Nintendo World Championsh...

Minecraft fejrer 15 års ...

Tre nye Game Boy-titler l...

N-cast #218: Endelig tale...

Salgstal for perioden mar...

Nintendo Switch-efterføl...

Animal Well ude nu - se l...

Endless Ocean Luminous (S...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

Amiibo!

Paper Mario: The Thousand...

Spil på vej til Switch

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario 3D World + Bo...

Switch 2 - rygter og disk...

Nintendo Switch

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 09-08-2011 23:22 - Redigeret 11-05-2012 17:51

.

 
 

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 24-08-2011 13:37 - Redigeret 24-08-2011 13:51

M60dk skrev:

3. Minecraft 1.8 Update (PC)
Jeg spiller stadig minecraft, på en server med mine gamle gymnasie venner og det er skide hyggeligt. Den næste update ser ud til at have masser af guf, så det ser jeg frem til.



this, so hard.

1.8 bliver så episk!


dyremose
dyremose

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 24-08-2011 15:25 - Redigeret 24-08-2011 15:29

15: renegade ops (xbla, psn)
14: twisted metal (ps3)
13: resistance burning skies (vita)
12: red orchestra 2 - heroes of stalingrad (pc)
11: little kings story (vita)
10: super mario 3d (3ds)
9: RAGE (pc, x360, ps3)
8: battlefield 3 (pc, x360, ps3)
7: kid icarus (3ds)
6: Bioshock - infinite (pc, x360, ps3)
5:uncharted golden abyss (vita)
4: pay day the heist (psn)
3: sound Shapes (vita)
2: Littlebigplanet (vita)
1: uncharted 3 - drakes deception (ps3)



Mohammed
Mohammed

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 24-08-2011 17:14 - Redigeret 14-11-2011 18:02

5: Mario kart 7 (3DS)
fordi at man kan spille online i 3D
4: Super mario land 3D (3DS)
minder mig lidt om super mario 64 bare i 3D
3: Sonic genarations (Wii/3DS)
fordi jeg godt ville kunne vælge imellem at være classic eller modern sonic
2: Kirby adventure (Wii)
fordi at man kan spille 4 co-op player i det
1: SUPER SMASH BROTHERS (Wii U/3DS)SmileySmileySmileySmileySmiley
fordi JEG ELSKER AT NINTENDO FIGURENE SLÅS MOD HINANDEN SmileySmileySmileySmileySmiley


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 07-09-2011 03:37

Her er min liste:

1. Super Mario 3D Land
Endnu et spil i Nintendo's hovedserie af Mario-platformere. Denne gang har Nintendo besluttet sig at forsøge sig med at lave en 2D-Platformer med 3D-grafik. Jeg er en smule skæptisk og tvivler på at det bliver nært så godt som SM64 eller Sunshine. Men det kan vel ikke blive være end Galaxy. Artstylen er som den skal være.

2. Luigi's Mansion 2
Jeg købte i sin tid Luigi's Mansion sammen med min Gamecube og blev fuldstændigt forelsket i spillets atmosfære. Det er næsten helt magisk at vandre længere og længere en i den mystiske herregård rum for rum. Det er nærmest som at skulle tilbage erobre Mario's slot i 64 igen.
Jeg håber bare ikke at de laver 2'eren for arkade agtig og glemmer alt om udforskningen.

3. Final Fantasy Type 0
Suverænt det bedst udseende Final Fantasy spil meget længe.
Square Enix har gjort den håndholdte platform til deres nye hjemmebane. Dette bliver det første PSP-spil, der fylder to UMD'er og prisen afspejler det også. $90? Auch.
Jeg håber bare at de udgiver det i vesten, tiltråds for at PSP'en er død. Måske en Vita launch titel?

4. Bioshock Infinite
Jeg elskede de to forrige spil. Det var enormt sjovt at rende rundt i de mørke kloakagtige områder, mens man totalt udsletter en hær af fjender ved at hacke sig ind i sikkerhedssystemet, fylde rummet med fælder, fremkalde ild/is/lyn/insektsværme og desuden selv være en enorm Big Daddy. Historien er en spændende dystopisk fortælling fyldt med politiske elementer og ideologiske krige, der langtsomt afsløres jo længere ind i byen man kommer.
Jeg håber bare at de kan gøre byen i himlen lige så interessant som Rapture.

5. The Legend of Zelda: Skyward Sword
Endnu et Zelda-spil fra Nintendo. Jeg har egenligt aldrig gået så meget op i Zelda som de fleste andre herinde. Men Wind Waker var da meget underholdende og det samme kan siges om TP.
Der har været meget kritik af dette spil. Men jeg synes egenligt ikke at vi har set så meget fra det. Så det bliver spændende at se om Nintendo kan overraske.

6. Uncharted 3: Drake's Deceit
Selvom 2'eren ligesom 1'eren var enormt linear, så er det nok det mest perfekt arrangerede spil hidtil. Grafikken er helt utroligt, skuespillet fantastisk og loadingtiderne minimale. Jeg har svært ved at forestille mig at Naughty Dog kan overgå dem selv. Men tvivlen skal komme dem til gode.

7. Resistance 3
Resistance er nok det eneste FPS siden Unreal Tournament, som jeg rent faktisk nød at spille i multiplayer.
Singleplayer historien er ikke noget videre spændende, men acceptabel og online gør mere end op for det. Enormt kreativt våbendesign.

8. SoulCalibur V
Fighting-spil er virkeligt gode til at samle folk sammen om et spil og Soulcalibur var engang et af mine yndlings af slagsen.
Men IV ødelagde fuldstændigt karakterernes fede designs og den ellers udmærkede historie.
"[i]Lad os bare sige at historien i III aldrig fandt sted, skift fighternes rustninger ud med bikinier til pigerne og bar overkrop til mændende. Nu vi er i gang så smid Darth Vader ind for at tiltrække sci-fi nørderne.
Det kan ikke gå galt.[/i]"
Det ser ikke ud til at de har lært af deres fejl ved V'eren. Men gameplay'et er forhåbenligt stadigt nogenlunde.

9. Dragon's Dogma
Dette spil har totalt fløjet over mit hoved under E3 og jeg opdagede slet ikke at det blev annonceret. Det er noget 3. persons fantasy action adventure-halløj. Det ligner lidt Oblivion, Demon Souls eller hvordan jeg kunne forestille mig at Monster Hunter ser ud.
Det er udviklet af Capcom og i trailerne nedlægger man som en ridder helt enorme monstre.
Jeg ved ikke om gameplayet er sjovt. Men det ser ud til at grafikken anvender motion blur og alle mullige andre teknikker for at gøre kampene levende og episke.

10. PS2 HD Collections
Team ICO HD Collection, Silent Hill HD Collection, God of War: Origins HD Collection, Metal Gear Solid HD Collection, Zone of The Enders HD Collection, ...
De bedste spil fra forrige generation remastered i HD og bundlet til en billig pris. Haps haps!


Andre nævneværdige titler:
Kid Icarus: Uprising
Mario Kart 7
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Paper Mario
Pokémon Rumble Blast
Resident Evil: Revelations
Rune Factory 4
Starfox 64 3DS
Tales of the Abyss

Kirby Wii

Assasins Creed 3: Revelations
Batman Arkham City
Deus Ex: Human Revolution
I Am Alive
Journey
Metal Gear Solid: Rising
Skyrim
The Last Guardian



CAPTAIN N
CAPTAIN N

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#35 - Skrevet 26-09-2011 13:58 - Redigeret 26-09-2011 14:00

Jeg glæder mig meget til "Journey" og "Retro City Rampage"

Men også spil som

Kid Icarus
Skyrim
Luigis Mansion 2
Arkham City
Mass Effect 3
Bioshock Ininity
Uncharted 3
Saints Row the Third
Super Mario Land 3D
Ico & Shadow of Colossus HD
Rage
Sonic Generations
Assassin's Creed: Revelations
Legend of Zelda: Skyward Sword


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#36 - Skrevet 12-10-2011 17:44

1. Mario Kart 7 [3DS]
2. Go Vacation [Wii]


PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#37 - Skrevet 12-10-2011 17:58

1) The Legend of Zelda: Skyward Sword
2) Super Mario 3D Land
3) Sonic Generations (3DS)
4) Mario Kart 7
5) Animal Crossing (3DS)


LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3036
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#38 - Skrevet 12-10-2011 19:49

Jonas skrev:
Efter alt hvad jeg har læst, får vi det gode gamle manuelle powerslide-system fra MKDS tilbage, så der skulle være god mulighed for at man kan snake ^__^



Official Nintendo Magazine skrev i sidste måned, at spillet får samme sliding-system som Mario Kart Wii (tidsbaseret).


stelzig
stelzig

4825
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#39 - Skrevet 12-10-2011 20:12 - Redigeret 12-10-2011 20:13

Og ONM tager stadigvæk fejl mht. at det er tidsbaseret. Det afhænger af hvor kraftigt du drejer... Så i stedet for at trykke fra den ene side til den anden for at få din miniturbo hurtigt så skal du sådan set kun trykke til den ene side (den anden side modvirker kun). Problemet er selvfølgelig at det kan du ikke og derfor virker det kun ordentligt i sving og jo skarpere de er jo bedre. Den løsning virker bedre end rent tidsbaseret fordi at så får du dine miniturbos der "hvor det er meningen" i følge alle haters.

Du får stadig lidt ud af at starte din drifting tidligt, men du får meget mere ud af det når svinget rent faktisk starter. Smiley


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#40 - Skrevet 12-10-2011 20:13

Ja desværre, men det lyder som om, mange bliver glade for det Smiley


stelzig
stelzig

4825
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#41 - Skrevet 12-10-2011 20:16 - Redigeret 12-10-2011 20:17

Jeg glæder mig til at de begynder at klage over supergliding eller hvad en eventuel gliding abuse nu kommer til at hedde Smiley

Eller bare at se hvad der ellers skal klages over når folk taber.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#42 - Skrevet 12-10-2011 20:25

Ja det ender måske alligevel som et spil med skjult eller "utilsigtet" dybde, ligesom Smash og tidligere Mario Karts Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#43 - Skrevet 12-10-2011 20:28 - Redigeret 12-10-2011 20:28

Men det viser jo bare, at dybde i sig selv ikke er problemet, for der var da ingen der klagede over Melee.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2032
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#44 - Skrevet 12-10-2011 20:31 - Redigeret 12-10-2011 20:31

Jeg havde hverken et problem med sliding i Mario cart wii eller ds, men dog havde jeg et problem med auto og maual setting... Jeg forstod virkelig ikke pointen i at man skulle kunne spille forskelligt.
Okay auto var vidst nemmere for nybegyndere, men virkelig, hvorfor? Mario kart har da aldrig været svært *at lære*.


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#45 - Skrevet 12-10-2011 20:32

Alexander Brock Petersen skrev:
Men det viser jo bare, at dybde i sig selv ikke er problemet, for der var da ingen der klagede over Melee.



Jeg har set ret mange klager over nogle af Melees teknikker diverse steder (exploits! glitches! ikke tiltænkt!)

Mange af dem tager selvfølgelig fejl i mange af deres argumenter, men det er vel ikke sagens kerne.