Skrevet 22-05-2008 13:15 - Redigeret 22-05-2008 13:16
Hej alle med n-clubbere!#16 - Skrevet 27-05-2008 17:47
At spille online koster ca. det samme som WoW, og selve spillet ca. 300 kr.#17 - Skrevet 27-05-2008 21:30
@DK_melman, pengene går jo til server vedligholdelse, løn til GM's, support folk osv.#18 - Skrevet 27-05-2008 22:07
Well guildwars klarer det da udmærket#19 - Skrevet 27-05-2008 22:18
Det kan vel heller ikke kaldes for et MMORPG, nærmere MORPG#20 - Skrevet 27-05-2008 22:28
Synes mængden af expansions er rimelig MASSIV#21 - Skrevet 27-05-2008 22:31
Men så tjener de vel netop også penge på de flere expansions#22 - Skrevet 27-05-2008 22:35
rigtigt#23 - Skrevet 27-05-2008 22:40
Ikke så meget fis.. i kan simpelhen ikke leve uden det spil hehe#24 - Skrevet 27-05-2008 23:55
- ZerX - skrev:
Har lige et spørgsmål... I WoW brugte jeg lang tid på bare at vente på en gruppe for at gennemføre gruppe quest.. er det lettere at finde en gruppe i AoC?
Det tager 5 sekunder.
Jeg har tit dannet en gruppe mens jeg var på vej til en quest. Altså uden at stoppe op, ved bare sende en group-invite til en spiller i samme level som løb samme vej som mig.
Folk er mega flinke derinde og jeg der er ikke nogen som er useriøse eller irriterende (Dog bør I holde jer væk fra Fury-PVP... Der huserer guilden SUN som er en pain in the a**) Men det har sikkert noget at gøre med at spillet er mere realistisk og rated som 18+
#25 - Skrevet 28-05-2008 07:26
Duck-Seal skrev:
Well guildwars klarer det da udmærket
Guildwars's server hoster også kun byerne, alt det andet bliver individuelt hostet...
Men back to topic.
Jeg synes selv spillet ser fedt ud, men har desværre ikke råd til den månedlige betaling pt. Got to get a job
#26 - Skrevet 28-05-2008 07:55
vil lige rette Zøvnig, du kan ikke bygge dit egne hus, man kan bygge guild byer, hvor de forskellige bygninger gøre noget for guilden, min guild har lige lavet et keep.#27 - Skrevet 28-05-2008 08:56
Call it whatever... Det koster stadig penge, og lige meget hvad pengene end går til, så nægter jeg! Jeg har aldrig betalt for at spille Diablo II, og det kører glimrende! Der er kommet patches til at rette små fejl, så hvorfor kan de ikke bare gøre det på samme måde med andre spil!? Jeg ved godt at i et spil som WoW kommer der hele tiden nye ting, som selvfølgelig koster penge at få folk til at lave, men hvorfor ikke bare sende en masse expansions pakker ud, og så lave små gratis patches i ny og næ... Jeg har masser spil der ikke koster noget at spille, så hvorfor i alverden skulle jeg lige pludselig betale for et andet spil, der koster penge at spille? Når jeg nu har betalt for spillet da jeg købte det...#28 - Skrevet 28-05-2008 11:27 - Redigeret 28-05-2008 11:33
DK_Melman ->#29 - Skrevet 28-05-2008 11:51
Det lyder logisk nok... Men så skulle de ta betaling for hvor meget man spillede. Lad os sige at jeg måske kommer til at spille 10 timer om ugen, på en uge hvor jeg spiller meget, mens en knægt på 15 der har sommerferie (og ikke har noget liv), spiller 10 timer om dagen, hver dag i en uge! Vi betaler begge 100kr. Så får får han jo meget mere for pengene - mine penge... Eller også kunne han betale 150kr om måneden, og jeg kunne betale 50kr. De får stadig 200kr i kassen og alle er glade! De kunne også sige at f.eks. 2 timer om dagen var gratis! Hardcore gamers ville jo stadig spille mere end 2 timer, og derfor komme til at betale! Så kunne de bare gi 10-20kr mere om måneden, hvad jeg er sikker på de ville, og så dækker de det jo hurtigt ind for os der bare lige kigger ind i ny og næ! Hvis du går ind og ser en fodbold-kamp er der jo også forskel på prisen, hvis man sidder helt oppe ved sidelinien, eller om man har en ståplads bagest på tribunen!#30 - Skrevet 28-05-2008 17:30
Et problem ved det ligger jo i at det er meget svært, og kan koste en masse retsager at forskelsbehandle folk.