Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

PSP?

HGHS-Corp
HGHS-Corp

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 29-07-2005 09:59

er jeg den eneste der syntes at PSP er 112% iorden?,
grunden er at jeg lige har koebt en har over i japan, Og for mit ved kommene er det oki nice... Og der er ingen fejl paa eg. pixel bug.

i forhold til NDS, PSP overlegen... vil jeg mene..


Wii Nr: 5253 3943 9554 1030
    Silmon
    Silmon

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 29-07-2005 10:35

    læs evt ds-vs-psp tråden så får du en masse meninger om begge håndholdte Smiley


    Niklas Kjær
    Niklas Kjær

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 29-07-2005 12:21

    Synes den er helt i orden, men gide rikke at have en. Gider ærligt talt ikke betale 3000 kr for PSP, spil, memory stick osv. bare for at få en lidt dårligere grafik, samt de samme spil som jeg kan få til min GC/PS2.
    Men synes ikke at den der overlegen. Glæder mig til at se en ny GB der, til den tid, vil have grafik der nemt kan hamle op med PSP'en og sandsynligvis osse være billigere (da de ikke bruger den aller nyeste type teknologi, ligesom de har gjort emd DS'en/Revolution).


    J3pseN
    J3pseN

    130
    Offline
    Level: 8 (Pirahna Plant)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 29-07-2005 17:06

    Jeg giver dig ret! ER jeg ked af at sige, men de har gjort det utroligt god! Henviser lige til Ds-vs-PsP


    Kanin
    Kanin

    641
    Offline
    Level: 23 (Skree)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 29-07-2005 17:51

    Sys den er overfloedig... hva fanden skal man bruge den til??
    Se film... man kan se film i ca. é timer paa en lille (meget lille i min smag) bred skaerm...
    Hoere musik... jeg gider aerlig taltr ikk bruge 3000kr paa en mp3 afspiller... maaske paa en iPod i det jeg oss ville kunne bruge den som ekstre harddisk...
    Spille spil... Det kan jeg goere igen paa en stoerre skaerm, med bedre grafik...

    Sys aerlig talt det er spild af penge...


    Bambi
    Bambi

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 29-07-2005 17:58

    Jeg ville sgu gerne have en, jeg vil bare ikke betale for denSmiley


    Philcon
    Philcon

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 29-07-2005 20:48

    PSP er da bare for sej! Spild af penge er den jo slet ikke.. Maskinen er jo sexy, mens DSen er nuttet - Som mange gamemagasiner beskriver det.


    Niklas Kjær
    Niklas Kjær

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 29-07-2005 22:15

    ...sorry, men betaler ikke over 2000 kr fordi en konsol er pæn -.-
    Ingen af spillene tiltaler mig Smiley


    HGHS-Corp
    HGHS-Corp

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 30-07-2005 01:51 - Redigeret 30-07-2005 01:52

    KOSTER DEN 2000KR? i danmark???, HVAA SNAKKER I OM...!!!


    saa ville jeg da heller ikke have koebe en man tilfaelled er at den kun koster ca. 1100kr her i japan og det syntes jeg er til at over komme,

    men jeg vil mene DS er lille og nuttet, mens PSP er voksen og sej. men nu vil jeg ikke have alle bruger her paa N-club.dk til at se ondt paa mig, saa jeg haaber alle kan have deres meninger i fraed,

    Osse fordi man kan faa nogen Okay nice spil til den Eg/ Metal Gear Acid.


    Munck
    Munck

    0
    Offline
    Level: 3 (Koopa-Troopa)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 30-07-2005 07:08

    ca. prisen på en PSP ligger på 2200,-
    Sååå... Jeg venter til den ryger ned på en 1200 Smiley.


    Niklas Kjær
    Niklas Kjær

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #10 - Skrevet 30-07-2005 10:47 - Redigeret 30-07-2005 10:47

    Tjaaa Liksang har PSP'en til 1600 kr og det er ikke Valuepak der har en masse andre ting i. Så læg lige 25% moms oven i den pris samt told der er på omkring 12% så vidt jeg husker. Så er vi over de 2000 kr.

    Edit: En anden ting. Virkeligt mange har haft pixel-fejlæ og da man ikke kan bytte PSP'en for at få en ny uden pixelfejl, så synes jeg det er lidt halvdårigt service, men det er vel bare min mening Smiley


    HGHS-Corp
    HGHS-Corp

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #11 - Skrevet 30-07-2005 10:52 - Redigeret 30-07-2005 11:05

    Naa kan man ik det.... Det kan man joo saa godt...der var en har nede der osse koebt en hvor der var en pixel bug paa og han kan godt faa den byttet, eller skal man bare have sig et sweeper tool(pixel bug fix), hvis det ikke bare er myte

    Men den jeg har er der ingen problemer med.


    Niklas Kjær
    Niklas Kjær

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #12 - Skrevet 30-07-2005 14:06

    Well i USA kan man ikke. Da Sony ikka tager dem tilbage, vil butikerne ikke tage dem tilbage, dvs. man hænger selv på den hvis der er pixelfejl. Der skal være en hvis procent-del før at får den byttet og der skal man op over 20 døde pixels (hvis ikke mere)


    HGHS-Corp
    HGHS-Corp

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #13 - Skrevet 30-07-2005 21:35 - Redigeret 01-08-2005 18:35

    Saa kan jeg godt se det er lidt neder, Men det er osse USA...

    Men jeg kan ikke se hvad folk tuder over, man kan da bare hente en Deadpixel cleaner og bruge den...


    Mads_7
    Mads_7

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #14 - Skrevet 03-08-2005 22:06

    Det er ikke altid det hjælper. Kender en der har købt en PSP, og han har sådan en død pixel og der var ikke noget der hjalp der.
    Men det er heller ikke noget man lægger mærke til, når man spiller synes jeg. Og jo, intil videre vil jeg også mene at PSP er DS langt overlegen. Men det er ikke på grund af grafikken eller funktionerne. Det er simpelthind på grund af at Nintendo ikke har snøvlet sig sammen og fået smidt nogle ordenlige spil på gaden. Det er lidt som om at Nintendo ikke kan finde ud af hvad de skal med DS'ens nye funktioner, og bare laver en masse tåbelige minispil. Ikke fordi de er dårlige, men jeg kunne godt tænke mig at der snart kom noget mere der var lige knap så præget at Nintendo's stolthed over DS'ens unikke funktioner.
    Jeg håber ikke at de øddelægger et Zeldaspil eller andre gode serier på den måde. Ikke fordi jeg er mistroisk, da jeg har 100% tiltro til at Nintendo vil være meget omhyggelige med Zelda til DS.
    Back 2 topic; Som jeg har sagt i et andet emne <a href=http://n-club.dk/inside/forum/read.php?f=8&id=15484>(DS-vs-PSP) </a>kan man imo ikke sammenligne DS og PSP. Da begge har funktioner mv. som den anden ikke har. Nintendo mangler bare lige nogle spil så skulle den være i orden.