Opdateret: Vinderen er fundet.
Om en måned slippes uhyggen løs på Nintendo Switch når Luigi's Mansion 3 udkommer til maskinen lige i tid til Halloween.
Nu har du muligheden for at vinde spillet ved at deltage i auktionshuset her på N-club. Alt du skal gøre for at deltage er at gå til auktionshuset og byde det antal mønter, som du ønsker. Du får et lod pr. mønt du byder.
Hvis du er ny på siden og er i tvivl om, hvordan du tjener mønter gøres det på følgende måder:
Skrive kommentarer til nyheder, anmeldelser og artikler
Skrive indlæg i forummet
Være online på siden
Vinderen trækkes den 15. oktober. Held og lykke!
Vinderen blev AND der havde budt 1202 mønter. Stort tillykke!
Spilinfo
Køb spillet
Støt N-club ved at købe spillet her
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer 21
01/10/2019
Hvor meget skal vi væææde med at også denne gevinst går til et ikketilstædeværende medlem af klubben...
Alle go'e gange tre!
Aben smider selvf' også stakater efter dette spil!
Go'e gamle "Luigi's Mansion", der jo var en GameCube release-titel, har aben nydt gang på gang! Desværre fik han aldrig investeret i 2'eren til 3DS, men NU skal det være!
Stakater hermed smidt afsted!
Alle go'e gange tre!
Aben smider selvf' også stakater efter dette spil!
Go'e gamle "Luigi's Mansion", der jo var en GameCube release-titel, har aben nydt gang på gang! Desværre fik han aldrig investeret i 2'eren til 3DS, men NU skal det være!
Stakater hermed smidt afsted!
3
Krisp
#5
Det er fedt i får afholdt nogle konkurrencer.
.
På trods af jeg er mega hyped på Luigi's Mansion, så tror jeg at jeg hopper denne konkurrence over, da jeg har fødselsdag om en måneds tid og gerne skal have noget at skrive på ønskesedlen.
.
Held og lykke til jer andre.
På trods af jeg er mega hyped på Luigi's Mansion, så tror jeg at jeg hopper denne konkurrence over, da jeg har fødselsdag om en måneds tid og gerne skal have noget at skrive på ønskesedlen.
Held og lykke til jer andre.
2
Nemy
#6
#4
Vi håber jo hver gang, at det bliver aktive medlemmer (dvs. både folk der er online og folk der er aktive i forum og kommentarer) der bliver vinderen, og den chance stiger selvfølgelig for hver konkurrence vi holder i auktionshuset da det til sidst kun vil være aktive medlemmer der har mønter til at deltage
Vi håber jo hver gang, at det bliver aktive medlemmer (dvs. både folk der er online og folk der er aktive i forum og kommentarer) der bliver vinderen, og den chance stiger selvfølgelig for hver konkurrence vi holder i auktionshuset da det til sidst kun vil være aktive medlemmer der har mønter til at deltage
2
Krisp
#7
#6: Man kunne jo også lave et check på om man har haft aktivitet på siden indenfor de sidste 14 dage eller lignende, i form af kommentarer, forum indlæg m.m.
2
Thetof91
#8
#7
Hvor skulle grænsen gå? Vil man bare lige kunne smide en kommentar og så er det jo aktivitet indenfor de sidste 14 dage.
Hvor skulle grænsen gå? Vil man bare lige kunne smide en kommentar og så er det jo aktivitet indenfor de sidste 14 dage.
1
Thetof91
#10
Tillykke And!
Og jeg troede jeg havde smidt meget efter det med 500 coins. xD
Og jeg troede jeg havde smidt meget efter det med 500 coins. xD
1
JOEP
#11
Damn, det var da også fortjent at vinde med det sats! Tillykke med præmien, And!
Spillet er forudbestilt hos Coolshop for mit vedkommende - og jeg huskede at bruge N-club-linket, så siden får lidt støtte.
Spillet er forudbestilt hos Coolshop for mit vedkommende - og jeg huskede at bruge N-club-linket, så siden får lidt støtte.
2
Jonezy
#12
Damn It!!! Smed også 500 efter det...
Nåh men vi er jo voksne drengerøve her omkring, så flip it... Kæmpe tillykke til Anden!
Nåh men vi er jo voksne drengerøve her omkring, så flip it... Kæmpe tillykke til Anden!
1
ThePatrickBay
#14
Holy shit, det er fortjent med så stort et bud
Stort tillykke! Så må vi andre bare punge ud
1
[8-Bit] MoNkEy
#18
ENORMT stort tillykke til ANDen!!
Blev sgu glædeligt overrasket over at det denne gang blev et højt æret og skønherligt aktivt medlem a' klubben der vandt!
Tillykke ANDen, you old dog...
Blev sgu glædeligt overrasket over at det denne gang blev et højt æret og skønherligt aktivt medlem a' klubben der vandt!
Tillykke ANDen, you old dog...
2
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.
BroSmash
#1