Skrevet 15-04-2011 02:42
Dav#16 - Skrevet 05-08-2012 00:25
Hvorfor skulle han også lige dø på den stjerne der tager længst tid at få fat i, lol. Stakkels fyr, lige før målstregen.#17 - Skrevet 05-08-2012 00:26
Har ikke rigtig ondt af ham, legede han ikke bare med ilden idet det gik galt? Så sådan ud..#18 - Skrevet 05-08-2012 00:27
Fuck me det var ærgeligt -.-#19 - Skrevet 05-08-2012 00:28 - Redigeret 05-08-2012 00:34
Villy Søvndal skrev:
Vildt han ikke er asiat.
Genial kommentar Tja, mon ikke han prøver igen? Ved I hvornår de 12 timer starter og om det er i træk hver dag?
EDIT: Starter igen kl. 01. Nogen der bliver og kigger med?
#20 - Skrevet 05-08-2012 00:34
Jeg ser sgu et par timer mere -- han er alt for grov! -- får helt lyst til selv at støve N64'eren af#21 - Skrevet 05-08-2012 00:36
Fatter slet ikke, hvordan nogen kan blive så sindsyge til et sådant spil. Må virkelig kræve en vildere hukommelse. Så med lige fra du skrev herinde Bo, og var da helt vildt så præcist timet det hele så ud.#22 - Skrevet 05-08-2012 00:36
Kan godt være jeg kigger lidt med, er alligevel vågen. Tror dog ikke I skal regne med, at han kommer så tæt på rekorden lige med det samme.#23 - Skrevet 05-08-2012 00:36
Så bliver jeg også, sidder alligevel og regner på nogle opgaver, kan godt kigge og snakke lidt med her også . Det bliver så fjerde gang jeg ser ham speedrunne#24 - Skrevet 05-08-2012 00:56
KJ85 skrev:
Må virkelig kræve en vildere hukommelse.
Ja, det er næsten også det mest imponerende. Jeg ville skulle sidde med en kæmpe guide ved siden af - han må have (og har) gjort det virkelig mange gange efterhånden!
Og ja, tror desværre heller ikke han slår den nu, men nu er han gået i gang igen
#25 - Skrevet 05-08-2012 01:03
Nu har jeg ikke speedrunnet i samme grad som Siglemic, men jeg har trods alt brugt ret lang tid på at speedrunne Zero Mission hvor jeg kom forholdsvist tæt på verdensrekorden... og tro mig, at huske hvor du skal hen bliver hurtigt dit sidste problem. Det handler mere bare om at udføre tingene konsekvent.#26 - Skrevet 05-08-2012 01:11
@ KJ - Tick Tock Clock er til gengæld også en af de fedeste baner i SM64 Selvom konceptet ikke er klassisk Mario (så vidt jeg ved?) så synes jeg at det er en af de baner i spillet, som fungerer aller bedst. Og ja, den er vildt svær samtidig#27 - Skrevet 05-08-2012 01:14 - Redigeret 05-08-2012 01:28
Hvad mener du med at det ikke er klassisk mario? Fordi det ikke er i naturen? Synes ikke der er noget jeg ville kalde klassisk Mario længere - og ja, den bane fungerer virkelig godt!#28 - Skrevet 05-08-2012 01:49
Tror heller ikke det er det store problem at huske, men netop at skulle lære så meget på en gang for overhovedet at kunne komme ordentlig igang med speedrunning er en af grundene til at jeg foretrækker high scores med lidt kortere sessions. Men ja, det her kan jo bare deles op i segmenter og i sidste ende ikke være meget anderledes end at kunne finde ud af at lave high scores i samtlige baner i mange andre spil.#29 - Skrevet 05-08-2012 01:53
Men det er så også det jeg synes er imponerende ^^ Personligt laver jeg også rekordforsøg (og elsker det) på kortere spil eller dele af spil, imens jeg er enormt fascineret af speedruns af Super Mario 64 og Super Monkey Ball fordi jeg ved hvor svært det er at optimere hver bane, og så det at gøre det uden pause imellem er helt urimeligt imponerende.#30 - Skrevet 05-08-2012 01:57 - Redigeret 05-08-2012 01:58
Så vidt jeg ved så øver speedrunners også de enkelte segmenter ret meget. Så faktisk en donkey kong stream for nylig hvor der blev snakket om hvor svært det spil var at speedrunne fordi det konstant laver autosaves og man derfor ikke kan øve forskellige dele af spillet. DK64 emulator er åbenbart ikke god nok heller.