Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 18-05-2011 10:47 - Redigeret 11-05-2012 18:11



Moysen
Moysen

40
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 18-05-2011 13:49

Jeg er enig i, at den Tintin ser lidt uhyggelig ud. Smiley Han ligner ikke ham fra tegnefilmen i ansigtet (OVERHOVED) Smiley

Anyways, så kan vi ikke komme uden om min yndlingsfilmseries nyeste trailer:

Harry Potter 7 - 2. Del!

Glæder mig fantastisk meget til at se enden på det hele. Jeg læste bogen for ikke så langtid siden, men alligevel så er glæden der så meget, at jeg ikke tror, at jeg ville kunne mindes om hvad der sker efterfølgende ifølge bogen. ^^ Juli 16 (I Danmark) KOM NU! Smiley


Bota
Bota

140
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 18-05-2011 14:55

Jeg glæder mig virkelig til Tintin-filmen, har jeg gjort lige siden den blev annonceret. Tintin-tegnefilmene og -serierne elskede jeg som barn, og hvis jeg husker det, ser jeg da også tegnefilmene, når de engang kommer på Ramasjang.
Bliver virkelig skuffet, hvis de ikke får inkluderet intromusikken i filmen.


Moysen
Moysen

40
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 18-05-2011 15:01

Botalisko skrev:
Jeg glæder mig virkelig til Tintin-filmen, har jeg gjort lige siden den blev annonceret. Tintin-tegnefilmene og -serierne elskede jeg som barn, og hvis jeg husker det, ser jeg da også tegnefilmene, når de engang kommer på Ramasjang.
Bliver virkelig skuffet, hvis de ikke får inkluderet intromusikken i filmen.



Jeg mindes da, at intro-filmen er anderledes i Danmark? Men musikken nød jeg da stadig. Smiley Flashback til dengang hvor jeg var mindre og elskede serien. ^^ Tak for det. Smiley


Bota
Bota

140
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 18-05-2011 15:22

^Ja, introen sendt på dansk tv havde ikke alle lydeffekterne, plus et par scener var anderledes. Smiley


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 18-05-2011 17:35 - Redigeret 18-05-2011 17:38

Alexander Brock Petersen skrev:
Tråden hvor man kan poste nye - og gamle, hvis man ønsker - filmtrailere.

Jeg lægger ud med den helt nye trailer fra den kommende Tintin-film:

The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn

Jeg har ikke læst så meget om filmen, men folkene bag film ser jo ud til at være et ganske godt team. Jeg kan godt lide animationen, om end jeg måske synes, at det er en tand for realistisk. Tintin ser i hvert fald lidt creepy ud. Håber, at filmens indhold holder, og det ikke bare er endnu en moderne film, der har fokus på 3D og animation.


Ser faktisk godt ud. Jeg er selv vokset op med Tintin-tegnefilmene på VHS, så jeg glæder mig til at se den Smiley
(Bliver nok ikke helt det samme uden de fabelagtige danske stemmer og oversættelser Smiley).

Og ja, måske er Tintin liiiidt creepy i den nye film. Kommer til at tænke på ham her:



kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 18-05-2011 18:11 - Redigeret 18-05-2011 18:14

Alle børn med god smag er vel vokset op med Tintin siden 30'erne. Smiley

Ja, at se Tintin i traileren giver samme følelse, som når man ser den Mario figur. Animationerne er skam flotte, men jeg er bange for, at det bliver umuligt at kunne relatere til personerne, fordi deres ansigter ser for creepy ud. Jeg håber det bedste, men er lidt skeptisk. Jeg er bange for, at Hollywood igen, igen har haft for megen fokus på at bruge den nyeste form for animations- og 3D-teknologi og så glemt, hvordan brugerne egentligt modtager det.

Jeg tror, at Disney har ramt mere plet med deres forsøg på en Winnie the Pooh-film


Moysen
Moysen

40
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 18-05-2011 18:41

Traileren som du lige lagde op, Alexander, vil jeg gerne støtte dig op om. Jeg ville fortrække at de bare lavede det en smule bedre, istedet for at fornye animationen til noget uigenkendeligt. Jeg syntes det er godt, at Disney har holdt Winnie the Pooh tilbage som det nu engang skal se ud. Smiley

Jeg ville faktisk hellere se en Tintin film med de gamle animationer. :/


M60dk
M60dk

0
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 18-05-2011 18:54 - Redigeret 18-05-2011 18:56

Jeg synes den nye Tintin film ser dårlig ud. Det er lige direkte ned i the uncanny valley. De burde have lavet en håndtegnet film i stedet for. Filmen kan naturligvis godt være god alligevel, men at man har taget så underligt et valg mht. karakterdesign får mig til at tvivle.


KJ85
KJ85

21506
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 18-05-2011 19:03

Af en eller anden grund så ser mange af os jo alligevel sådanne film til trods for at vi ikke tror de er gode. Så f.eks. selv "Olsen Banden På De Bonede Gulve" for nyligt, og det var da bestemt ikke noget at råbe hurra for, men så den i forhåbning om, at den ville minde lidt om de gode gamle klassikere.

Nå, men tror da lige jeg vil poste et link til en film, som når man har set 1'eren næsten kun kan skuffe (håber jeg selvfølgelig ikke den gør):

The Hangover 2


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 18-05-2011 19:06

M60 >> Jeg er enig. Filmen kommer til at betale prisen for det. Der er helt sikkert mange, der ikke vil kunne forene sig med en tegnefilm, der forsøger sig med så realistiske ansigter, at det får den modsatte effekt.


Esmun
Esmun

10
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 18-05-2011 19:45

Det er vel også et spørgsmål om at differentiere sig fra tegnefilmene. Hvis havde holdt sig til tegning, så ville de ikke kunne undgå en direkte sammenligning med tegnefilmene. Og jeg tror på ingen måde det er instruktørenes mål at overgå dem. Havde måske nok foretrukket en ægte filmatisering, med ægte skuespillere. Jeg har aldrig været meget for motion-capture Smiley

Men jeg afviser den bestemt ikke endnu. Det ser ud som et rigtig fedt projekt.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 18-05-2011 19:55

At differentiere filmen fra tidligere Tintin-film bør aldrig være et mål i sig selv. Det visuelle aspekt er kun et komponent, der skal få os seere til at blive "opslugt" af filmens indhold. Hvis det viser sig, at majoriteten af Tintin-fans bliver mindre opslugt af filmen pga. den alt for realistiske stil (the uncanny valley), så fejler den.

Med mindre ord: fornyelse er aldrig et mål i sig selv.


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 18-05-2011 19:57 - Redigeret 18-05-2011 19:57

Når vi snakker trailers og film, glæder jeg mig selv til to.

Den første er en afgangsfilm fra Filmskolen som jeg har været med indover igennem mit praktikforløb tidligere i år.
Junk Love, en sciencefiction kortfilm på 25min. Har set filmen i tidlige udgaver, men glæder mig til den endelige og til at høre publikums respons til den.

Lidt teasers og info om Junk Love

Den anden film er også en jeg har set lidt til igennem mit praktikforløb. Melancholia.... Her har jeg dog "kun" set nogle få skud som skulle igennem noget retouch. Ikke destomindre Smiley

Melancholia trailer




Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 18-05-2011 20:08

Alexander Brock Petersen skrev:
At differentiere filmen fra tidligere Tintin-film bør aldrig være et mål i sig selv.


Yeah, faktisk ville det være direkte tåbeligt. Den er jo lavet for at få folk der GODT KAN LIDE TINTIN til at give penge for en biografbillet. Hvis man differentierer filmen fra kildematerialet, hvem skal så se filmen?

(I øvrigt også en af de fejl producenter laver, når de laver spillefilm baseret på videospil).


Esmun
Esmun

10
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 18-05-2011 20:21 - Redigeret 18-05-2011 20:21

Jamen, hvis ikke filmen bringer noget nyt på bordet, hvorfor så se den? Så kunne man jo bare se én af tegnefilmene igen.

Så vidt jeg ved, så er historien baseret på tegneseriealbummet "Enhjørningens hemmelighed", så på det punkt kan Spielberg og Jackson ikke gøre noget.
Filmen er ikke lavet for at skabe nyt, men for at hylde den gode historie, og for at dele den med et nyt publikum. Visuelt er der tale om en nyfortolkning, men jeg går ud fra at historien er den samme.
Så valget er helt op til den enkelte fan, om de vil se den nye fortolkning af Tintin, eller bare holde sig til Hergé tegninger.