? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
JOEP
JOEP
07/05/2026

Werewolf: The Apocalypse – Rageborn kommer til Switch 2 næste år

Werewolf: The Apocalypse – Rageborn kommer til Switch 2 næste år
Werewolf er en ældre serie fra starten af 00'erne og er en del af universet World of Darkness, der omfatter bøger, spil og andet sjov. I 2023 udkom Werewolf: The Apocalypse så som et helt nyt spil i serien, og dette spil finder vej til Switch 2 i den nyligt annoncerede udgave Werewolf: The Apocalypse – Rageborn. Spillet er et adventure-spil i metroidvania-stil med fugleperspektiv, hvor du styrer mennesker, ulve og varulve og skal nedkæmpe firmaet Pentex.

Spillet udgives næste år, og du kan herunder se det første til spillet:



I 2021 fik vi et Werewolf: The Apocalypse – Heart of the Forest til Switch, men spillene er ikke sammenhængende og kan derfor spilles hver for sig.

Har du prøvet nogen af spillene i Werefold-serien?
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Første gameplay fra Hoa 2...
af Jonezy - 1 time siden
Spyro: A Realm Beyond ann...
af Jonezy - 2 timer siden
Citizen Sleeper 1 og 2 ge...
af Jonezy - 2 timer siden
Demi and the Fractured Dr...
af Jonezy - 2 timer siden
Ny Nintendo Direct i morg...
af Jonezy - 2 timer siden
Nye Pokémon LEGO-sæt afsl...
af JOEP - 15 timer siden
Ny trailer for Minecraft ...
af JOEP - 23 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af Chocobona - 1 dag siden
Final Fantasy VII Revelat...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
Madden NFL 27 annonceret ...
af Jonezy - 3 dage siden
Mario Shop