? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
JOEP
JOEP
10/09/2025

Se en ny Nintendo Direct fredag kl. 15.00

Se en ny Nintendo Direct fredag kl. 15.00
Som altid har der svirret rygter omkring en stor Nintendo Direct i september måned, og nu har Nintendo via Nintendo Today!-app'en annonceret, at rygterne talte sandt - vi får en stor Nintendo Direct på fredag den 12. september klokken 15.00 dansk tid og den vil vare omkring en time. Du kan se med i videoen herunder:



Hvad håber du på, vi får at se?
1
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 8

JOEP
10/09/2025
Videoen er ikke lagt på YouTube endnu, men den indsættes, når den er klar. Smiley
1
ChampionOfWhat
10/09/2025
Jeg har siddet og snakket med Zone det meste af eftermiddagen omkring den netop annoncerede Direct. Jeg sad klar med både NOJ og NOA på X her kl 15, og så smider de den i Nintendo Today xD Havde fuldkommen glemt at den app eksisterede xD

Men fedt! Så kan vi se fremtil kl 15 på Fredag! Kom nu med min Prime 4 dato!
1
Zone
10/09/2025
Den er sat til at vare en time! Whaaaat!!

Det bliver jo den vildeste Direct længe! Jeg ved at man bør nedjustere sine forventninger, men hold nu op. Smiley
0
ChiCkenEL
10/09/2025
Ja tak,,, og kan jeg sige,,, ENDELIG Smiley

Kæft hvor har jeg glædet mig længe til der endelig skulle komme en "rigtig" Direct. Har holdt øje med div nyheds sider, men der har kun vært de sædvanlige rygter. Men har da ej hellere skænket den app en tanke.

Men når det så er sagt, en Direct på en fredag, de plejer da aldrig at ligge om fredagen. Altså hvad er det med Nintendo og gøre tingene anderledes end de plejer Smiley

Nu er det også skrevet i kalenderen, for det er lige der omkring datteren skal hentes i børnehaven, så det skal der lige være styr på inden kl. 15 Smiley
1
KJ85
10/09/2025
Hmm, det er desværre lige på det tidspunkt, at jeg skal møde ind på arbejde, så må nok vente med at se den til jeg kommer hjem igen..

Håber på en spændende omgang Smiley
0
ChiCkenEL
10/09/2025
Så er det i hvert fald noget at glæde sig til, når mødet er overstået, og en grund til at bede folk om at skynde sig Smiley
0
KJ85
10/09/2025
^Det er ikke møde, jeg skal til. Skal møde ind på vagt kl. 15 og har først fri kl. 23, så ventetiden bliver lang for mig..
0
ChiCkenEL
11/09/2025
Ahh jeg læste det da lidt forkert, kan du så ikke bare sige til dem ar der er lige fælles fremvisning ved nærmeste tv der og så kan i alle se det Smiley
0
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af AND - 23 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Michael - 1 dag siden
N-cast #290: Nintendo Dir...
af [8-Bit] MoNkEy - 1 dag siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 3 dage siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 3 dage siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 3 dage siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 3 dage siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 3 dage siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 3 dage siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 3 dage siden
Mario Shop