? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
JOEP
JOEP
23/06/2020

Sea of Stars får ny trailer

Sea of Stars får ny trailer
The Messenger udkom i 2018 og blev en stor succes, så stor, at der faktisk kommer et spil mere i serien - denne gang bare en forhistorie til The Messenger. Det nye spil hedder Sea of Stars, og det udkommer i 2022. I forbindelse med det digitale event Summer Game Fest er der udsendt en ny trailer, som du finder her:



Er Sea of Stars på din radar?
1
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 3

[8-Bit] MoNkEy
23/06/2020
Der står godt nok i slutningen af traileren at det først kommer i 2o22.

Bli'r nok nødt til at skaffe mig "Sea of Stars" når det kommer - og det på trods af at jeg ikke er den helt store turn-based-stratigy RPG'er.
Spillet ser simpelthen for godt ud og når det jo er en forhistorie til det geniale "The Messenger" skal aben da også ha' hele historien med! Smiley
1
JOEP
23/06/2020
Hov, fejl fra min side. Tak.

Synes altså også, at det ser ret fornuftigt ud - selvom jeg ikke har spillet The Messenger.
0
Jonezy
23/06/2020
Det er Hype-værdigt det der. Ser virkelig lovende ud.
0
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af AND - 20 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Michael - 22 timer siden
N-cast #290: Nintendo Dir...
af [8-Bit] MoNkEy - 1 dag siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 3 dage siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 3 dage siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 3 dage siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 3 dage siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 3 dage siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 3 dage siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 3 dage siden
Mario Shop