Animal Well ude nu - se l...

Nintendo World Championsh...

Endless Ocean Luminous (S...

Nintendo Switch-efterføl...

Salgstal for perioden mar...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

Switch - spilrygter og sp...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Super Mario 3D World + Bo...

Switch 2 - rygter og disk...

Nintendo Switch

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Fortnite

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Masser af informationer om kommende Revolution-spil!

Skrevet af BonusNinja - 09-04-2006 06:06

Vi har netop modtaget nye spændende informationer omkring det kommende Revolution-spil Red Steel! Disse kan læses i bladet Game Informer. Vi har oversat det meste af informationerne, som I kan læse her.

Så meget info om et Revolution-spil, har du aldrig haft mulighed for at læse før nu!

Udvikling
• Udviklingen af Red Steel startede kort efter E3 2005. Ubisoft så og afprøvede controlleren før E3 2005.

• Ubisoft Paris fortalte deres ideer omkring spillet direkte til Nintendos præsident Satoru Iwata og Shigeru Miayamoto; de sagde god for projektet, og efter dette møde, fik Ubisoft en prototype af controlleren. Ubisoft har efterfølgende arbejdet i tæt hold med japanske spiludviklere i forbindelse med spillet.

• Game Informer nævner, at Ubisoft – i forbindelse med interviewet af dem i bladet – fik den seneste nye udgave af Revolution-controlleren – hvilket også er tydeligt på billederne i bladet; den sorte del af controlleren (laserpointeren) er mere rund i det.


Respekt
• I starten af spillet, bliver man opmuntret til at bruge sit våben hensynsløst og slagte løs. Men når man kommer længere ind i spillet, vil man blive mere forsigtig og tænke mere strategisk. Denne gameplay-ide førte til at Ubisoft implementerede en kampindstilling derhedder ”Enter the Yakuza”.

• Den første tredjedel af spillet, vil handle om nødvendig brutal nedslagtning: ”brutal necessity”. Præcision vil ikke være så vigtig, og man vil vælge mere ødelæggende våben, såsom maskingeværer, fremfor præcisionsvåben.

• Når man kommer længere ind i spillet og får udviklet en bedre præcisionsevne, vil man komme til at bruge mindre pistoler.

• Målet er at bruge 5 kugler til at dræbe 5 fjender: "The goal...is to use five bullets to kill five enemies".

• Musikken og lydeffekterne i spillet, vil blive mere rolig i stemningen, når du kæmper godt: "When fighting with this level of skill, the music and sound effects will reflect it, remaining calm and peaceful".

• Hvis man kæmper brutalt, vil lydene omkring en blive meget intense: "When you fight brutally, the sounds around you grow increasingly more intense".


Stop tiden
• Freeze shot: Ved at kæmpe effektivt, vil man fylde et Freeze shot-meter op. Hvis man kæmper kaotisk, vil meteret falde.

• Når Freeze shot-meteret er fyldt op, kan man trykke på en knap og stoppe tiden for et kort øjeblik, og så kan man fx lave mere præcise skud og sigte på bestemte kropsdele.

• Skud efter hovedet (headshots) er selvfølgelig fristende i en sådan situation, men man vil faktisk få mere ud af skud der ikke dræber; det kan fx være mere fordelagtigt at skyde pistolen ud af hånden på fjenden.

• Ved at overmande en leder og hans undersåtter uden at tage deres liv, vil man få lederens respekt og blive belønnet med våben, hints til hvordan man kommer videre, eller andet brugbart.

• Respekt er en MEGET vigtig del af spillet.


Våben
• At tærske tilfældigt løs med et sværd er ikke en smart idé.

• Specielle bevægelser vil udløse en combo

• Ved at lave en kryds-bevægelse med controlleren vil man udløse et ødelæggende angreb.

• Disse combos kan stoppes til hver en tid, simpelthen ved at stoppe med at bevæge controlleren. Så hvis man lige pludselig laver en combo der gør dig åben for angreb, kan du hurtig stoppe comboen og nå at reagere.

• Man vil i løbet af spillets gang lære nye moves af to lærermestre.

• Den ene lærermester vil lære dig skydeteknikker, mens den anden vil lære dig sværdteknikker.

• Hvis man ikke udviser den rette respekt for sin lærermester, vil lærermesteren ikke lære fra sig.

• Venlighed og respekt vil afspejles af den måde man bruger controlleren.

• Man signalerer ”ja”/”nej” ved at bevæge lave “nikke”-bevægelser eller “ryste på hovedet”-bevægelser udviser ekstra stor respekt ved at bukker for sin mester.

• Ubisoft arbejder stadig på flere måder at interagere på.

• Man kan også udvise respektløshed overfor folk, ved fx at at gå væk fra dem midt i en samtale. Folk vil generelt blive sure hvis man opfører sig på denne måde.

• Der er ingen cut-scenes i spillet; alle samtaler foregår i selve spillet.

• Det er godt at vise konstant respekt for sin mester. Ens mester vil give en opgaver, som ikke behøves at blive løst i en bestemt rækkefølge.

• Man har som mål at finde bandeledere, og få dem over på ens side. Hvis man ikke gør dette, vil de i stedet blive en del af spillets hovedbande, the Tokai’s.

• For at få dem over på ens side, skal man vise hvad man er værd, ved at vinde over dem og skåne deres liv.

• Det er fordelagtigt at få så mange over på sin side som muligt, Når man til sidst møder den sidste boss Tokai, vil man have meget svært ved at bekæmpe ham uden hjælp fra andre.

• Man kan få bandeledere over på sin side ved at overmande dem i kamp og stoppe et dødeligt slag få milisekunder inden det rammer.

• De to lærermestre i spillet vil tilbyde træningssessioner, hvor man vil kunne forbedre sine evner.


Multiplayer
• Spillet byder på split-screen multiplayer med traditionelle kampe.

• Meget unikke mulitplayer-modes, som Ubisoft ikke vil afsløre før E3-messen.

• Der er endnu ingen detajler omkring hvordan spillet vil udnytte Nintendo Wi-Fi Connection.

• Revolution virker ved at man placerer en lille sensor, enten over eller under tv’et.

• Man kan ståfra hvilken som helst retning og bruge controlleren, uden at det går ud over præcisionen. Man kan endda tage sin controller med over til en ven og starte med at spille med det samme, uden at skulle re-synkronisere controlleren.

• Selvom split-screen gør at der er mindre plads til hver spiller på skærmen, betyder det ikke at man skal lave mindre bevægelser med conmrolleren. Man kan gøre præcis ligesom hvis man spillede på en fuld skærm.


Game Informers hands-on
• De to aftrækkere på den anden, analoge del af controlleren akrivererr dukke- og hoppe-bevægelser. Analog-sticken controllerer bevægelse og Revmoten styrer ens sigte.

• At sigte med controlleren er lige så simpelt som at bruge en laserpointer. Man sigter simpelthen bare på fjenden og trykker på knappen på undersiden for at skyde.

• Til forskel fra normale FPS-spil, hvor sigtekorn og kamera reagerer ens, reagerer kameraet i Red Steel med en forsinkelse på ca. 1 sekund. Dette er gjort fordi controlleren er så følsom, at det simpelthen ville få spilleren til at føle ubehag, hvis kameraet fulgte for hurtigt med.

• Takket være controllerens følsomhed, er det muligt for Ubisoft at lave pistolkampe-scenarier som normalt ville være nær umulige at lave hvis man spillede med en normal controller.

• Man kan sigte på sin fjende, ligeså hurtigt som man kan bevæge sin hånd!

• I demoen af spillet, var der fjender som kom op af hustage, nogle skød ud af vinduer, mens andre bare stod på normal jord bag beskyttelse. Alle var lige nemme at ramme ved hjælp af controlleren.

• Man kan altså hurtigt skyde hvor som helst på skærmen. Red Steel føles ikke som et lyspistol-spil; det er et ægte FPS, og det føles som en sammensmeltning af de bedste spil i dets genre til både pc og konsolplatforme.

• Ifølge spillets ledende designer Oriola, tager det ca. 3 sekunder at vende sig om i de fleste shooter-spil til konsolplatforme, mens det tager ca. 1¼ sekund i et pc-spil. I Red Steel tager det 1 sekund.

• AI’en i spillet vil være god. Fjender vil løbe mod beskyttelse og angribe dig mens man lader sit våben.

• De vil ikke gå rundt om et bord for at angribe dig; de vil hoppe over bordet! "They won't walk around a table to get to you. They will simply jump over the table."

• Sammenligningspunktet for fjendernes intelligens og aggressivitet er pc-spillet F.E.A.R., ifølge Oriola. Dette spil har fået positiv krik omkring dets AI.

• Miljøer der kan ødelægges: I bladet er et billede af en kæmpe eksplosion, hvor bandemedlemmer bliver slynget til højre og venstre. Der er nogle flotte visuelle effekter, og lyset på butiksskiltene er rigtig god.

• Game Informer udtaler: ”Red Steel var rigtig sjovt at spille mens man stod op. Når man sigter, føles det som at man styrer med en pc-mus, og der er muligt at udforske alle retninger i et tredimensionelt rum med hurtige bevægelser.

• I det færdige spil, vil man, ved at bevæge controlleren fremad, kunne sparke til objekter og bruge dem som dækning. Man vil kunne trække controlleren tilbage for at lade sit våben, og lave en tvist-bevægelse for at komme ind bag mure: "In the finished game, you will be able to push forward with the controller to knock over an object to use for cover, pull it backwards to reload, and twist it to lead behind walls."

• Kast håndgranater med controlleren, eller rul dem som en bowlingkugle.

• "Gangsta style shooting is cool.”

• Det føles som om, man er inde i spillet.

• Game Informer udtaler til sidst: "The Revolution is real. It could change the very way all gamers are played now and forever."

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - J3pseN

Level: 8 (Pirahna Plant)

09-04-2006 08:22

Det der lyder pænt nice Smiley
0
1ups givet

#2 - Kihaishii

Level: 1 (Goomba)

09-04-2006 09:07

Oh Yeah. Det spil skal jeg have.
0
1ups givet

#3 - HausCHILD

Level: 1 (Goomba)

09-04-2006 10:06

DET LYDER DA FOR NICE!!!!!!!!!!... det bliver jeg nødt til at have.... syns' at alt virker gennemtænkt allerede på nuværende stadie..
0
1ups givet

#4 - MegaGame

Level: 2 (Keese)

09-04-2006 11:28

vist de kan gøre det de påstår så er jeg solgt.
0
1ups givet

#5 - chris-peetz-vis

Level: 1 (Goomba)

09-04-2006 14:24

det der spil SKAL jeg ha.... og ingen skal prøve at stoppe mig..
godt lavet nintendo SmileySmileySmiley
0
1ups givet

#6 - NINJA

Level: 1 (Goomba)

09-04-2006 16:39

... Godt lavet ubisoft (;

Jeg håber kontrollen bliver så god som de skriver..
0
1ups givet

#7 - chris-peetz-vis

Level: 1 (Goomba)

09-04-2006 21:20

så obisoft da Smiley
0
1ups givet

#8 - BonusNinja

Level: 5 (Cheep)

10-04-2006 01:14

Ubisoft* Smiley
0
1ups givet

#9 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

10-04-2006 13:04

Daamn det lyder vildt det der
0
1ups givet

#10 - Matthias Aurelian

Level: 1 (Goomba)

10-04-2006 21:05

SindsygtO_O Det bliver så vildtSmiley
0
1ups givet