Skrevet af Shajita - 07-06-2013 19:29
Vi er nok alle lidt på bar bund efter den debut trailer, og nu har vi så direkte gameplay fra spillet. Vi får at se de nye måder Sonic kontrolleres på. Som nævnt tidligere, så vil styrepinden kun få Sonic til at gå i et raskt tempo, hvilket gør ham langt mere kontrolable under platforming sektioner end han har været tidligere.
Men ved at holde den højre skulderknap inde, vil han bevæge sig i den fart vi elsker ham for, og den venstre skuldreknap aktivere hans verdenskendte Spin Dash, som har været ude af serien i noget tid.
Pakour blev også vist frem, hvor Sonic automatisk vil løbe op af objekter bare ved at holde løbeknappen inde og bevæge dig ind i ting. Konceptet skulle være bekendt for alle der har spillet Assassin's Creed serien.
Level designet ser ud til at være mere fokuseret på langsommere, mere præcision platforming, hvilket fans har bedt om i lang tid nu. Men der vil også være baner hvor han vil løbe konstant fremad til du overskrider målstregen. Der skulle være noget for enhver smag med Lost World. Du kan se gameplay her nedeunder.
Wii U versionen
Du kan også nyde det første gameplay fra 3DS versionen, som for første gang bringer 3D Sonic gameplay på en håndholdt.
Sonic Lost World er ude på Wii U og 3DS til efteråret af 2013. Hvad tænker I om denne nye retning?
TILFØJELSE:
IGN har skrevet et preview af spillet, der deler lidt flere detaljer. Heriblandt at banerne vil være meget diverse, hvilket kunne se i gameplay videoen, spillet understøtter Pro controlleren men kun i multiplayer modes, du kan dele items over Miiverse, og dette spil har været i udvikling før Sonic Team kendte til Wii U. På 3DS siden kan de fortælle at det er udviklet af Sonic Advance, Rush, DS Colours og Wii Unleashed udvikler DImps. Det vil ikke være en direkte port men have totalt unikt level-design, og understøtte op til 4 spiller multiplayer lokalt og online. Tjek resten ud her
#1 - Zalman
Level: 28 (Skeeter)
07-06-2013 19:33
Kan godt lide de prøver noget nyt i stedet for bare at gå med Unleashed/Colors/Generations gameplay. Det virker også mere inspireret af 2D-spillene med spin dash, dyr osv. I like what I've seen.#3 - Grynch
Level: 14 (Inkling)
07-06-2013 20:57
Det ser godt ud, ser frem til spille mulitiplayer med 3ds udgaven...#4 - KJ85
Level: 58 (Tektite)
07-06-2013 22:27
Er virkelig længe siden jeg sidst har prøvet et Sonic-spil - tror vi skal tilbage til de første på SEGA-konsollerne - men det her ser da ok interessant ud. Er ihvertfald noget jeg ser frem til at se mere fra.#5 - KJ85
Level: 58 (Tektite)
07-06-2013 22:34
For resten. Hvad er det der går galt når hele nyheden ryger i preview? Fjerner I manuelt den kommando, der tilpasser det?#6 - Shajita
Level: 28 (Skeeter)
07-06-2013 23:02
^ Det er mig der f*ckede op. Hvis du poster et youtube link inden for preview afdelingen af nyheden, så ryger det hele op. Jeg tilføjer lige noget fedt på nyheden så det ikke er tifældet.#7 - KJ85
Level: 58 (Tektite)
08-06-2013 00:10
Oki Shajita, fair nok#8 - Shajita
Level: 28 (Skeeter)
08-06-2013 00:20
^ Kigger lige på det. Kan ikke huske hvordan man redigere andre nyheder end ens egne ^^'#9 - KJ85
Level: 58 (Tektite)
08-06-2013 00:27
Dine videoer virker fint her. Ser dog ud til du har glemt at tilpassse opløsningen til 560x315, da de er for bredde i øjeblikket.#10 - Shajita
Level: 28 (Skeeter)
08-06-2013 00:29
Igen, en fejl fra min side. Jeg huskede det som 590x315.#11 - JOEP
Level: 50 (Torizo)
08-06-2013 16:18
Jeg er ikke så begejstret for, hvordan det ser ud. Kan ikke sætte fingeren på det, men det føles bare forkert.#12 - The ultimate beast
Level: 20 (Moblin)
08-06-2013 22:16
Jeg kan rigtig godt lide, at det ser ud til, at 3DS versionen får samme gameplay-stil som Wii U versionen!#13 - Togbis
Level: 16 (Space Pirate)
09-06-2013 15:52
Det ligner lidt Galaxy. Det ser faktisk ret sjovt ud.