Som altid har der svirret rygter omkring en stor Nintendo Direct i september måned, og nu har Nintendo via Nintendo Today!-app'en annonceret, at rygterne talte sandt - vi får en stor Nintendo Direct på fredag den 12. september klokken 15.00 dansk tid og den vil vare omkring en time. Du kan se med i videoen herunder:
Hvad håber du på, vi får at se?
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer 8
10/09/2025
Jeg har siddet og snakket med Zone det meste af eftermiddagen omkring den netop annoncerede Direct. Jeg sad klar med både NOJ og NOA på X her kl 15, og så smider de den i Nintendo Today xD Havde fuldkommen glemt at den app eksisterede xD
Men fedt! Så kan vi se fremtil kl 15 på Fredag! Kom nu med min Prime 4 dato!
Men fedt! Så kan vi se fremtil kl 15 på Fredag! Kom nu med min Prime 4 dato!
1
Zone
#3
Den er sat til at vare en time! Whaaaat!!
Det bliver jo den vildeste Direct længe! Jeg ved at man bør nedjustere sine forventninger, men hold nu op.
Det bliver jo den vildeste Direct længe! Jeg ved at man bør nedjustere sine forventninger, men hold nu op.
0
ChiCkenEL
#4
Ja tak,,, og kan jeg sige,,, ENDELIG 
Kæft hvor har jeg glædet mig længe til der endelig skulle komme en "rigtig" Direct. Har holdt øje med div nyheds sider, men der har kun vært de sædvanlige rygter. Men har da ej hellere skænket den app en tanke.
Men når det så er sagt, en Direct på en fredag, de plejer da aldrig at ligge om fredagen. Altså hvad er det med Nintendo og gøre tingene anderledes end de plejer
Nu er det også skrevet i kalenderen, for det er lige der omkring datteren skal hentes i børnehaven, så det skal der lige være styr på inden kl. 15
Kæft hvor har jeg glædet mig længe til der endelig skulle komme en "rigtig" Direct. Har holdt øje med div nyheds sider, men der har kun vært de sædvanlige rygter. Men har da ej hellere skænket den app en tanke.
Men når det så er sagt, en Direct på en fredag, de plejer da aldrig at ligge om fredagen. Altså hvad er det med Nintendo og gøre tingene anderledes end de plejer
Nu er det også skrevet i kalenderen, for det er lige der omkring datteren skal hentes i børnehaven, så det skal der lige være styr på inden kl. 15
1
KJ85
#5
Hmm, det er desværre lige på det tidspunkt, at jeg skal møde ind på arbejde, så må nok vente med at se den til jeg kommer hjem igen..
Håber på en spændende omgang
Håber på en spændende omgang
0
ChiCkenEL
#6
Så er det i hvert fald noget at glæde sig til, når mødet er overstået, og en grund til at bede folk om at skynde sig
0
KJ85
#7
^Det er ikke møde, jeg skal til. Skal møde ind på vagt kl. 15 og har først fri kl. 23, så ventetiden bliver lang for mig..
0
ChiCkenEL
#8
Ahh jeg læste det da lidt forkert, kan du så ikke bare sige til dem ar der er lige fælles fremvisning ved nærmeste tv der og så kan i alle se det
0
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.
JOEP
#1