? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
JOEP
JOEP
21 dage siden

The Thing og Cyclops på vej til Marvel Cosmic Invasion

The Thing og Cyclops på vej til Marvel Cosmic Invasion
Marvel Cosmic Invasion er en old-school 2D beat 'em up, der udkom sidste år og kommer fra studiet bag Streets of Rage-seriens nyeste kapitel. Nu er der så meldt ud, at der kommer to nye figurer til spillet, nemlig The Thing fra Fantastic Four og Cyclops fra X-Men. Disse to figurer er tilgængelige allerede nu, og her kan du se en trailer for dem:



Ydermere kom der en melding om, at der kommer mere DLC til spillet senere på året. Her kommer der en ny spiltype med nye udfordringer og flere figurer.

Det er muligt at prøve en demo af spillet allerede nu. Har du fået købt det?
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Ny Nintendo Direct i morg...
af ThePatrickBay - 17 minutter siden
Første gameplay fra Hoa 2...
af Jonezy - 1 time siden
Spyro: A Realm Beyond ann...
af Jonezy - 2 timer siden
Citizen Sleeper 1 og 2 ge...
af Jonezy - 2 timer siden
Demi and the Fractured Dr...
af Jonezy - 2 timer siden
Nye Pokémon LEGO-sæt afsl...
af JOEP - 16 timer siden
Ny trailer for Minecraft ...
af JOEP - 1 dag siden
N-cast #289: Har Mina the...
af Chocobona - 1 dag siden
Final Fantasy VII Revelat...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
Madden NFL 27 annonceret ...
af Jonezy - 3 dage siden
Mario Shop