KuvertMinecraft fejrer 15 års ...

KuvertLEGO annoncerer LEGO Lege...

KuvertSuika Game får ny multip...

KuvertN-club Streams: Uge 21

KuvertNintendo World Championsh...

KuvertTre nye Game Boy-titler l...

KuvertN-cast #218: Endelig tale...

KuvertSalgstal for perioden mar...

KuvertNintendo Switch-efterføl...

KuvertAnimal Well ude nu - se l...

KuvertMario Kart 8 Deluxe

KuvertLegend of Zelda: Tears of...

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertPaper Mario: The Thousand...

KuvertAmiibo!

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertSwitch - spilrygter og sp...

KuvertSuper Mario 3D World + Bo...

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertNintendo Switch

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

KuvertK> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

KuvertS:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 09-08-2011 23:22 - Redigeret 11-05-2012 17:51

.

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#46 - Skrevet 12-10-2011 20:35

Nu er jeg ikke så "hardcore"-minded. Men sådan overordnet set, er det vel de færreste, der vil klage over Melee.


stelzig
stelzig

4840
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#47 - Skrevet 12-10-2011 20:38 - Redigeret 12-10-2011 20:49

Jeg har nu oplevet et par stykker der har brokket sig over ting i melee. Eksempelvis c-stick spam er ret populær. Netop c-stick spam (eller bare brug af c-sticket til at lave smash-angreb) viser faktisk ret godt at folk bare vil beklage siger over noget så snart det ikke passer sammen med hvordan de selv mener at spillet skal spilles (eller at de taber og er dårlige tabere selvfølgelig).
Jeg ville bestemt ikke blive overrasket hvis det viste sig at en stor del af dem der beklager sig over snaking er den samme gruppe mennesker som beklager sig over at folk bruger c-stick i melee/brawl.

Så også et par gange folk brokke sig over wavedashing på gamefaqs... Selvom de aldrig havde spillet imod det eller virkelig kendte mekanikken - det var fremmed og ikke udviklernes mening at det mekanikken skulle benyttes på den måde, ergo er det cheap/cheating. Det sidste er jo egentlig lidt sjovt da man ellers er vant til at folk snakker om at spil hvor man selv skal udforske og lære hvordan man kan udnytte ting er bedst (med andre ord "frihed" ), men hvis udviklerne ikke havde tænkt over noget man kan bruge en mekanik til er det pludselig negativt?

En af mine casual venne som jeg spillede melee med brokkede sig også over edgehogging* da jeg begyndte på det efter jeg havde set det og sagde at han ikke havde respekt for ting man ikke selv havde fundet på eller noget i den stil ^x^

*Bevidst gribe kanten så modstanderen ikke kan.

Edit: Det med at så snart udviklerne ikke havde tænkt over noget er også en af grundene til at jeg ikke er alt for glad for patching. Jeg er bange for at udviklerne vil være alt for hurtige til at fjerne et eller andet helt vildt fedt som man kan udføre et spil. Langt de fleste af disse ting (inklusive direkte glitches) er sjove og behøves ikke at blive patched.

Dead Cheese skrev:
Jeg havde hverken et problem med sliding i Mario cart wii eller ds, men dog havde jeg et problem med auto og maual setting... Jeg forstod virkelig ikke pointen i at man skulle kunne spille forskelligt.
Okay auto var vidst nemmere for nybegyndere, men virkelig, hvorfor? Mario kart har da aldrig været svært *at lære*.


Automatic drifting i mariokart er ekstremt fjollet og unødvendig. Det var jo ikke fordi drifting var svært og det var ikke fordi dem der ikke brugte det ikke kunne komme rundt om banen. Jeg kan selv huske hvordan jeg engang udnyttede mig meget af at skrue lidt op og ned for farten (slipperen speederen) for at komme rundt omkring i racing, men det virkede jo også fint for mig.

Dog gør automatic mig ikke noget så længe de har gjort manual bedre, det var bare ikke nødvendigt... Mener forresten at automatic drifting var bedre med karts på en af banerne i mkw fordi man kunne tage et sving skarpere hvis man ikke fik et boost, lol.


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#48 - Skrevet 12-10-2011 20:41 - Redigeret 12-10-2011 20:43

Alexander Brock Petersen skrev:
Nu er jeg ikke så "hardcore"-minded. Men sådan overordnet set, er det vel de færreste, der vil klage over Melee.



Tja, nu blev snaking i MKDS jo også spredt nemmere pga. spillets online (det var rent faktisk noget, folk kunne opleve selv), så det er vel muligt at det har været en af grundene til at folk klager mere over det.

For i øvrigt, on-topic er mine mest ventede spil sandsynligvis

1. Batman: Arkham City
2. Fire Emblem 3DS
3. Skyward Sword


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#49 - Skrevet 12-10-2011 20:49 - Redigeret 12-10-2011 20:50

Alexander Brock Petersen skrev:
Nu er jeg ikke så "hardcore"-minded. Men sådan overordnet set, er det vel de færreste, der vil klage over Melee.


Nej, men der bliver klaget over os "tourneyfags" der "udnytter spillet" og "snyder" ved at bruge wavedashing og l-cancel osv. Det hedder sig, at vi har ødelagt spillet for rigtig mange mennesker (og det selvom Melee ikke har en online-del lol).

Lidt ligesom at man tit kan læse, at Mario Kart DS er et fantastisk spil, men "snakers" ødelægger alt det sjove.


stelzig
stelzig

4840
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#50 - Skrevet 12-10-2011 20:53 - Redigeret 12-10-2011 20:58

Ah ja... on-topic er der da faktisk en del jeg ser frem til:

- Skyward sword
- super mario 3D land
- Mariokart 7
- Tales of the abyss
- Diablo 3 (hvis pc spil da er i orden at tilføje Smiley)

Og jaeh, jeg ser vel også frem til smash bros. 4 selvom jeg blev lidt skuffet over brawl. Det har trodsalt været min yndlingsserie siden jeg prøvede smash64.

Ingen rækkefølge, men mariokart ligger nok øverst. Smiley

Meget muligt at jeg har glemt nogle titler.

Edit: Vil også gerne snart se et nyt f-zero, men det er lidt svært at se frem til noget der slet ikke er blevet annonceret endnu Smiley


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7569
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#51 - Skrevet 12-10-2011 21:45 - Redigeret 12-10-2011 21:47

1. Battlefield 3 (PC/multi)
Store maps, masser af spillere og åndssvage vehicles. Har været stor fan af denne serie siden 2'eren, og at vores kære skandinaviske brødre er oppe og skubbe til Koticks CoD-imperie, gør mig bestemt heller intet.

2. Assassin's Creed: Revelations (PC/multi)
Blot det faktum, at udvikleren forbedrer disse ved hver udgivelse, og samtidig holder en sand EA Sports-releaserytme, gør mig ganske positivt indstillet. Synes desuden historien virker veludført og spændende.

3. The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii)
Som jeg erklærede nogle uger tilbage, køber jeg formentlig dette andenhånds - skal uanset hvad have gennemspillet det, da der efter al sansynlighed kommer så meget snak om det, at jeg bliver nødt til at kunne være med. Smiley Er desuden meget nysgerrig efter soundtracket - noget, jeg i første omgang vil lytte til i kontekst, altså under gameplay.

4. Minecraft Mobile (Android/iOS)
At have dette med på farten.. er nødt til at styre mig ved tanken. Bliver kongeligt - hvis altså ikke Notch & co. fucker det op og udelukker multiplayer.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#52 - Skrevet 13-10-2011 08:43 - Redigeret 13-10-2011 08:44

Min spillerliste må være som følger.

1. Diablo 3:
Har generelt spillet en hel del Diablo 1 & 2 + diverse udvidelser, og kan ikke se nogen grund til ikke at spille det næste kapitel.

2. Starcraft 2 - Heart of the Swarm:
Har gennemført singleplayer delen og meget interesseret i hvordan den videre historie forløber. Multiplayer delen spiller jeg stadig en hel del, og der er stadig mange timer i den.

3. Zelda Skyward Sword:
Bare det at det er et Zelda spil plejer at retfærdiggøre købet, men det ting der er blevet vist det sidste stykke tid, gør det til min 3 prioritering af de ovenstående spil.


yasw
yasw

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#53 - Skrevet 13-10-2011 08:57 - Redigeret 13-10-2011 08:58

Serious Sam 3 (Multi)
De tidligere spil i serien har brilleret ved at foksuere på det der er SJOVT ved FPS spil, nemlig at skyde så mange monstre som muligt og ved at have langt flere fjender på skærmen end andre spil. Ingen ligegyldige cutscenes eller storylines. Jeg håber de holder stilen.

Halo Combat Evolved Anniversary (Xbox 360)
Ville egentlig bare gerne se "what the fuss is about", og min erfaring siger mig at ældre spil er de bedste, men en nyrestaureret udgave er vel heller ikke værst.

Doom 4 (Multi)
At der er Doom i titlen er nok til mig.



Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#54 - Skrevet 13-10-2011 22:21

Der er en del Nintendo-spil jeg går og holder øje med som Skyward Sword, Super Mario 3D Land, Kid Icarus og Mario Kart 7. Jeg tænker at jeg vil nævne nogle af de spil jeg ser frem til som der ikke bliver nævnt så tit:

Kirby's Return to Dreamland:
Her er tale om et ægte Kirby-spil til den nuværende generation af hjemmekonsol. Det sneg sig først forbi min næse på grund af at Epic Yarn kom først, men efter at have set et par videoer er jeg solgt. Der er nye virkelig spændende abilities, der både er originale, ikoniske og funktionelle. Der er 4-player co-op. Noget af det vigtigste for mig ved et godt Kirby-spil er lokationerne, som også vækker dybe minder om Kirby's Dreamland og Adventure. De flotteste baggrunde jeg har set i et spil er muligvis fra Kirby-spil som Nightmare in Dreamland. I øvrigt vender flere meget klassiske abilities tilbage, som Spike Kirby, Mike Kirby og en af mine gamle favoritter Hi-Jump Kirby(synes jeg at jeg spottede i en trailer). Kirby ser også ud til at kunne bruge enkelte genstande, hvilket minder mig meget om Kirby's Dreamland, hvis struktur var bygget op omkring genstande frem for abilities(spis krydret mad og få evnen til at spytte ildkugler, etc.). Det er helt klart et spil jeg vil have et øje på.
Trailer

Paper Mario 3D:
Da jeg først hørte om Paper Mario til 3DS'en syntes jeg det lød som en underlig, hvis ikke tåbelig, cocktail. Paper Mario, som man kan kalde lidt et quirky niche spil, der rent faktisk er defineret ved at være 2D på Nintendo's nye 3D-konsol - det lød ikke som om det var blevet tænkt godt i igennem i mit hoved. Det var lige indtil jeg så spillets trailer i 3D og jeg tabte kæben på gulvet. Utroligt nok er Paper Mario 3D et af de spil jeg har set, hvor 3D'en har den bedste effekt. Det er uhyggeligt charmerende at se de små papirfigurer bevæge sig rundt i et 3D-rum og nogle af de særlige effekter(som en saks, der kan klippe fjenderne i stykker, der falder ud mod skærmen - det skal ses før det kan værdsættes). Endnu et uventet spil, der forhåbentligt er værd at holde øje med Smiley


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#55 - Skrevet 13-10-2011 22:44

Paper Mario har aldrig skuffet. Det er så fed en serie omg Smiley


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#56 - Skrevet 13-10-2011 23:49

Mangler et godt racing spil, er der nogen der har forslag? PS3 eller Wii.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#57 - Skrevet 13-10-2011 23:52

Jeg tror ikke de findes. De bedste bilspil jeg kan komme på er Forza-serien (simulation) eller Burnout Revenge til Xbox 360. Ellers skal vi tilbage til nogle af de ældre Gran Turismo spil til PlayStation 2, men måske overser jeg nogle fede nye arkadespil? I så fald er jeg også interesseret, hvis nogle kender til et. Jeg har både PS3, Wii og 360.


Michael
Michael

5571
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#58 - Skrevet 14-10-2011 00:57

Need for Speed Hot Pursuit. Jeg blev blown away af det spil. Super lækkert arkaderæs.


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#59 - Skrevet 14-10-2011 10:05

Hot Pursuit er bomben, som Michael også skriver.


PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#60 - Skrevet 14-10-2011 10:16

Ej jeg havde helt glemt Paper Mario 3DS... xD