? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Nemy
Nemy
15/10/2019

Vind Luigi's Mansion 3 til Nintendo Switch!

Vind Luigi's Mansion 3 til Nintendo Switch!
Opdateret: Vinderen er fundet.

Om en måned slippes uhyggen løs på Nintendo Switch når Luigi's Mansion 3 udkommer til maskinen lige i tid til Halloween.

Nu har du muligheden for at vinde spillet ved at deltage i auktionshuset her på N-club. Alt du skal gøre for at deltage er at gå til auktionshuset og byde det antal mønter, som du ønsker. Du får et lod pr. mønt du byder.

Hvis du er ny på siden og er i tvivl om, hvordan du tjener mønter gøres det på følgende måder:
Skrive kommentarer til nyheder, anmeldelser og artikler
Skrive indlæg i forummet
Være online på siden

Vinderen trækkes den 15. oktober. Held og lykke!

Vinderen blev AND der havde budt 1202 mønter. Stort tillykke!
14
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 21

BroSmash
30/09/2019
Fedt! Smiley
3
Marddos91
30/09/2019
I giver den godt nok gas med auktionshuset for tiden Smiley
3
SwitchPlayer99
30/09/2019
Så har jeg satset nogle mønter. Håber jeg vinder Smiley
2
[8-Bit] MoNkEy
01/10/2019
Hvor meget skal vi væææde med at også denne gevinst går til et ikketilstædeværende medlem af klubben... Smiley

Alle go'e gange tre!

Aben smider selvf' også stakater efter dette spil!
Go'e gamle "Luigi's Mansion", der jo var en GameCube release-titel, har aben nydt gang på gang! Desværre fik han aldrig investeret i 2'eren til 3DS, men NU skal det være!

Stakater hermed smidt afsted! Smiley
3
Krisp
01/10/2019
Det er fedt i får afholdt nogle konkurrencer. Smiley.

På trods af jeg er mega hyped på Luigi's Mansion, så tror jeg at jeg hopper denne konkurrence over, da jeg har fødselsdag om en måneds tid og gerne skal have noget at skrive på ønskesedlen. Smiley.

Held og lykke til jer andre.
2
Nemy
01/10/2019
#4
Vi håber jo hver gang, at det bliver aktive medlemmer (dvs. både folk der er online og folk der er aktive i forum og kommentarer) der bliver vinderen, og den chance stiger selvfølgelig for hver konkurrence vi holder i auktionshuset da det til sidst kun vil være aktive medlemmer der har mønter til at deltage Smiley
2
Krisp
01/10/2019
#6: Man kunne jo også lave et check på om man har haft aktivitet på siden indenfor de sidste 14 dage eller lignende, i form af kommentarer, forum indlæg m.m.
2
Thetof91
11/10/2019
#7

Hvor skulle grænsen gå? Vil man bare lige kunne smide en kommentar og så er det jo aktivitet indenfor de sidste 14 dage.
1
Koopershield
12/10/2019
Fed konkurrence. Glæder mig til at være med herinde Smiley
2
Thetof91
15/10/2019
Tillykke And! Smiley
Og jeg troede jeg havde smidt meget efter det med 500 coins. xD
1
JOEP
JOEP
#11
15/10/2019
Damn, det var da også fortjent at vinde med det sats! Tillykke med præmien, And!

Spillet er forudbestilt hos Coolshop for mit vedkommende - og jeg huskede at bruge N-club-linket, så siden får lidt støtte. Smiley
2
Jonezy
15/10/2019
Damn It!!! Smed også 500 efter det...

Nåh men vi er jo voksne drengerøve her omkring, så flip it... Kæmpe tillykke til Anden! Smiley
1
AND
AND
#13
15/10/2019
Nøj, hvor fedt! Mange tak Smiley
0
ThePatrickBay
15/10/2019
Holy shit, det er fortjent med så stort et bud Smiley Stort tillykke! Så må vi andre bare punge ud Smiley
1
powerfull499
16/10/2019
Til lykke AND Smiley
2
LukasLuigi
17/10/2019
Godt kom så Luigi. Du er min favorit. Rede Mario. peach. Og Toad

0
BroSmash
17/10/2019
Øv og tillykke Smiley
1
[8-Bit] MoNkEy
18/10/2019
ENORMT stort tillykke til ANDen!!
Blev sgu glædeligt overrasket over at det denne gang blev et højt æret og skønherligt aktivt medlem a' klubben der vandt!

Tillykke ANDen, you old dog... Smiley
2
Krisp
21/10/2019
Tilløk. Smiley
1
AND
AND
#20
24/10/2019
ANDen takker for de flotte ord, Hr. Aben! Smiley Smiley
0
ChiCkenEL
21/10/2020
Stærkt. Tillykke med det AND ?
1
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af AND - 16 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Michael - 19 timer siden
N-cast #290: Nintendo Dir...
af [8-Bit] MoNkEy - 1 dag siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 2 dage siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 2 dage siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 2 dage siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 3 dage siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 3 dage siden
Mario Shop