Noget der altid er interessant, når det kommer til James Bond er, hvordan titelmelodien er, og hvem der synger den. Det gælder så åbenbart også nye spil med den hemmelige agent, og nu er det så kommet frem, at Lana del Rey skal fremføre spillets titelmelodi. Samtidig ser vi så spillets åbningssekvens:
007 First Light udkommer til andre platforme i maj måned og kommer til Switch 2 engang i løbet af sommeren.
Ser du frem til at spille 007 First Light?
Spilinfo
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer 2
19/04/2026
"Stilen" af, at præsentere det som filmene med en intro og sang, minder mig også helt om gode gamle Nightfire, og Everything or Nothing, på Gamecube. Er af samme årsag egentlig ret hyped. 😛 Det er sgu svært at forestille sig, at de har fucket det helt op.
... Og ja - jeg finder det jo lidt en "bummer", at Switch 2 blev udskudt fra launch, men det ér vel egentlig forventningen, fra alle andre end japanske wizard-udviklere hos Capcom ...
... Og ja - jeg finder det jo lidt en "bummer", at Switch 2 blev udskudt fra launch, men det ér vel egentlig forventningen, fra alle andre end japanske wizard-udviklere hos Capcom ...
1
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.
[8-Bit] MoNkEy
#1Det ser ud til at byde på ypperligt ioi-gameplay, i bedste "Hitman"-stil, med virkelig mange muligheder for forskellige ture gennem det!
Håber også SÅ meget på at det udkommer fysisk til Switch 2!
Vil vente i spænding på hvornår dét sker!