Nintendo Switch-efterføl...

Salgstal for perioden mar...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Luigi's Mansion 2

0
0

0
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

Skrevet 01-11-2011 23:16

Releasen nærmer sig, og vil høre om andre er begejstrede?

1'eren er ét af mine yndlingsspil, og glæder mig sindssygt meget til 2'eren - 10 år efter den originale!

Har selvsagt forudbestilt spillet.. og countdown er begyndt!

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 01-11-2011 23:19

Jeg vidste ikke engang, at det udkom nu. 1'eren sagde mig aldrig noget, men spillede det heller ikke særlig meget. Hvad er det fede ved Luigi's Mansion - tell me! Smiley


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 01-11-2011 23:19 - Redigeret 01-11-2011 23:21

Ville nok købe det, hvis ikke det var på 3DS.

Luigi's Mansion er sjovt, fordi det er sjovt når man skal fange spøgelserne. Der var mange sjove spøgelser også, og det var sjovt at lure dem frem og sådan. Der var også nogle fede bosser.


stelzig
stelzig

4800
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 01-11-2011 23:21

Prøvede luigi's mansion på GC sidste år (mener da det var sidste år...) og synes ikke det var så fantastisk. Udemærket dog. Ikke et af de spil jeg overhovedet er sikker på at jeg køber til 3DS.

Aleksander: Så vidt jeg ved udkommer det først næste år.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 01-11-2011 23:26

Alexander Brock Petersen skrev:
Jeg vidste ikke engang, at det udkom nu. 1'eren sagde mig aldrig noget, men spillede det heller ikke særlig meget. Hvad er det fede ved Luigi's Mansion - tell me! Smiley


Du vil ikke kunne lide det. Der er ikke noget arcade action eller taktil stimulering i det Smiley

For mit vedkommende var det bare hyggeligt (ikke uhyggeligt, hah) at gå rundt i det store hus og jagte spøgelser. Faktisk kan jeg genkende lidt af den samme glæde ved at komme videre i LM fra Metroid, der jo i sagens natur går ud på at finde et område, klare nogle fjender, få en ny power-up/nøgle og komme videre til et nyt område. Det er en slags slow-paced "mini Metroid."

Det ER ikke et fantastisk spil, men nok til at jeg havde det ok sjovt med at gennemføre det. Jeg har helt klart tænkt mig at købe 3DS-udgaven Smiley


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 01-11-2011 23:26 - Redigeret 01-11-2011 23:28

Evt. spoilers, hvis ikke man har spillet spillet:

Det fede ved Luigi's Mansion er at rejse ud i rummet og smadre månen, hvorefter man løber henad en regnbue for at finde Mario's stjerne på en lille flad asteroide, der hvor han glemte den. Jep.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 01-11-2011 23:28

Togbis skrev:
Evt. spoilers, hvis ikke man har spillet spillet:

Det fede ved Luigi's Mansion er at rejse ud i rummet og smadre månen, hvorefter man løber henad en regnbue for at finde Mario's stjerne på en lille flad asteroide, der hvor han glemte den. Jep.


Det lyder fedt. Fortæl mere!


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 01-11-2011 23:30

Togbis skrev:
Evt. spoilers, hvis ikke man har spillet spillet:

Det fede ved Luigi's Mansion er at rejse ud i rummet og smadre månen, hvorefter man løber henad en regnbue for at finde Mario's stjerne på en lille flad asteroide, der hvor han glemte den. Jep.


Lyder som noget bs, men jeg kan faktisk godt huske den sekvens hah. Luigi på svampe.


0
0

0
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 01-11-2011 23:30

Alt i LM er godt!

Til at starte med, skal det siges at Ghostbusters er en af mine favorit film - og krydr det sammen med Mario og Co., så har man Luigi's Mansion. Derfor er det en no-brainer for mig.

Men det er generelt bare stemningen i spillet der er fed, og det at man skal være Luigi, fremfor Mario, er også sjovt. Man fornemmer virkelig at han spooked i denne haunted mansion, som han har "vundet".

Grafikken og kontrollen i spillet var en stor faktor for mig i spillet, og det var en succes for mig. Tror dog at styringen bliver meget anderledes på 3DS, med gyroskop osv., men det mest interessante er at Luigi's Mansion i sin tid blev udviklet i stereoskopisk 3D - det blev dog bare aldrig udgivet sådan, og nu er tiden kommet til at det bliver en realitet.


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 01-11-2011 23:32 - Redigeret 01-11-2011 23:35

Igen, spoilers:

Mario bliver fanget i et maleri.

Hele herregården bliver indhyllet i helvedesild, hvorefter Luigi smadrer Bowsers hoved af. Det gør dog ikke noget for det flyver bare rundt af sig selv og spyr ild. Mens hans krop løber rundt som en død kylling.

Det spil var egentlig en smule mærkeligt.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 01-11-2011 23:33

Kan godt forstå at Mario begyndte at passe lidt på med at hoppe ind i forheksede malerier i de efterfølgende 3D Mario-spil.


Zalman
Zalman

322
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 02-11-2011 07:48

Glæder mig til Luigi's Mansion 2. 1'eren var cool nok.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 02-11-2011 08:31

1'eren var helt sikkert et meget fint spil, dog alt for kort føler jeg lidt. Dog med mulighed for at prøve spillet i en slags mirrow mode, med en del højere sværhedsgrad.

Du kan selvfølgelig også kæmpe for at få flere penge, således at du kan forbedre din grade til sidst.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 02-11-2011 10:14

Det var faktisk sværest at gennemføre med så få penge som muligt og få den laveste karakter.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 02-11-2011 10:45

^

Det er muligt. Har jeg ikke prøvet Smiley


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 20-11-2011 14:33


Heh, er det Octorocs fra Zelda ved springvandet i baggrunden? Smiley


Jeg glæder mig stadigt til spillet.