? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
KJ85
KJ85
12/06/2013

Wii Party U og Wii Fit U er begge udskudt

Wii Party U og Wii Fit U er begge udskudt
Partyspillet, Wii Party U, og motionsspillet, Wii Fit U, skulle oprindeligt begge have været udgivet til sommer, men under gårsdagens E3-præsentation forklarede Iwata, at man behøvede mere tid til udvikling af spillene, hvorfor de begge er blevet udskudt til senere. Vi fik også endnu et kig på Wii Party U, men desværre ikke akkompagneret af en trailer efterfølgende.

Her er Iwatas præsentation af Wii Party U:

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/E-mdfjzm3P4?feature=player_detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

For dette spils vedkommende lyder det, at det nu udgives senere på året (oktober I USA), mens Wii Fit U udgives den kommende vinter (december i USA).

Personligt tror jeg det begge er spil, der kan være med til at tiltrække et lidt mere casual publikum til konsollen, og det vil derfor bestemt ikke være dårligt at have dem begge ude til julesalget. Hvad siger I? Skuffede over, at spillene er udskudt, eller er det helt ok?
1
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Sillyyy - 3 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Jonezy - 4 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 7 timer siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 7 timer siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 8 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 12 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 1 dag siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 1 dag siden
Mario Shop