Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

SSB Brawl UPDATE om...

Rotjen
Rotjen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 19-05-2007 23:50 - Redigeret 19-05-2007 23:53

Så er der meget snart en update parat på Super smash bros: brawl hjemmesiden

Linke linky Smiley

Det ser ud til at vi i morgen (mandag) kan se frem til noget interresant Smiley


)RotjeN

EDIT: man har alt muligt ret til at slette dette emne hvis der er et tilsvarende Smiley

Check mine eventyr i Monster Hunter Freedom Unite.
stelzig
stelzig

4720
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#706 - Skrevet 26-03-2008 20:15

Ikke rigtig fordi du brugte et racer som eksempel som er spiltypen der bare ikke kan afbalanceres. Hurtigst er bedst færdig Smiley

Har aldrig prøvet at spille det spil du snakker om, men det lyder pænt vildt. Dog så betyder mængden der spiller en figur dog nødvendigvis ikke at den er bedst. Roy er der mange der TROR er god i melee. Han er kun middelmådig i følge listen (mens marth, hans "klon" er i top Smiley)




Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#707 - Skrevet 26-03-2008 20:18 - Redigeret 26-03-2008 20:22

Giluc skrev:
Læser du overhovedet hvad jeg skriver? ._.



Ja da.. ?

Stelzig skrev:
Ikke rigtig fordi du brugte et racer som eksempel som er spiltypen der bare ikke kan afbalanceres. Hurtigst er bedst færdig Smiley

Har aldrig prøvet at spille det spil du snakker om, men det lyder pænt vildt. Dog så betyder mængden der spiller en figur dog nødvendigvis ikke at den er bedst. Roy er der mange der TROR er god i melee. Han er kun middelmådig i følge listen (mens marth, hans "klon" er i top Smiley)



Jeg er temmelig sikker på at et RTS spil er meget sværerer at gøre balanced end et fighter spil.. O_O
Hvis du har prøvet SC (eller et andet godt RTS spil) så tror jeg godt du kan forstå mig..

Der er SÅ mange ting som skal passe sammen før de bliver balanced..
Et par eksempler, unit movement, unit build time, unit attack, building time, building defence, unit defence, osv osv.. Smiley

I overstående, skal ALLE tre racer være FULDSTENDIG lige gode, med hver sine fordele og ulemper.. Hvilket jeg tror er sværere at gøre end i brawl..

Er jeg virkelig helt galt på den? >.<


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#708 - Skrevet 26-03-2008 20:19

Desuden så er det umuligt at have alle characters 100% balanced, isåfald skal alle characters have de præcis samme angreb

Og hvis du vil have et spil hvor alle characters er 100% balanced så er det ihvertfald ikke et fighting spil du skal vælge >_<




LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3011
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#709 - Skrevet 26-03-2008 20:32

Brawl er godt afbalanceret (bedre end Melee), men der vil altid være figurer, som er bedre end andre som ved standardkampe. Selvfølgelig kan spiller X sagtens være bedre med en af de såkaldte "dårligere figurer" end spiller Y med en af de såkaldte "gode figurer".


stelzig
stelzig

4720
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#710 - Skrevet 26-03-2008 20:44 - Redigeret 26-03-2008 20:48

Det er måske der du i virkeligheden går lidt fejl geloka. Fordele og ulemper i forskellige kategorier gør nemlig ikke spillet afbalanceret fordi visse fordele på det bedste niveau simpelthen bare er bedre (det er også her den "personlige stil og smag" lidt falder fra fordi visse strategier er bedst og de dele må man tage til sig og lægge ind i sin egen stil). Igen henviser jeg til racing hvor det er nemmeste at forstå. Den bedste bil er måske sværre at styre fordi en anden bil har bedre acceleration og handling, men ikke desto mindre er den anden bil dårligere. Det er den måde tiers laves på.

Det antal kategorier du nævner der kan smash forresten sagtens måle sig med...
Lige nogle få eksempler:
Attack speed
Movement speed
Roll speed
Wavedash
Grab range
Weight
Attack landing lag
Recovery
Range
Weight
Power
Combo-abbility
osv...


Justaway
Justaway

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#711 - Skrevet 26-03-2008 20:56 - Redigeret 26-03-2008 20:56

ja og det virker måske som om at spillet er afbalanceret i starten men når folk begynder at spille det mere udvikles der jo mange forskellige stile og teknikker der kan udnyttes på måder som producenten ikke havde forestillet sig


Rotjen
Rotjen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#712 - Skrevet 26-03-2008 20:59 - Redigeret 26-03-2008 21:31

Street Fighter IV
-vil blive afbalanceret som bare helvede stod i blå flammer! Smiley

Hvis man spiller det online (eller hvis man bare er koblet til nettet mens man spiller) bliver kampresultaterne samt antal brugte slag/spark kombinationer sendt til Capcom, som så udsender patches (måske flere gange om måneden) som retter lidt ud i figurene.
-Det kunne Nintendo godt lære lidt af Smiley

BTW:
SHOOOOORYUKEN!!!!
-THE move Smiley

-Rotjen,,


Jainay
Jainay

2
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#713 - Skrevet 26-03-2008 21:01

Thou failthed! HADOUKEN!


Rotjen
Rotjen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#714 - Skrevet 26-03-2008 21:10

Det er jo kun nubs som står i den ene ende af banen og bare fyrer dem af sted Smiley

Næh, Shoryuken er for MÆND! Smiley

-Rotjen,,


Jainay
Jainay

2
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#715 - Skrevet 26-03-2008 21:13

Meh. Så er jeg da bare noob. Men i dont care, HADOUKEN4LAIF!


Justaway
Justaway

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#716 - Skrevet 26-03-2008 21:15

hold jer til emnet




Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#717 - Skrevet 26-03-2008 21:57

Stelzig skrev:
Det er måske der du i virkeligheden går lidt fejl geloka. Fordele og ulemper i forskellige kategorier gør nemlig ikke spillet afbalanceret fordi visse fordele på det bedste niveau simpelthen bare er bedre (det er også her den "personlige stil og smag" lidt falder fra fordi visse strategier er bedst og de dele må man tage til sig og lægge ind i sin egen stil). Igen henviser jeg til racing hvor det er nemmeste at forstå. Den bedste bil er måske sværre at styre fordi en anden bil har bedre acceleration og handling, men ikke desto mindre er den anden bil dårligere. Det er den måde tiers laves på.

Det antal kategorier du nævner der kan smash forresten sagtens måle sig med...
Lige nogle få eksempler:
Attack speed
Movement speed
Roll speed
Wavedash
Grab range
Weight
Attack landing lag
Recovery
Range
Weight
Power
Combo-abbility
osv...



Jeg mener ikke jeg har hentydet til det? Smiley


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#718 - Skrevet 26-03-2008 22:00

Det gør du ubevidst, ikke direkte, men det hænger jo sammen med det



stelzig
stelzig

4720
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#719 - Skrevet 26-03-2008 22:32

GeLoKa skrev:

Stelzig skrev:
Det er måske der du i virkeligheden går lidt fejl geloka. Fordele og ulemper i forskellige kategorier gør nemlig ikke spillet afbalanceret fordi visse fordele på det bedste niveau simpelthen bare er bedre (det er også her den "personlige stil og smag" lidt falder fra fordi visse strategier er bedst og de dele må man tage til sig og lægge ind i sin egen stil). Igen henviser jeg til racing hvor det er nemmeste at forstå. Den bedste bil er måske sværre at styre fordi en anden bil har bedre acceleration og handling, men ikke desto mindre er den anden bil dårligere. Det er den måde tiers laves på.

Det antal kategorier du nævner der kan smash forresten sagtens måle sig med...
Lige nogle få eksempler:
Attack speed
Movement speed
Roll speed
Wavedash
Grab range
Weight
Attack landing lag
Recovery
Range
Weight
Power
Combo-abbility
osv...



Jeg mener ikke jeg har hentydet til det? Smiley

Du sagde at det var meget sværre at få dit spil til at blive balanced...


L0rd Doxah
L0rd Doxah

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#720 - Skrevet 27-03-2008 04:38

Faktisk er RTS rimelige nemme at gøre balanced

problemet er at de så ofte bliver kedelige og bare bliver til "Få den slags unit og gør den ting der" uden ret meget strategi over det