Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Amiibo!

Pokémon Unite

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Sonic Boom-spillene udkommer d. 21. november

Skrevet af KJ85 - 14-08-2014 15:41

Siden E3 tilbage i juni er det ikke meget vi har hørt om SEGAs Sonic Boom-spil, de kommende eksklusivtitler til Wii U og 3DS, men her i forbindelse med Gamescom er oplysningerne så småt begyndt at strømme. I går fortalte en af spillenes producere drilskt, at flere gamle kendinge vil dukke op i spillene, og i dag har man så meldt spillenes udgivelsesdato ud.

Både Sonic Boom: Rise of Lyric til Wii U og Sonic Boom: Shattered Crystal udgives således ifølge pressemeddelelsen d. 21. november, og i forbindelse med den annoncering har man udsendt en ny trailer for Wii U-versionen. Den kan I derfor se herunder.



Som I kan se det afslører traileren en enkelt af de to gamle kendinge, mens et kig på SEGAs blog viser, at ham her også kommer til at tage del i løjerne.


Hvad siger du til de to nyligt afslørede karakterer, og hvordan passer denne dato ind i dit spilbudget? Hvis du da ellers har tænkt dig at investere i et af spillene...

2
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Shajita

Level: 28 (Skeeter)

14-08-2014 16:14

Eh... Jeg har nok måtte indse den gruefulde sandhed... At jeg er vokset fra Sonic.
Siden Sonic Adventure 2 har han været en af mine yndlings figurere, hans spil fyldte mere i mit liv end nogen anden serie igennem mine teenage år, og jeg vil altid have et svagpunkt for serien. Men med Sonic Boom er det tydeligt, at de sigter efter et publikum som jeg ikke er en del af.

Moderne platform spil, fra mindre end talentfulde udviklere, har for vane at give dig en kort platform sektion, efterfulgt af en combat sektion hvor du banker en håndfuld fjender, og bevæger dig videre. Det skete med Crash, det skete med Spyro, og ja, nu sker det med Sonic.

Jeg elsker et godt combat system, men ud fra hvad jeg har set fra Sonic Boom, så er det ekstremt ensformigt. Den samme combo og evnen til at kaste fjender rundt, skulle vist være mere end rigeligt for at bære dig igennem spillet. Det er bare spil design der ikke siger mig en skid.

De andre Sonic spil var bestemt sigtet mod børn, men de prøvede altid at have et hook der fangede de mere erfarende spillere. Om det var i Dreamcast eraen hvor de prøvede med en mere moden artstyle og historie elementer, eller last-gen hvor de fokuserede på ekstrem fart og speedrunning elementer. Dette spil har intet af det. Det er virkelig bare et reskinned Crash (Bandicoot) of the Titans, med Sonic figurere designet så de ville passe ind i et Ratchet spil. Og det er bare noget, som jeg er vokset fra.

Selvom jeg hader at skulle forlade serien, og selvom at det piner mig at jeg nu har endnu længere tid mellem 3D platformers, så tror jeg sgu at jeg er færdig. Jeg har haft mit sjov med serien, og efterlader den nu til en ny generation. I mellemtiden kunne det måske være at jeg endelig skulle få nosset mig sammen og købe Super Mario 3D World.
1
1ups givet

#2 - AE35

Level: 12 (Fire Keese)

14-08-2014 17:24

Ja, Wii U-udgaven ser ringe ud, men 3DS-udgaven ser awesome ud! Desuden fik vi for nyligt Lost World, så det er hurtigt at skifte Sonic ud på grund af et parallelt spil.

Jeg har store forventninger til det blå pindsvin i fremtiden Smiley
0
1ups givet