Mens vi netop har fået bekræftet, at Ys Memoire: The Oath in Felghana kommer til Vesten, så er der også kommet mere konkret information omkring det næste Ys-spil, nemlig Ys X: Nordics. Det er nu meldt ud, at det udkommer 25. oktober, og at det kommer i en samlerudgave med masser af lækkert lir for samlerne. Disse to informationer kommer fra den nye trailer, som du kan se her:
Har du erfaring med Ys-serien?
Spilinfo
Køb spillet
Støt N-club ved at købe spillet her
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer
Ingen kommentarer endnu
Vær den første til at kommentere!
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.