006 20:16

Det skal nok sætte gang i en hel masse rygter hehe
0
1ups givet

#11 - N-Freak

Level: 1 (Goomba)

19-05-2006 20:39

Når jeg lige sidder og kigger på min GC og på billedet synes jeg ikke de ligner hinanden, men nå ja det er mystisk.
0
1ups givet

#12 - Rotjen

Level: 1 (Goomba)

19-05-2006 21:18

Nintendo har sikkert gjort det med vilje, så der kommer endnu mere omtale og flere rygter om Wii.
0
1ups givet

#13 - Ossipoff

Level: 6 (Cucco)

19-05-2006 21:25

Det virker ganske logisk - hvorfor? Fordi indmaden til den færdige Wii slet ikke er produceret endnu. Istedet for at mase en GameCube ned i en Wii box, har man istedet kørt hele sceneriet fra en devkit. Meget logisk, really.

Folk husker måske, hvordan Microsoft kørte alle deres X360 maskiner på computere sidste år, og hvordan Sonys fremvisninger foregik på PowerPC maskiner (mindes jeg), selvom de sagde det var rendered på PS3 hardware.

Summa Sumarum - det er normalt at det sker. De maskiner som stod fremme var 100% kun til pynt, det tror jeg alle kan være ganske rolige omkring.
0
1ups givet

#14 - ッVideoGamer™

Level: 1 (Goomba)

19-05-2006 22:28

måske er GC¨'en bare vendt på i en anden retning
0
1ups givet

#15 - Malmer

Level: 1 (Goomba)

19-05-2006 22:30

Øøøh, det er ikke en hemmelighed - kan ikke huske om det er i et IGN eller Gamespot interview at de fortæller det bare kører på GameCube hardware - det hele var små demoer der ikke krævede så frygteligt meget...
0
1ups givet

#16 - Malmer

Level: 1 (Goomba)

19-05-2006 22:34

Aha, det var Penny-Arcade: http://www.penny-arcade.com/2006/05/17#1147850640

I think it is a function of what we do at Penny Arcade, but there are people who want very much to tell us things they shouldn't. With a level of credibility I originally associated with a schizoid vagrant, we were told that "all showfloor games were actually running on GameCubes."

De har ligefrem fået det fortalt på E3, så intet UUUH eller ÅÅÅHH at hente...

I kan endda glæde jer over at den virkelige vare vil kunne levere endnu bedre grafik.
0
1ups givet

#17 - SNESboy

Level: 1 (Goomba)

20-05-2006 00:05

håber kun det er fordi at den ikke er færdg i nu så det kan nok ændre sig
0
1ups givet

#18 - DennisDynamite

Level: 1 (Goomba)

20-05-2006 00:17

dette er ikke længere et rygte.. men den nøgne sandhed..

“The Wii hardware we exhibited at E3 2006 was made specifically for the E3 show and is not the final mass-production version. Some of this hardware was cased in Nintendo GameCube housing.” - Nintendo of America


0
1ups givet

#19 - Metroid

Level: 1 (Goomba)

20-05-2006 00:23

LoL man kan se at det er en GC strømforsyning (nederst i billede)
0
1ups givet

#20 - MegaGame

Level: 2 (Keese)

20-05-2006 02:05

der er blevet sagt lige siden de føreste demo video'er og prøve af spil, af de kørte på særlig GC'er så det har aldrig været et rygte.
men visse folk overhøre fakta for af skabe omtale.....
0
1ups givet

#21 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

20-05-2006 09:45

Nintendo er nok selv skyld i det. De sagde under pressekonferencen at Wii kunne prøves på deres stand dagen efter. Derfor tager mange det for givende at det selvfølgelig er Wii og ikke et dev kit de skal ned og spille på Smiley
0
1ups givet

#22 - GoOby

Level: 11 (Octorok)

20-05-2006 11:19

Nemlig.. Smiley
0
1ups givet

#23 - Christian Jessen

Level: 2 (Keese)

20-05-2006 11:27

Det VAR jo også Wii - det var bare et Devkit.
Og - GaneCube Hardware? Lyder da underligt, skulle man så lade udviklerne lave deres spil til GameCubens hardware, for derefter at give den et nyt devkit hvor de kan bruge 3 gange så mange hardware kræfter? Lyder altså temmelig stygt imo.
0
1ups givet

#24 - Malmer

Level: 1 (Goomba)

20-05-2006 12:08

Tror det bare var skrabede "demoer", uden så høj texturopløsning osv. Det ville også stemme godt over ens med at Red Steel man kunne prøve på the floor ikke var så lækkert at se på som i traileren - men det er alt sammen selvfølgelig bare teori...
0
1ups givet

#25 - Niconej

Level: 1 (Goomba)

20-05-2006 14:08

De satte en Wii ind i et Gamecube kapinet, for at sikre mod tyveri...
0
1ups givet

#26 - DennisDynamite

Level: 1 (Goomba)

20-05-2006 16:24

De brugte nok en GC housing fordi , som vi jo ved, får Wii'en et helt nyt og forbedrende ventilationssystemet.. men hvis de nu ikke har fået færdigt udviklet det endu.. hvorfor så ikke bare putte dev kit'ne i en GC housing som de ved virker, indtil videre..
0
1ups givet

#27 - Niklas Kjær

Level: 1 (Goomba)

20-05-2006 16:34

Det giver jo ikke mening at det skulle køre på GameCube hardware. Hvis nogen har set bare LIDT fra Super Mario Galaxy, ville man se at grafikken er langt bedre end hvad GameCuben ville kunne klare.
Synes man skulle stoppe med at dagdrømme og bare indse at grafikken er som den er. Ønsker man bedre grafik kan man købe sig en Xbox 360 eller en PS3
0
1ups givet

#28 - DennisDynamite

Level: 1 (Goomba)

20-05-2006 16:43

netop de kører ikke på GC hardware, men dev kits til Wii'en.. og disse dev kits har de så puttet i en GC housing.. og jeg tror ikke der er nogen herinde der synes at Wii'ens grafik er dårlig..
0
1ups givet