N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

N-cast #81: Dansk Switch-satsning imponerer og GoldenEye genopstår

Skrevet af Zone - 12-02-2021 17:04

En ny uge betyder et nyt afsnit af N-cast. I denne uge starter vi ud med at kigge på den danske Switch-satsning, Glyph, fra Bolverk Games, som Mark har spillet, og det kan ligeså godt afsløres at spillet imponerer.

Derudover taler vi om de seneste nyheder, hvor vi blandt andet snakker om det lækkede Goldeneye remaster der i sin tid blev lavet til XBOX Live Arcade, men som blev skrottet lige inden det udkom. Vi snakker også om Prince of Persia: Sands of Time der er blevet udskudt på ubestemt tid, og om det er godt eller skidt, og så rapporteres det at E3 2021 er under opsejling i en digital-udgave - men giver det overhovedet mening for udgivere i 2021 og er E3 egentlig relevant længere? Vi snakker derudover også om at Switchen i stor stil sælger flere maskiner til samme husstand.

Vi slutter ugens afsnit af med et retro-segment, der i denne uge handler om et Gamecube-spil, som Mark holder kært, men som undertegnede ikke har spillet, hvilket er meget skandaløs, da det er en Zelda-klont! Lyt og hør hvilket spil det er.

Hør podcastet via afspilleren herunder eller tryk på download-knappen og hent episoden ned på din maskine og lyt til det der.



Du kan også høre det på iTunes eller Spotify, hvis du er rigtig fancy. Husk at abonnere på N-club Podcasts på din favorit platform, så du kan høre de nyeste episoder med det samme de bliver lagt op!

Har du lyst til at høre tidligere afsnit? Så kan du gå ind i vores Podcast-arkiv eller finde dem på iTunes eller Spotify.

Vi håber I vil give den nye episode en lytter. Giv os gerne feedback i kommentarerne!

2
1ups givet

Kommentarer:

#1 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

12-02-2021 18:04

Må indrømme, at jeg ikke ligefrem regnede med, at der ville være noget positivt at sige om Glyph, men det er måske bare fordi jeg så, at det havde en fortid som en free-to-play VR-titel:



Nu stod der ganske vist i pressemeddelelsen, at det essentielt er et helt andet spil på Switch, da der skulle være lavet meget om siden 2019, men det kan man jo ikke altid regne med sådan noget..
1
1ups givet

#2 - powerfull499

Level: 18 (Twhomp)

14-02-2021 22:02

Fed episode. Interessante perspektiver ift. E3. Det kan godt være, at det er sandt, at konceptet dør. Jeg er dog ikke selv helt overbevist. E3 har gennem årene affødt nogle uforglemmelige øjeblikke. Det seneste, jeg husker, er dette øjeblik med Keanu Reeves:


Jeg tror, at dette gav virkelig god reklame for spillet, og er også en af årsagerne til den massive salgssucces før det udkom. Derfor er jeg ikke helt klar til at afskrive E3. Jeg tror stadig, der kan være god reklame at hente for de store virksomheder, - også bedre end de kan ved at reklamere gennem deres egne kanaler!
1
1ups givet

#3 - DragonTail

Level: 6 (Cucco)

15-02-2021 22:26

Jeg er heller ikke helt sikker på, at E3 er død. Der er selvfølgelig argumentet at udgiverne hellere vil bestemme hvor og hvornår de offentliggør ting, men jeg tror det bliver svært at samle den samme omtale og opmærksomhed om det som når du i forvejen har så stor en opmærksomhed omkring et event. Jeg er med på at noget måske drukner, men mange spilmedier laver jo ikke samme kæmpe setup og dækning når der er tale om firmaernes egne directs/annonceringer off season.
0
1ups givet