KuvertCastlevania Dominus Colle...

KuvertGameplay-trailer for The ...

KuvertNintendo eShop highlights...

KuvertN-club streamer for en ve...

KuvertAtelier Yumia: The Alchem...

KuvertN-cast #229: Kæmpe doubl...

KuvertTales of Graces f Remaste...

KuvertThe Legend of Heroes: Tra...

KuvertFitness Boxing 3: Your Pe...

KuvertPizza Tower ude nu til Sw...

KuvertSplatoon 3

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertPokémon Unite

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertAlternative nyheder

KuvertFilm med videospilsrefere...

KuvertLegend of Zelda: Echoes o...

KuvertMario & Luigi: Brothershi...

KuvertPokémon GO

KuvertSkulle Backef Mit SMM2 Se...

KuvertTilbudstråden

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

KuvertK> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Xbox 360?

WiiMand
WiiMand

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 10-11-2008 00:08 - Redigeret 10-11-2008 00:10

Nu har jeg over vejet om man skulde købbe (ønske) denne konsolSmiley

1. Den kan tag nogen nice spil som også er til pc, men den skal være mega stærk for at kunne tag den i højest grafikSmiley

2. Den er mega billig 1300Smiley

3. Har læst at de gider først at lave en ny xbox i 2011 eller 2012

Så der er nogen plus (+)Smiley minus (-) jeg gider ikke at have en ps3 for den kan spille ps2 spil! derfor vil jeg heller have en xbox 360Smiley

Men nu har jeg brug for hjælp fra jeg n-club brugerSmiley om hvad i synes om den og om i kan anbefalde den? Har lige læst der er komme en ny xbox ud ved navn "Xbox 360 elite" ud hvad er forskelen medlem den og den gamle. Fordi så venter jeg lidt og ser om jeg kan købe den til min kofimation^^

Edit: Skulde have ændre over teksten så der stod "xbox360 godt køb"? -.-

Roflmao 4 år O_O? Smiley
SimonAndersen
SimonAndersen

11
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 10-11-2008 16:41

ja os mig razzy overvejer at sœlge wiien


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 10-11-2008 16:43

Det er bestemt heller ikke en dårlig maskine hvis de ellers har fået styr på byggekvalitet og støj.

Den har nogle fantastisk fede spil og et geiler Live-miljø.

Men kig på spillene - er det stilen så køb, er det ikke så lad være. Man køber, fortrinsvis, konsol efter de spil man ønsker at spille og ikke hvad der står på skiltet på kabinettet Smiley


WiiMand
WiiMand

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 10-11-2008 17:05 - Redigeret 10-11-2008 17:05

Lau skrev:

Jainay skrev:
Jeg synes du skal købe den. For lige at forklare forskellen på de forskellige maskiner.

Den til 1399, er Arcade versionen tror jeg, der følger kun et 512MB memorycard med, IKKE nogen harddisk, men ellers det sædvanlige. Og udover det får man også 3 Arcade spil. Så er der den normale version, 20GB harddisk, og med alt det normale udstyr. Og så er der Elite'en, som er sort, og har en 120GB harddisk. Ellers er der ikke så meget forskel.



Du glemmer så lige den vigtigste detalje: Elite har nye kølere, som gør, at de ikke lige så let får RROD.



hvad er RROD?


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 10-11-2008 17:08

Det står for: Red ring of death. En fejl mange af de første xbox 360 havde. Fejlen skyldtes hvis overophedning (ret mig hvis jeg er forkert?


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 10-11-2008 17:23

Fejlen var ikke kun på de første. Faktisk er der ingen der ved om de revisioner der er nu ikke også lider af fejlen.. deraf mit forbehold i min post.

Jeg vil se resultater før jeg tror på det.


Michael
Michael

5841
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 10-11-2008 17:26

Så køb dig en Xbox Smiley

Som svar til TuXX.


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 10-11-2008 17:27

Venter lige et års tid.. så bør statistikkerne begynde at vise noget brugbart Smiley




BecelClaes
BecelClaes

5
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 10-11-2008 17:31

Jeg har for nyligt haft RROD - fik en støjfri 360 tilbage, efter 7 dage, med en måneds gratis Xbox Live, ingen problemer i det. Havde det egentligt fint med at den gik i stykker på det tidspunkt, hvor den gjorde det. Der er altså også noget galt, hvis man ikke kan undvære den en uge.


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 10-11-2008 19:41

xbox 360 60gb har mindre risiko for rrod og nu kører den med en bedere chip end da jeg købt min og har ikke problemer med støj
det passer ikke færdig hvis man skal have ps3 skal det være pga.
little big planet ikke andet men jeg ville bare ikke betale 1500 for at spille det og xboxlive er lang bedere til at lægge demoer ud end playstation network



Hyuuga
Hyuuga

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 10-11-2008 19:52

Moses skrev:
xbox 360 60gb har mindre risiko for rrod og nu kører den med en bedere chip end da jeg købt min og har ikke problemer med støj
det passer ikke færdig hvis man skal have ps3 skal det være pga.
little big planet ikke andet men jeg ville bare ikke betale 1500 for at spille det og xboxlive er lang bedere til at lægge demoer ud end playstation network



Tja det er så en smags sag .. Jeg synes Little Big Planet er nederen .. men har da 10 spil til PS3 alligevel Smiley


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 10-11-2008 21:15 - Redigeret 10-11-2008 21:16

Hør nu her.. når Moses har sagt at PS3 ikke har andet end LBP så er vi andre jo bare for dumme. Ligesom "alle" de andre der siger PS3 ikke har nogle spil der er værd at spille. Sjovt nok kommer det fra folk der ikke ejer en PS3 og/eller bare ikke aner en brik om den.

Og at PSN ikke er sagen viser jo bare med al tydelig at visse personager bare burde stikke piben ind omkring emnet Smiley Fakta er jo at PSN _bugner_ af fede demoer, billige old-school spil og fede tingel tangel.

Men hva faen.. man kan jo ikke vinde hver gang.


BecelClaes
BecelClaes

5
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 10-11-2008 21:20

Jeg håber på at det Moses mente med at Live var bedre end PSN på demo/tingeltangel fronten er, at PSN (uheldigvis) kun bliver opdateret hver torsdag, hvorimod ting kan blive smidt ud på Live på hvilket som helst tidspunkt.

Jeg kan ikke ligefrem se andre ting som Live har, som PSN altså ikke klarer lige så godt, på den front. Jeg vil endda gå til at sige at PSN skam har en masse MEGET federe spil, end de Arcade games der ser dagens lys på Live (Pain er et godt eksempel på et fedt PSN spil - og jeg ville satanedme også købe fx TEKKEN DR hvis det udkom som et Live Arcade spil).


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 10-11-2008 22:11 - Redigeret 10-11-2008 22:15

demo delen på xbox 360 langt bedere men det skal den jo også være når man betaler for den Smiley jeg syndes det er flot at et spil som Little Big Planet har fået en score på 95.5% på http://www.gamerankings.com/ og jeg glæder mig til at prøve det
ud over det kan jeg sige at jeg lige så godt kunne købe en ps3 frem for xbox 360 pga. jeg ejer ingen exclusive spil på xbox 360 da mange af dem ikke er min kop te jeg valgte ps3 fra pga. prisen bluray og mangel på software

wiiman du skal købe en 60GB se her Smiley
forhold's vis billig xbox 360
jeg købte min her og det kan du roligt gøre Smiley


WiiMand
WiiMand

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 11-11-2008 18:32 - Redigeret 11-11-2008 18:32

har hørt at Xbox 360 elite udnytter HDIM meget bedere end den gamleSmiley Men er da ikke nogen der kan forklare mig hvad forskelen er på xbox360 og xbox360 elite.. PLS svarSmiley


Hyuuga
Hyuuga

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 11-11-2008 18:39

60GB Model:

Har 60gb harddisk
HDMI
Kontroller, headset og selve xboxen er hvid
Component kabel (SD/HD)
Internet Kabel

Elite:

Har 120gb harddisk
HDMI
Kontroller, headset og selve xboxen er sort
Component kabel(SD/HD)
Internet Kabel
HDMI kabel (HD)