Nintendo Switch-efterføl...

Salgstal for perioden mar...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Spil du aldrig fik gennemført

CAPTAIN N
CAPTAIN N

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

Skrevet 22-06-2012 23:57

Lidt inspireret af tråden om spil man er gået glip af så er den her tråd stedet hvor man kan opresumerer alle de spil som man fik spillet men af en eller anden grund ikke fik spillet til ende. Om det er fordi de var dårlige, for svære eller interessen bare fald.
Hvis man vil må man også gerne skrive grundet til man ikke fik nævnte spil gennemført hvis man vil.

Her er nogle af mine

Legend of Zelda Wind Waker.
Kan huske at da jeg fik fornemmelsen af at spillet var ved at være ved sin ende gik jeg igang med at sidequeste og udforske ALT i spillet, da jeg så var færdig gik jeg igang med det sidste tempel men af en eller anden grund fik jeg aldrig spillet det sidste stykke færdigt -_-;

Oblivion
Her er endnu et spil hvor jeg fokuserede ekstremt meget på at sidequeste og udforske, fik aldrig rigtigt kommet igang med selve main questen selvom jeg brugte over 200 timer på spillet. Sidder lidt med samme problem i Skyrim for tiden.

Donkey Kong 64
Fik klaret så godt som alt i spillet men til sidst i spillet er der en del hvor man skal have nogle mønter for at åbne en dør og e mønter får man ved at klare en Donkey Kong Arkade maskine. Som barn blev jeg ved med at dø og kunne simpelthen ikke klare den. Fik aldrig gennemført det på grund af det.

Banjo Kazooie
Okay den her gennemførte jeg faktisk da den kom på XBLA men da den originalt udkom til N64eren var det igen et af de spil jeg stortset unlockede alt i. Hvad jeg bare ikke kunne klare var den store Quiz show hvor man skal svare på spørgsmål og løse opgaver.
Problemet var at jeg overhoved ikke kunne Engelsk dengang og mine forældre kunne ikke nå at oversætte både spørgsmål og svar muligheder for man havde kun 10 sekunder til det.
Selv da jeg spillede det på Xboxen havde jeg problemer med mange af spørgsmålene. Banjo Tooie havde noget lidt lignende men det var MEGET mere tilgivende. I det første spil var der 2 instant death felter til sidst på quiz boardet og svarede man forkert skulle man starte hele lortet om.


Men lad mig høre jeres..

Gamer, Nerd, Bronie, it's all good.
Navn
Navn

38
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 24-06-2012 15:20

Jeg er en stor modstand af et overdrevent behov for farming i RPG-spil, hvorfor jeg også har droppet enkelte RPGer fordi jeg ikke havde lyst til at bruge tiden på det.

Dette er imidlertid ikke noget jeg oplever ofte, da sværhedsgrad ofte er en motivation til at finde på noget smart indenfor kampsystemet, der lader mig overkomme udfordringerne uden en masse grinding. I Golden Sun kan man eksempelvis summon rushe, lege med class-systemet, eller abuse "shield-djinns", og være stort set udødelig hele tiden.

Nyligst er jeg påbegyndt Fire Emblem: The Sacred Stones, og dette spil fandt jeg umiddelbart meget kedeligt. Da jeg satte sværhedsgraden til hard, tvang spillet mig til at udnytte ting som tærren, figurers styrker og svaghed - voila! taktisk og sjovt gameplay.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2012
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 24-06-2012 15:23

Lige netop. Spillet skal kunne byde dig for at kunne bruge din egen strategi, og så kunne tilpasse lade dig tilpasse den til bestemte bosser IMO.
Så du f.eks. kan have ekspertise på at rydde fjender hurtigt af vejen med hastighed og styrke, men at der så kommer en boss som kræver at du bruger magi. Så du ikke bare kan lave en universel strategi du vil bruge resten af spillet.


CAPTAIN N
CAPTAIN N

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 24-06-2012 15:31

Hvad jeg virkelig hader i RPGer er når main characteren fungerer som kongen i skak. I Persona eksempelvis så er spillet slut hvis han fainter. Også selvom man har revival ting i sit inventory og en healer er kan resurrecte.
Er de andre for dumme til at kunne heale ham uden directions -__-;
Har engang mistet 2-3 timers spil på den slags. Møg irriterende.