Skrevet 09-08-2011 23:22 - Redigeret 11-05-2012 17:51
.#31 - Skrevet 24-08-2011 13:37 - Redigeret 24-08-2011 13:51
M60dk skrev:
3. Minecraft 1.8 Update (PC)
Jeg spiller stadig minecraft, på en server med mine gamle gymnasie venner og det er skide hyggeligt. Den næste update ser ud til at have masser af guf, så det ser jeg frem til.
this, so hard.
1.8 bliver så episk!
#32 - Skrevet 24-08-2011 15:25 - Redigeret 24-08-2011 15:29
15: renegade ops (xbla, psn)#33 - Skrevet 24-08-2011 17:14 - Redigeret 14-11-2011 18:02
5: Mario kart 7 (3DS)#34 - Skrevet 07-09-2011 03:37
Her er min liste:#35 - Skrevet 26-09-2011 13:58 - Redigeret 26-09-2011 14:00
Jeg glæder mig meget til "Journey" og "Retro City Rampage"#36 - Skrevet 12-10-2011 17:44
1. Mario Kart 7 [3DS]#37 - Skrevet 12-10-2011 17:58
1) The Legend of Zelda: Skyward Sword#38 - Skrevet 12-10-2011 19:49
Jonas skrev:
Efter alt hvad jeg har læst, får vi det gode gamle manuelle powerslide-system fra MKDS tilbage, så der skulle være god mulighed for at man kan snake ^__^
Official Nintendo Magazine skrev i sidste måned, at spillet får samme sliding-system som Mario Kart Wii (tidsbaseret).
#39 - Skrevet 12-10-2011 20:12 - Redigeret 12-10-2011 20:13
Og ONM tager stadigvæk fejl mht. at det er tidsbaseret. Det afhænger af hvor kraftigt du drejer... Så i stedet for at trykke fra den ene side til den anden for at få din miniturbo hurtigt så skal du sådan set kun trykke til den ene side (den anden side modvirker kun). Problemet er selvfølgelig at det kan du ikke og derfor virker det kun ordentligt i sving og jo skarpere de er jo bedre. Den løsning virker bedre end rent tidsbaseret fordi at så får du dine miniturbos der "hvor det er meningen" i følge alle haters.#40 - Skrevet 12-10-2011 20:13
Ja desværre, men det lyder som om, mange bliver glade for det#41 - Skrevet 12-10-2011 20:16 - Redigeret 12-10-2011 20:17
Jeg glæder mig til at de begynder at klage over supergliding eller hvad en eventuel gliding abuse nu kommer til at hedde#42 - Skrevet 12-10-2011 20:25
Ja det ender måske alligevel som et spil med skjult eller "utilsigtet" dybde, ligesom Smash og tidligere Mario Karts#43 - Skrevet 12-10-2011 20:28 - Redigeret 12-10-2011 20:28
Men det viser jo bare, at dybde i sig selv ikke er problemet, for der var da ingen der klagede over Melee.#44 - Skrevet 12-10-2011 20:31 - Redigeret 12-10-2011 20:31
Jeg havde hverken et problem med sliding i Mario cart wii eller ds, men dog havde jeg et problem med auto og maual setting... Jeg forstod virkelig ikke pointen i at man skulle kunne spille forskelligt.#45 - Skrevet 12-10-2011 20:32
Alexander Brock Petersen skrev:
Men det viser jo bare, at dybde i sig selv ikke er problemet, for der var da ingen der klagede over Melee.
Jeg har set ret mange klager over nogle af Melees teknikker diverse steder (exploits! glitches! ikke tiltænkt!)
Mange af dem tager selvfølgelig fejl i mange af deres argumenter, men det er vel ikke sagens kerne.