N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Wii U – Det store spiloverblik

Skrevet af KJ85 - 05-06-2012 21:21

Nintendos store E3-show er ovre, og jeg er sikker på at mange af jer sidder og er en anelse skuffet over showet, da der vitterligt ikke blev fremvist særlig mange kommende spil til Wii U fra Nintendos side. Vi hørte Reggie nævne, at ikke mindre end nogen-og-tyve spil er på vej til maskinen, men det virkede bare på ingen måde sådan, da Nintendo så ud til at bruge deres tid på nogle spil, der måske ikke var interessante nok til at fange vores opmærksomhed. Efter showet har Nintendo haft travlt med at vise alle de kommende spil frem på deres youtube-kanal, og vi kan derfor her i nyheden få et langt bedre overblik over, hvad fremtiden bringer på Wii U.

En af de videoer Nintendo har lagt ud viser en kort gennemgang af de fleste spil, der er på vej til Wii U, og personligt havde jeg hellere set Nintendo fremvise den fremfor at bruge fem minutter på at vise, hvordan man leger fangeleg med Luigi og Animal Crossing i Nintendo Land.


Har du ikke lyst til at se videoen igennem for at finde ud af, hvad fremtiden bringer kan du også få et overblik ud fra følgende udgivelsesplaner fra NOA.

Retail:

eShop:

Som I kan se på listen er der altså masser af spil på vej, men har Nintendo satset på de forkerte spil? Det vil jeg lade være op til jer at bedømme. Personligt savner jeg i hvert fald endnu en stor titel fra Nintendo, men med Pikmin 3 og New Super Mario Bros. U er det i det mindste bedre end starten på 3DS’ens eventyr.

6
1ups givet

Kommentarer:

#1 - GoOby

Level: 11 (Octorok)

05-06-2012 21:31

My body is ready
0
1ups givet

#2 - aidbit

Level: 27 (Beetle)

05-06-2012 21:37

Der er da både New Super Mario Bros. U og Nintendo Land Smiley

Jeg havde kun mulighed for at se enkelte dele af showet. Efter min opfattelse så det ud til at være et E3 som det plejer at være med nogle afsløringer og lidt spas. Hvad er det, der er at være skuffet over? Smiley
0
1ups givet

#3 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

05-06-2012 21:43

Tror bare jeg savnede et eller andet der kunne formå at have en vis wov-effekt. Det virkede helt forkert at slutte af med at vise det der Nintendo Land. Forhåbentlig følger det gratis med konsollen for tror ikke det er noget mange vil investere i..
1
1ups givet

#4 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

05-06-2012 21:49

Hvad skete der med det ekstremt tætte samarbejde som Nintendo og EA talte om sidste år? Ikke et ord om det under EA's show og kun et ultra kort klip af Mass Effect 3 under Nintendos. Der er et eller andet helt galt her.
1
1ups givet

#5 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

05-06-2012 21:52

Intet nyt fra Retro Studios? Nå, jeg går i hi igen indtil næste E3.
3
1ups givet

#6 - Bota

Level: 20 (Moblin)

05-06-2012 21:58

Hvor er Dragon Quest X!? Smiley Smiley
0
1ups givet

#7 - M60dk

Level: 18 (Twhomp)

05-06-2012 22:00

I Japan
0
1ups givet

#8 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

05-06-2012 22:03

Nintendo’s E3 2012 media briefing was sorely lacking on content from eastern developers. However, based on a new tweet from president Satoru Iwata, it seems as though Japanese Wii U games will be shown at a later date.


0
1ups givet

#9 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

05-06-2012 22:06

Jeg synes Mario Wii U ser moderat interessant ud. Der er ingen af de andre Wii U spil jeg kunne finde på at købe.
0
1ups givet

#10 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

05-06-2012 22:13

LOL, tager uPad virkelig 2,5 time at lade op og kan kun holde 3 timer? What a joke.
0
1ups givet

#11 - Andreas Tarding

Level: 18 (Twhomp)

05-06-2012 22:18

Jeg synes ikke, batteritiden er nogen big deal, da det jo ikke er et håndholdt system på samme måde som 3DS.

Jeg ville vel bare spille de 3-4 timer der, og så plugge den i maskinen, hvis der skulle spilles fortsat (eller indenfor de næste par timer).
0
1ups givet

#12 - AND

Level: 35 (Lakitu)

05-06-2012 22:42

Jeg synes helt klart også at det er en skuffelse, at Retro ikke afslørede noget omkring den nye titel, som de efter sigende skulle være i gang med at udvikle. Det havde jeg set mest frem til - og hvis man skal være lidt mindre realistisk, hvad med næste store Zelda- eller Mario-titel? (Og nej, jeg tæller ikke New Mii Bros. med i denne sammenhæng!)
1
1ups givet

#13 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

05-06-2012 22:45

Det var lidt foruroligende at se, at Aonuma ikke blev fyret på scenen...
1
1ups givet

#14 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

05-06-2012 22:47

Endnu en deadline er overskredet. Det i sig selv er forudroligende, men Zelda-teamet nyder livet.
0
1ups givet

#15 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

05-06-2012 22:49

#14 Hvilken deadline?
0
1ups givet

#16 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

05-06-2012 22:51

Det er Zelda Wii U der afgør om jeg køber konsollen... brugt ofc.
0
1ups givet

#17 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

05-06-2012 22:51

@Lukas: Det er skandaløst at Nintendo hverken viste Smash Bros. eller Zelda i dag.
0
1ups givet

#18 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

05-06-2012 22:52

De er ikke engang begyndt på at udvikle Smash endnu. Zelda kan komme endnu. De er i gang med det, men det er nok bare så ringe, at selv Iwata kan se det.
0
1ups givet

#19 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

05-06-2012 22:54

Right on.

Som Zøvnig #4 siger, så er det også underligt at man intet hørte ud af det angiveligt tætte samarbejde mellem Nintendo og EA Smiley
0
1ups givet

#20 - Mic

Level: 16 (Space Pirate)

05-06-2012 22:56

Øv en skuffende konference. I det hele taget for både Microsoft, Sony og Nintendo. Ærlig talt, så synes jeg at Ubisoft BLEW alle andre væk.
0
1ups givet

#21 - aidbit

Level: 27 (Beetle)

05-06-2012 22:56

#17 og #18, der blev da vist da et nyt Smash i nat... eller ihvertfald en klon til Playstation Smiley
0
1ups givet

#22 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

05-06-2012 22:57

Det er droppet. EA er et af de få firmaer, der nok skal klare sig de næste mange år. Hvorfor skulle de fortsætte med at samarbejde med amatører som Nintendo?
0
1ups givet

#23 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

05-06-2012 23:54

Fordi der kunne komme en god forretning ud af det? Men jo lige den manglende Info om EA spil bekymre mig en hel del.

Overall så skal jeg nok købe en Wii U på dagen for lanceringen, men Nintendo har bestemt ikke beroliget mig idag. Jeg er ikke så sikker på dens succes, som jeg var igår.
0
1ups givet

#24 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

05-06-2012 23:57

Nintendo er fortabt, de bruger Wii og DS overskuddet på en masse pjat - hvis de havde brugt ALLE de penge på at lave spil... Prøv at forestil jer hvilke klassespil de ville have kunnet præsentere i dag.
2
1ups givet

#25 - Dennis Høj-Suhr

Level: 26 (Octopi)

05-06-2012 23:57

kunne ikke være mere uenig med mange af jer end jeg er synes jeg kommer rigtig mange gode spil til Wii U så som Batman, Lego City, Marvel Avengers og Mario med mere og synes lige Mic skal se Microsoft i gemmen igen med alt det software de kom med blandt andet ved film bonus info med game of thrones de viste og musik ting i stil med itunes og sport service kanaler med mere så kig lige igen
men Sony der imod kom ikke med en skid anden end wonderbook og så brugte de tiden på at fortælle hvor gode (eller ikke gode) de selv er
0
1ups givet

#26 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

05-06-2012 23:58

Zøvnig, du skulle have lyttet mig på for et år siden. Smiley

Men du har ret, det er MEGET bekymrende at de to største spilfirmaer i form af EA og Activision ikke er på den liste (minus Mass Effect).

FIFA, Madden og MW/CoD står for en ret stor procentdel af det samlede salg hvert år.
0
1ups givet

#27 - Phazyck

Level: 4 (Stalkid)

06-06-2012 00:02

Hvad sker der lige for at folk whiner over at Zelda og Smash Bros. ikke blev nævnt?

Der er dårligt nok gået et halvt år siden Zelda's 25 års jubilæum hvor Skyward Sword og Four Swords DSi udkom, og Sakurai har lige afsluttet et kæmpe stykke arbejde med undertitlen 'Uprising' for nogle måneder siden. Giv dem dog lige en chance!

Hvad sker der for at der ikke ikke en eneste ser frem til Pikmin 3? Det så sku' da mega sweet ud! Og det kommer fra en som kun har spillet Wii-remaket af 1'eren.

Derudover, der er et separat show om ikke længe, dedikeret til 3DS. Vent nu lige og se hvad der kommer til at ske før i flipper ud går totalt "Son, I am disappoint." på Nintendo. Hvem ved, det kunne være at Retro Studios har et nyt Metroid Prime til 3DS i baghånden, vi får noget at høre om det næste Zelda til 3DS som de uden tvivl arbejder på eller noget helt tredje.

Jeez!! Smiley
5
1ups givet

#28 - Navn

Level: 19 (Bullet Bill)

06-06-2012 00:07

Smiley
2
1ups givet

#29 - 0

Level: 23 (Skree)

06-06-2012 00:08

At Retro Studios har et Metroid spil i baghånden betyder ikke at Nintendos E3 2012 var dybt skuffende og pinligt at se. 2008 pinligt.
2
1ups givet

#30 - Slash

Level: 1 (Goomba)

06-06-2012 00:11

Jeg bliver i tvivl hver gang jeg læser på den her side. Er det her virkelig en Nintendo fan side? Det ser ud som om de fleste bare spilder deres tid på at svine Nintendo til konstant.
6
1ups givet

#31 - koopi

Level: 7 (Korok)

06-06-2012 00:12

Mega skuffende E3 efter min mening.
Men når Miyamoto eller Reggie står på scenen, sker der næsten altid noget sjovt. Smiley
Pikmin 3 og NSMBU skal da ejes.
0
1ups givet

#32 - 0

Level: 23 (Skree)

06-06-2012 00:14

Slash skrev:
Jeg bliver i tvivl hver gang jeg læser på den her side. Er det her virkelig en Nintendo fan side? Det ser ud som om de fleste bare spilder deres tid på at svine Nintendo til konstant.



Der er vel forskel på at være fan og at være decideret fanatiker.

2
1ups givet

#33 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

06-06-2012 00:19

Hvis ikke Nintendo genopfandt internetfora og Facebook, samt lavede 3D-teknologi og tabletcontrollere, så ville vi nemt kunne have haft både Zelda og Smash Bros. at se på scenen idag.
0
1ups givet

#34 - 0

Level: 23 (Skree)

06-06-2012 00:20

Gad vide om det bliver i USA, at den første person sagsøger Nintendo for nakkeskader efter at rette hovedet op og ned på tv uPad konstant.
0
1ups givet

#35 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

06-06-2012 00:28

G skrev:
Gad vide om det bliver i USA, at den første person sagsøger Nintendo for nakkeskader efter at rette hovedet op og ned på tv uPad konstant.


Det vil kræve, at der er en person, der køber konsollen.

1
1ups givet

#36 - 0

Level: 23 (Skree)

06-06-2012 00:30

Emil Svith Rasmussen skrev:

G skrev:
Gad vide om det bliver i USA, at den første person sagsøger Nintendo for nakkeskader efter at rette hovedet op og ned på tv uPad konstant.


Det vil kræve, at der er en person, der køber konsollen.



De laver nok en Microsoft og deler dem gratis ud Smiley

0
1ups givet

#37 - Phazyck

Level: 4 (Stalkid)

06-06-2012 03:13

N skrev:
Hvis ikke Nintendo genopfandt internetfora og Facebook, samt lavede 3D-teknologi og tabletcontrollere, så ville vi nemt kunne have haft både Zelda og Smash Bros. at se på scenen idag.



Dude, der er ingen sammenhæng i hvad du siger.

Sakurai som har stået bag de tidligere SSB-titler har arbejdet hårdt på Kid Icarus: Uprising indtil for nogle måneder siden, og selv hvis han vidste at der var planer om at lave et SSB4, ville han ikke have tiden til det, fordi han i forvejen var i gang med at lave et mega fedt spil. Alle de teknologier du nævner har minimal indflydelse på SSB4. Det er fuldstændig op til Sakurai selv, om han har lyst til at integrere sociale tjenester og what-not i det næste SSB. Jeg stoler på at hvis han mener at det vil forbedre spille-oplevelsen, så er der nok noget ved det. Han har ihvertfald ikke skuffet mig indtil videre. Manden har jo dårligt nok fået vejret efter Uprising og sat sig til rette ved tegnebrættet, giv ham lige en chance... Smiley

Og mht. Zelda som jeg nævnte før; inden for det sidste halvandet år har vi fået hele 3 Zelda-spil hvis ikke jeg tager fejl, (2 af dem er dog remakes, men stadig!). Giv dem dog lige noget tid. Spiludvikling er en kreativ process. Aonuma har ikke bare en stor pose med items, gimmicks, plot og landskab som han bare lige ryster, og så ellers bare går i gang med det næste Zelda, Sakurai har ikke nogen kæmpe "Sequel" maskine stående i et hjørne som han bare stopper Brawl ind i, hvorefter grafikken opdateres, der kommer 10 nye characters og spillet derefter spyttes ud igen med nyt box-art på, og Miyamoto er heller ikke en eller anden IP-Piñata som Iwata lige giver en gang med battet, og ud kommer det næste nye splinter-originale Nintendo-spil... Smiley

3
1ups givet

#38 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

06-06-2012 07:07

"Personligt savner jeg i hvert fald endnu en stor titel fra Nintendo, men med Pikmin 3 og New Super Mario Bros. U er det i det mindste bedre end starten på 3DS’ens eventyr."

Den originale 3ds liste vi fik at se til e3 inden 3ds blev udgivet var langt bedre end denne. Just saying.
0
1ups givet

#39 - Jonas

Level: 15 (Geega)

06-06-2012 10:00

Slash skrev:
Jeg bliver i tvivl hver gang jeg læser på den her side. Er det her virkelig en Nintendo fan side? Det ser ud som om de fleste bare spilder deres tid på at svine Nintendo til konstant.


Man skal bare betingelsesløst elske Nintendo og alt, hvad de laver, ellers har man bare at forsvinde fra fansiderne? Kan du ikke se, hvad der er galt med den tankegang?

3
1ups givet

#40 - Sillyyy

Level: 17 (Deku Baba)

06-06-2012 10:13

Pikmin 3 er spillet på listen, jeg ser meget frem til. Umiddelbart er jeg ikke særligt interesseret i de andre Nintendo-spil, men jeg vil gerne se mere til spillene, inden jeg udelukker dem helt.
Ubisofts ZombiU har jeg en stor interesse i i forhold til de andre 3.parts spil
0
1ups givet

#41 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

06-06-2012 11:28

@Slash
Hvad dælen havde du regnet med? Så man skal være en ignorant fan? Og ikke kræve noget af sin producent? Gud bevare mig, hvor kedeligt og trivielt ville det ikke være. Det er forbrugerne der skal diktere hvilke spil, vi fortjener, ikke udviklerne. Jeg bliver i tvivl hver gang jeg læser på den her side. Er det her virkelig en Nintendo fan side? Det ser ud som om de fleste bare spilder deres tid på at 1-up'e kommentarer som dine - uden indsigt.

On-topic: Jeg havde forestillet mig at Pikmin 3 kunne have prydet 3DS'en, men ak. De kunne såvidt godt porte det, så det var til begge konsoller, da den sekundære skærm til kort ikke er unik hvis man kigger på Nintendos andre maskiner - Wii U'en er jo nærmest det tætteste man kan komme på en stationær DS.

Jeg er så enig med Hassus angående Retro Studios. Jeg føler vitterligt at Retro Studios er det eneste håb inden for Nintendo, så at udelade dem, er spild af min tid.

@N
Måske lidt overdrevent at fyre Aonuma PÅ SCENEN, men ellers enig i det med fyringen.

Giv Yoshiaki Koizumi råderum til at skabe nye IP'er for Nintendo (Han opfandt Z-targeting). Han har de bedste, kreative idéer og har stået i spidsen for nogle interessante spil og deres koncepter, efter min mening, men han lader det tit "gå ud over" andre serier, som han får lov at arbejde på. Fx lavede han 3-dages systemet i MM, som jeg elsker. Han instruerede dog også DK: Jungle Beat, som jeg godt kunne lide, men som ikke havde så meget at gøre med Donkey Kong som de fleste kender ham.
0
1ups givet

#42 - Bota

Level: 20 (Moblin)

06-06-2012 13:30

Det er virkelig ærgerligt, fordi Nintendo havde så meget potentiale til at gøre det til en god konference. De kunne have bragt så mange spil på banen (hvorfor blev spil som Sing og Wii Fit U favoriseret over P-100 og det nye Wario Ware), eller måske have snakket om Nintendo Online, som jo tegner meget godt. Hvor var de tre reveals, de havde hintet om på Wii U's Facebookside, og hvor var (som flere har nævnt) Retros projekt?
Konferencen startede jo egentlig meget godt ud med Pikmin 3, men efter Reggie sagde "my body WAS ready", gik konferencen symbolsk ned ad bakke til det mest antiklimatiske reveal i nyere Nintendohistorie: Nintendo Land. Alt i alt skuffende.
1
1ups givet

#43 - odensen

Level: 11 (Octorok)

06-06-2012 14:10

39 og 41.. At være kritisk, og ikke bare sluge alt hvad nintendo smider i hovedet på os.. er en god ting..
At sige at man ikke kan lide en speciel spilserier, (eks jeg hader horses) er også "god stil"
Selvfølgelig må det være nok at skrive det en gang.. eller hvis situationen lækker op til det.. en gang mere.. thats it.. så er "hadet" brugt op, ellers bliver det sku da for træls at hører på.

Men det er jo ikke det der er tilfældet her.. her er en række "bib" anført af alexander, inde på alle nyheder og skrive et eller andet.. (vi har hørt 1000 gange) fyldt med bitterhed, og nintendo had..

Vi er nogen der ikke rigtig ved hvad vi skal gøre ved det (når nu redaktionen tillader den tone, og spam)
Og 41# synes du det er mærkeligt at nogen der siger, stop det had og spam bliver 1up'et.. ?
2
1ups givet

#44 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

06-06-2012 14:47

Man skal helst betingelsesløst hade Nintendo og alt, hvad de laver, ellers ender det bare med at man forsvinder fra fansiderne.
2
1ups givet

#45 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

06-06-2012 14:57

@Phazyck: Hvorfor skal det være Sakurai der laver det næste Super Smash Bros.? Det er da ikke Miyamoto der laver New Super Mario Bros.? Aonuma lavede heller ikke de første Zelda-spil? Din pointe er værdiløs, for Nintendo kunne bare hyre nogle af deres andre folk til at lave disse spil.

Men du har dog ramt en vigtig pointe - for Nintendo tænker præcist ligesom du gør. De tror at "kreativitet" er hvad der gør spil gode. Og derfor får disse mænd lov til at voldtage alle de store brands. Det er til dato kun Mario Kart, der er sluppet igennem Nintendos evige kreativitet, de skulle have brugt på at lave en ny IP'er. Selv Mario Party er ødelagt. Desuden tror Nintendo at Aonuma "ejer" Zelda og at Miyamoto "ejer" 3D Mario (2D Mario er han ligeglad med) og at Sakamoto "ejer" Metroid. Det er grunden til, at spillene bliver dårligere og dårligere. For de keder sig med at lave det samme igen og igen, men de vil heller ikke give slip på serierne, fordi de betragter dem som deres børn (I know, far out).

Nintendos største problem er, at de ikke kan lave gode spil, fordi de ikke ved, hvad der gør spil gode. De tror det er gameplay gimmicks og kreativitet. Derfor fokuserer de på alt mulgit unødvendigt.
1
1ups givet

#46 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

06-06-2012 15:33

N skrev:
{...} Nintendo tænker præcist ligesom du gør. De tror at "kreativitet" er hvad der gør spil gode. Og derfor får disse mænd lov til at voldtage alle de store brands. Det er til dato kun Mario Kart, der er sluppet igennem Nintendos evige kreativitet, de skulle have brugt på at lave en ny IP'er. Selv Mario Party er ødelagt. Desuden tror Nintendo at Aonuma "ejer" Zelda og at Miyamoto "ejer" 3D Mario (2D Mario er han ligeglad med) og at Sakamoto "ejer" Metroid. Det er grunden til, at spillene bliver dårligere og dårligere. For de keder sig med at lave det samme igen og igen, men de vil heller ikke give slip på serierne, fordi de betragter dem som deres børn (I know, far out).

Nintendos største problem er, at de ikke kan lave gode spil, fordi de ikke ved, hvad der gør spil gode. De tror det er gameplay gimmicks og kreativitet. Derfor fokuserer de på alt mulgit unødvendigt.




3
1ups givet

#47 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

06-06-2012 15:39

Læs noget Iwata Asks eller interviews med udviklerne.
0
1ups givet

#48 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

06-06-2012 16:55

Want:

Mawio U
Game & Wawio
Scribblenauts Unlimited
Rayman Legends
Sonic & All-Stars Racing TRANSFORMED!!
0
1ups givet

#49 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

06-06-2012 17:13

#30: Jeg synes ikke

#43: Ja, jeg synes det er mærkeligt, for det må så betyde, at folk ikke forstår intentionen med "hadet": for det første er det for at få en debat i gang, da det unægteligt ville være kedeligt, hvis vi alle bare var enige, og især hvis vi var enige om, at alt Nintendo gør er rigtigt, da vi må have tingene op at vende; for det andet fordi Nintendo måske rent faktisk gør fejltrin hver gang, vi kritiserer dem, og at det måske ikke er kritik bare for at kritisere, men at der er en aktualitet hver gang; for det tredje, hvis alt Nintendo gør er rigtigt, så vil udviklingen stagnere eller i værste fald gå den forkerte vej, hvis ikke vi reagerer som forbrugere. Kritik er den eneste måde, man kan forbedre sig med sikkerhed.

Jeg er enig i, at vi skal passe på med unødig kritik, men så længe man kan argumentere rationelt/gyldigt for det, må man for min skyld komme med al den kritik, det skal være. Det er i mine øjne kun sundt - dels for os som forbrugere, og derfor i sidste ende dels for Nintendo og markedet.
Der er altid plads til forbedringer. Og ja, noget af kritikken er gentagelser, men det har forhåbentlig også en relevans.
0
1ups givet

#50 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

06-06-2012 17:14

EDIT: #30: Jeg synes ikke, det er spild af tid, hvis det kan få folk til at tænke og debattere.
0
1ups givet

#51 - AND

Level: 35 (Lakitu)

06-06-2012 17:26

Slash skrev:
Det ser ud som om de fleste bare spilder deres tid på at svine Nintendo til konstant.



Ikke de fleste, nej.

0
1ups givet

#52 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

06-06-2012 17:46

Nah, det er bare nogle enkelte brugere, der fylder det hele.

Want:
Pikmin 3
SiNG
New Super Mario Bros. U
Game & Wario
1
1ups givet

#53 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

06-06-2012 20:30

Jeg er spændt på hvad de har tænkt sig med mønttemaet i New Mario Bros. 2. Pt. virker det rimelig sært synes jeg.
2
1ups givet

#54 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

06-06-2012 21:52

Møntsystemet er cool, hvis man spørger mig. Serien trænger virkelig til et nyt fokus, og det synes jeg NSMB2 bringer. NSMBU virker mere som en naturlig efterfølger med flere power-ups og mechanics, og det er også fint.

Jeg føler bare, at det er en fejl at udgive to 2D Mario-spil så tæt på hinanden, men uanset hvad glæder jeg mig i hvert fald til at prøve dem begge to.
2
1ups givet

#55 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

06-06-2012 21:57

Mønter sucks. Det gamle fokus var fint.
0
1ups givet

#56 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

06-06-2012 22:04

Jeg synes "fokus" i det næste Zelda skal være bomber. Bombs everywhere!
0
1ups givet

#57 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

06-06-2012 22:07

Eller puzzles... oh wait.
0
1ups givet

#58 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

06-06-2012 22:26

Eller rupees... oh wait.

0
1ups givet

#59 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

06-06-2012 22:31

Nu hvor jeg tænker over det, ville et bombe Zelda være meget sjovere end Aonuma Zelda eller Coin Mario.
0
1ups givet