? N-CLUB .DK N N-CLUB B A

RYGTE: Wii vil få Japansk launch allerede i oktober

RYGTE: Wii vil få Japansk launch allerede i oktober
En fransk spilside, har tilsyneladende fået en kilde tæt på Nintendo, der fortæller, at Nintendo Wii vil få launch d.30 oktober og vil blive udgivet i USA og Europa inden 10 dage efter den Japanske launch.

Den stadig navnløse kilde påstår også, at realesen af Wii ikke har noget at gøre med, at PlayStation 3 bliver udgivet ca. 2 uger efter. Uanset om dette er sandt eller ej, så kan vi jo kun være glade for, at Nintendo Wii får 2 ugers forspring, hvis altså dette viser sig at være sandt.

De fleste af os havde dog allerede forventet en launch i oktober/november udfra de informationer vi er blevet givet ind til videre.

Men inden vi alle sammen lægger for meget i sådanne rygter, så skal vi huske på, at det er meget normalt op til en stor hardwareudgivelse, at rygter som dette vil florere rundt.
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Sillyyy - 3 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Jonezy - 4 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 7 timer siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 8 timer siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 9 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 12 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 1 dag siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 1 dag siden
Mario Shop