Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

zelda majoras mask

Silmon
Silmon

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 16-04-2005 14:26 - Redigeret 16-04-2005 22:07

*SPOILER*



jeg har ikke klaret det her spil ;_; Og jeg kommer heller ikke til det, men jeg vil jo gerne følge med i zelda "historien" og vil gerne vide hvad der sker efter man har klaret skull-kid og hvordan man undgår månen i at falde ned osv.

Det eneste jeg ved er at der kommer fire "guder" og hjælper en eller noget i den stil

Giv mig alle de lækre detaljer

på forhånd tak

    Hero of Time
    Hero of Time

    15
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 16-04-2005 18:07

    jeg har heller ikke gennemført det da jeg ikke kunne lide MM Smiley men kommer nok til det engang heh Smiley


    Eagle
    Eagle

    3
    Offline
    Level: 21 (Paragoomba)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 16-04-2005 18:32

    ....

    Majora's Mask er det bedste Zeldaspil IMO. ._. Kan ikke forestå hvordan nogle kan synes det er kedeligt.

    Jeg gider dog ikke fortælle historien - Den skal opleves. Ikke at der er så meget, da det er en sidestory, men der var jo heller ikke det vilde plot i OoT Smiley


    Hero of Time
    Hero of Time

    15
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 16-04-2005 19:20

    har du gennemført det Eagle?? jeg kan ikke lide det pga. det med tiden at man skal skunde sig sådan inden man skal starte nærmest forfra Smiley så det bliv aldrig det store hit formig..


    Eagle
    Eagle

    3
    Offline
    Level: 21 (Paragoomba)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 16-04-2005 19:39

    Ja, SELVFØLGELIG har jeg gennemført det. Smiley

    Tidskonceptet er da fedt - Desuden har du alligevel så meget tid, bare du bruger den sang fugleskræmslet fortæller dig om. Jeg finder det svært at man ikke kan nå MINDST én dungeon og alt omkring den på 1 dag. Smiley


    BonusNinja
    BonusNinja

    1442
    Offline
    Level: 5 (Cheep)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 16-04-2005 19:47

    Argh!! Hvad med at skrive *SPOILER* som emnetitel?! Smiley Jeg vidste ikke noget om 4 guder! Men jeg overlever jo nok. Smiley
    En anden ting er at jeg ville SÅ gerne have haft det spil dengang det udkom, men jeg havde ikke pengene... det kostede jo 650 kr., og så skulle man lige have en Expansion Pak for 350 kr., det var sgu liiiidt for meget... Smiley




    Hero of Time
    Hero of Time

    15
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 16-04-2005 21:27

    jeg var en lille dreng som have spillet OoT og var blevet medlem i nintendo club.. også kan jeg husk spillet kom d. 17 nov /eller okt,dec... og jeg fik min mor til at køre mig ind til BR for at købe det (men af en aller anden grund så sage de ikke noget om man SKULLE bruge den der dims Smiley så jeg sad med det MM spil og måtte vente 4 timer på min far kom hjem fra arbejde så jeg kunne komme ind og få den (hviste først ikke hvorfor den ville starte)..

    så jeg ved faktisk ikke hvor jeg have de penge fra Smiley jeg kan huske jeg betalet det hele selv.. men næsten 1000 kr var da meget for en fattig lille dreng som fik 25 kr om ugen Smiley


    Munck
    Munck

    0
    Offline
    Level: 3 (Koopa-Troopa)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 16-04-2005 21:35 - Redigeret 16-04-2005 21:36

    Heheh Smiley.
    Så ka du lære det Bonus Smiley.
    Måtte vente 2 måneder extra på at få mit Smiley... pga. at min mor ikke fik købt det til mig tidligere... Ville selv have købt det.. Men hun insisterede på at det skulle være min Julegave Smiley.
    Men endte med at få det i Februar Smiley.

    Og det med tiden, er faktisk ikke et problem. Jeg har kun prøvet at se månen styrte ned en gang. Det var fordi jeg ville checke den film sekvens der fulgte med Smiley.


    Silmon
    Silmon

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 16-04-2005 22:05 - Redigeret 16-04-2005 22:07

    *Fuck* Slå mig Bonus. Ej Sorry Bonus det tænkte jeg overhovedet ikke på.

    Rettet.


    Eagle
    Eagle

    3
    Offline
    Level: 21 (Paragoomba)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 16-04-2005 22:37 - Redigeret 16-04-2005 22:37

    ^^ Samme her Munck. Det var faktisk for nyligt jeg så den første gang, fordi jeg tænkte, at det kunne være sjovt at se. Smiley

    Tja, nogen havde jo allerede en expansion pak fra Donkey Kong 64... Smiley


    Dingler
    Dingler

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #10 - Skrevet 16-04-2005 22:46

    jeg vil gi' Eagle ret og sige! Argh! Folk! SPIL MM! Det er alt for godt...okay det når ikke på højde med OoT, men at kunne bygge et spil, der er baseret på en forgænger, der dog stadig er så forskelligt, er sq en kunst. Jeg mener, hvem andre end Nintendo kan finde på det med tid! Jeg sir' jer, dem der endnu ikke er kommet igang med spillet, Tids funktionen er genial, og at man skal gennemføre spillet på tre dage, er selvfølgelig helt ude af propationer, da man på mange forskellige måder kan komme tilbage (eller frem) i tiden. Anyways jeg har ikke tid til at fortælle om spillets komposition, kan kun sige...SPIL det! End of story, lige meget hvor meget modstander man end er med tids konceptet, så fanger det...! Jeg vil se det karakteristiske røde lys fra 64'eren skinne nu! igang! Smiley


    dustman
    dustman

    17
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #11 - Skrevet 17-04-2005 11:27

    blinx the time sweeper? Smiley spøg til side
    jeg har lige gennemført majoras mask for et par uger siden sammen med en kammarat... der er egentlig kun 4 templer i spillet + 3 "sub dungeons".. der hvor spoillet rigtig kommer til sin ret er hvis man udforsker clock town til bunds Smiley der er virkelig mange fede sidequests i spille (anju Kafei fx) Der er også en del spas ved milkroad Smiley


    Eagle
    Eagle

    3
    Offline
    Level: 21 (Paragoomba)

    0
    1ups givet

    #12 - Skrevet 17-04-2005 13:06

    Ja, sidequestne er fede, kan nu egentlig også godt lide de dungeons der er.

    Og mind mig ikke om Blinx - Kæft, hvor er det spil skod <.<