Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Sony

Cartman
Cartman

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 30-01-2007 20:12

jeg har tænkt over når jeg surfer rundt herinde er der rigtig mange der siger de hader Sony og deres produkter. og så ville jeg gerne vide hvorfor i hader sony så meget? er det fordi i har dårlige erfaringer med dem eller er i bare meget fanatiske Nintendo fans?

Hyuuga
Hyuuga

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#106 - Skrevet 02-02-2007 00:09

MegaGame : Nintendo er en pengemaskine ligesom Sony .. de er der begge for at tjene penge .. De laver spil og konsoler som de kan tjene penge på.. Og hvis du kigger på fx. Zelda .. hvor langt er det kommet siden LTTP ? det er næsten det samme ? De laver spil for at tjene penge. samme med sony og microsoft.. Eneste er bare at hvis en konsol skulle floppe fra en af dem så er det kun Nintendo der har et problem da de ikke har andet end konsoler..


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#107 - Skrevet 02-02-2007 00:14

Hyuuga
det kan jeg kun give dig rat i selvom jeg ville
ønske det ikke var sådan Smiley


Hyuuga
Hyuuga

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#108 - Skrevet 02-02-2007 00:15

Moses skrev:
Hyuuga
det kan jeg kun give dig rat i selvom jeg ville
ønske det ikke var sådan Smiley



Men det sker sku nok ikke Smiley .. På håndhold banen der styre Nintendo sku det sh*t.. så de for sku masser af penge Smiley


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#109 - Skrevet 02-02-2007 00:18

ja det forstår jeg ikke Smiley da ds er den eneste
gode håndholdte konsol de har lavet rasten stinker
nintendo gør sig bedst på tv Smiley


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#110 - Skrevet 02-02-2007 00:37 - Redigeret 02-02-2007 00:40

Moses GB, GBC og GBA solgte alså godt og hade alså en del gode spil.
GBA sælger faktis stadig godt.
Og af sige nintendo skulle holde sig til tv er dumt, er du klar over hvor mange penge de få ind på håndholdt, uden dem hade N64 nok været et større tab for dem.

omkring zelda giver nintendo jo netop hvad kunderne vil have, husk på det er et eventy spil og ikke et rpg, faktis et da de få eventyr spil som man ser blive udgivet for tiden.
og nintendo har tit ændret på det i det små, f.esk WW, men da hadet folk grafiken og af man skulle sejle istedet for ride, og de lavet MM, som ikke solgte lige så godt som OOT.

jeg har aldrig sagt af nintendo ikke var ude på af tjerne penge, men åbenbart læser folk kun det de vil, jeg sage der var forskel i måde de prøver af gøre det.


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#111 - Skrevet 02-02-2007 00:49

okay megagame. jeg kan bare ikke lige gameboy.
jeg har heller aldrig rigtigt spillet zelda. skønt jeg har købt
Zelda collection. det fanger mig ikke men det nye zelda univers tror jeg at jeg vil elske. det ser fedt ud Smiley så...derfor ved jeg ikke så meget omkring det. desvære men nintendo bliver jo også nødtil at lytte. til deres fan's ellers sælger de ingenting. lige som sony de ændrede deres bomerang controller om til den gamle retro hvilket jeg syns var en KÆMPE fejl



MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#112 - Skrevet 02-02-2007 10:42

zelda delen var også mest til Hyuuga.

Håndholdt er grunden til nintendo kan tage så mange changer med wii f.esk, da de jo ikke har andre afdelinger der kan dække tabet vist der skulle være et, som sony og mircosoft har.

ja sony ændre heletiden, også selv efter konsolen er udkommet, hvilken gøre det svært for udvikler af lave spil til en ps.
og med den måde sony bare smider flere knappe og ting i deres kontroller ender vi snart med af få et keybord agtig kontroller med 2 d-pad og 2 anologe stik på Smiley


Sankiros
Sankiros

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#113 - Skrevet 02-02-2007 16:28

jeg syens da helt klart at Nintendos håndholdte er helt geniale.. ikke kun DS men også GBA og dem før..


M60dk
M60dk

0
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#114 - Skrevet 02-02-2007 16:45

Jeg kan ikke lide den måde Sony markedsfører Playstation på. Og heller ikke at de har rippet Nintendo så meget, men altså hvis de ikke havde været der hvor havde Nintendo så været nu?