? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Mr. Yokomoto
Mr. Yokomoto
04/03/2008

We Ski

We Ski
I november måned kunne vi afsløre, at Namco Bandai var i gang med at lave spillet Family Ski til Wii. Nu er der nogle screenshots klar, spillet har skiftet navn til We Ski og det er bekræftet, at vi får spillet at se herhjemme i andet kvartal.

Spillet bliver det første af sin slags, der eksperimenterer med Wii'ens unikke styreegenskaber, hvor det bl.a. bliver muligt at deltage i i skihop konkurrence, ved at hoppe på gulvet hjemme i stuen. For at gøre dette, kræver det, at man er i besiddelse af det board, der er udviklet til Wii fitness, som udkommer i Danmark den 25. april.

De første 10 screenshots fra We Ski finder du i tabellen til højre og nedenfor får du en video fra spillet:

<object width="350" height="275"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/stm08ApIw74"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/stm08ApIw74" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="350" height="275"></embed></object>
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Sillyyy - 3 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Jonezy - 4 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 7 timer siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 7 timer siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 8 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 12 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 1 dag siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 1 dag siden
Mario Shop