I november måned kunne vi afsløre, at Namco Bandai var i gang med at lave spillet Family Ski til Wii. Nu er der nogle screenshots klar, spillet har skiftet navn til We Ski og det er bekræftet, at vi får spillet at se herhjemme i andet kvartal.
Spillet bliver det første af sin slags, der eksperimenterer med Wii'ens unikke styreegenskaber, hvor det bl.a. bliver muligt at deltage i i skihop konkurrence, ved at hoppe på gulvet hjemme i stuen. For at gøre dette, kræver det, at man er i besiddelse af det board, der er udviklet til Wii fitness, som udkommer i Danmark den 25. april.
De første 10 screenshots fra We Ski finder du i tabellen til højre og nedenfor får du en video fra spillet:
<object width="350" height="275"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/stm08ApIw74"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/stm08ApIw74" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="350" height="275"></embed></object>
Læs videre
Demo for Digimon Story: Time Stranger ude nu - ny trailer udsendt
2 timer siden
Første gameplay fra Final Fantasy XIV Online til Switch 2 vist frem
2 timer siden
Nintendo Direct juni 2026 - det store overblik
3 timer siden
Nintendo Direct juni 2026 - de resterende spil
11 timer siden
Minecraft kommer med en Switch 2-udgave senere i år
17 timer siden
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer
Ingen kommentarer endnu
Vær den første til at kommentere!
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.