Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

bærbar

Endbo
Endbo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 03-04-2007 21:19

hvad er verdens mest kendte bærbar firmera

Nintendo Power
Nintendo Power

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 05-04-2007 18:39

ved ikke men Apple er bedst


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 05-04-2007 18:42

Apple er en gang tis Smiley
jeg hader de computer Smiley


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 05-04-2007 18:51

Moses du har selvfølgelig noget konkret du baserer det på?


Foxy_Lady
Foxy_Lady

47
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 05-04-2007 19:09 - Redigeret 05-04-2007 19:14

Moses skrev:
Apple er en gang tis Smiley
jeg hader de computer Smiley



Går ikke ud fra at du har set Pirates of Silicon Valley? !


Endbo
Endbo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 05-04-2007 19:45

hvad er toshiba god til also kendt for


Kappe
Kappe

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 05-04-2007 19:52 - Redigeret 05-04-2007 19:54

Jeg arbejder i et af Danmarks støreste IT firmaer og jeg bygger netop blandt andet bærbare computere.

Det sjove er, at hverken dell, toshiba, HP eller danske firmaer som zepto eller zitech (listen forsætter) udvikler deres egne bærbare computere. Nej, de køber bare det man kalder et backbone, altså selve designet med skærm og tastatur, og så indsætter de bare selv CPU, harddisk, RAM og DVD. Og da RAM og CPU tit og ofte er helt ens hos de forskellige producenter, så er den eneste forskel på de bærbare der bliver solgt, det klistermærke der sidder på.

Designet er 100% det samme.
Zepto: http://www.zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=131

Zitech: http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=162704

Og mange af de andre firmaer der sægler bærbare, har computere der ligner ovenstående.

Derfor kan man ikke sige hvilke firma der laver de bedste bærbare computer. Kun hvilke firma der har de flotteste klistermærker Smiley

Men HP og Dell er de mærker der sælger flest bærbare computere


Jonas Jessen
Jonas Jessen

60
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 05-04-2007 20:46

jeg synes det er dell


Benno
Benno

444
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 05-04-2007 21:30

man kan ikke bruge apple pga. der findes næsten ingen spil til dem, hvis der gjorte er det en anden snak, så kan de godt noget! Smiley


WiiMand
WiiMand

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 05-04-2007 21:32

Nintendo fan skrev:
jeg synes det er dell



det samme her duSmiley


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 05-04-2007 21:51 - Redigeret 05-04-2007 21:53

Benno skrev:
man kan ikke bruge apple pga. der findes næsten ingen spil til dem, hvis der gjorte er det en anden snak, så kan de godt noget! Smiley



Dvs. "man" kan ikke?? Det er der godt nok mange der bliver kede af, at høre. Smiley

Hvad skal du også med spil på en bærbar? FYI findes der masser af spil til Mac... måske ikke lige dem du spiller, men det er jo ikke Mac'ens fejl...

Det er fint du ikke har behov for en Mac.. men det gør det ikke til en maskine "man ikke kan bruge".

Jeg håber næsten jeg har misforstået dig Smiley Hvis du mener som spillebærbar har du ret.. men ikke hvis man taler generel brug omkring en bærbar.. det står lidt hen i det uvisse da du ikke har citeret hvad du svarer på. Smiley


Foxy_Lady
Foxy_Lady

47
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 05-04-2007 21:52

Benno skrev:
man kan ikke bruge apple pga. der findes næsten ingen spil til dem, hvis der gjorte er det en anden snak, så kan de godt noget! Smiley



Nej, der findes ikke ret mange spil til Mac. Blizzard har det dog med at lave kompatible spil så som diablo og warcraft


Benno
Benno

444
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 05-04-2007 23:02 - Redigeret 05-04-2007 23:04

tuxx vi snakker jo om en spille bærbar, og så mener jeg bare at man ikke skal satse på en mac eftersom de fleste (kendte titler, undtaget blizzard) ikke fungere på en mac, nej det er ikke macs fejl at der ikke kommer spil til dem. men alligevel kan man godt spille på dem, man kan jo i tilfælde installere windows xp på en mac nu... det eneste problem Mac OS X er kombilatet... ellers kender jeg ikke til noget dårligt ved mac, har heller ikke siddet ved en skal det så også siges, men har en ven som nærmest er fan af deres stuff...

så jov, du har helt klart misforstået mit indllæg, for når det kommer til video redigering osv. har jeg hørt at deres maskiner er fantastiske! udover dette burde man ikke vælge PC/OS efter hvad andre mener, men derimod skal man vælge efter om OS'et kan opfylde ens krav, hos mig kan mac OS X ikke pga. manglende kombilatet... derfor bruger jeg windows..


Hyuuga
Hyuuga

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 05-04-2007 23:11

Foxy_Lady skrev:

Benno skrev:
man kan ikke bruge apple pga. der findes næsten ingen spil til dem, hvis der gjorte er det en anden snak, så kan de godt noget! Smiley



Nej, der findes ikke ret mange spil til Mac. Blizzard har det dog med at lave kompatible spil så som diablo og warcraft



Der findes masser af spil til Mac.

LINK


Benno
Benno

444
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 05-04-2007 23:13

ja okay listen er faktisk ret stor, men stadig, man skal nok ikke forvente at de nyeste nye spil først kommer til mac og dernæst windows... chance for det ikke kommer til mac er større end hos windows...


Hyuuga
Hyuuga

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 05-04-2007 23:15

Benno skrev:
ja okay listen er faktisk ret stor, men stadig, man skal nok ikke forvente at de nyeste nye spil først kommer til mac og dernæst windows... chance for det ikke kommer til mac er større end hos windows...



Sagde jeg det ? Smiley .. Foxy_Lady sagde der ikke var mange spil .. men der er jo masser af spil Smiley