KuvertTerra Nil får snart Vita...

KuvertGratis udvidelse til Disn...

KuvertDragon Quest III HD-2D fÃ...

KuvertTeenage Mutant Ninja Turt...

KuvertNintendo Direct 18. juni:...

KuvertOverblikstrailer for Luig...

KuvertAce Combat 7: Skies Unkno...

KuvertDonkey Kong Country Retur...

KuvertThe Legend of Zelda: Echo...

KuvertFlere klassikere ude nu t...

KuvertTetris 99

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertMetroid Prime 4: Beyond

KuvertDit seneste køb

KuvertLegend of Zelda: Echoes o...

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertMario & Luigi: Brothershi...

KuvertDanske retro forhandlere

KuvertSwitch - spilrygter og sp...

KuvertNintendo Direct

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

KuvertK> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

KuvertS:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: TÃ¥ger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 31-10-2011 10:59 - Redigeret 11-05-2012 18:27



    Dead-Cheese
    Dead-Cheese

    2100
    Online
    Level: 25 (Kokiri)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 31-10-2011 11:21

    Jeg kan godt forstå at de ikke vil lave for mange versioner af samme spil; De kan holde en højere kvalitet ved kun at holde sig til få systemmer.
    F.eks. kom sonic unleashed i alt for mange versioner/ forskellige udgaver, et andet spil så og sige.
    En version til wii, en anden til xbox360 og ps3 og en tredje til ds (måske psp, iphone). Der er en version til ps2, men jeg ved ikke hvad den hørrer under, eller om det er en version 4.
    Det er krævede at de altid laver så mange spil der omhandler det samme.
    De færste ved faktisk ikke at de er så forskellige, så lønsomt kan det vel ikke være.

    Men det er da for fedt at de kan indse at spillet har lavet en a og b version af hinanden og nu blvier fremstillet som en cross over af 2 serier af samme navn.

    Demoerne lever også op til mine forventninger. De er virkelig gode Smiley
    Sonics all back!


    Zalman
    Zalman

    322
    Offline
    Level: 28 (Skeeter)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 31-10-2011 13:05

    Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor de ikke udgiver Sonic Generations til Wii. Det ville selvfølgelig ikke se lige så godt ud som på de andre konsoller, men i det mindste giver det Wii-ejere en mulighed for at spille det. Jeg er sikker på, at mange ville få glæde af det, og de kunne sikkert tjene på det.

    Det med Classic Sonic føler jeg er ligegyldigt. Ja, det er nice nok at se ham igen i Sonic Generations, men hvad skal det gøre godt for? Storheden ville jo forsvinde, hvis de blev ved med at lave spil med Classic Sonic. De kan sagtens lave det klassiske 2D gameplay med Modern Sonic i hovedrollen, hvilket de blandt andet gjorde med Sonic 4.

    Glæder mig forresten vildt meget til at få fingrene i spillet.


    Togbis
    Togbis

    0
    Offline
    Level: 16 (Space Pirate)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 31-10-2011 13:54 - Redigeret 31-10-2011 13:55

    "Sonic Generations is most pre-ordered Sonic title ever." - PSU.com


    Eagle
    Eagle

    3
    Offline
    Level: 21 (Paragoomba)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 31-10-2011 14:10 - Redigeret 31-10-2011 14:11

    Der har ikke været et rigtigt godt Sonic-spil siden Sonic & Knuckles.

    3D-spillene er også (for det meste) elendige, med enkelte anstændige titler.

    Jeg har ikke så meget tiltro til Sonic-serien længere, og jeg har heller ikke købt et spil i serien i en evighed.




    Dead-Cheese
    Dead-Cheese

    2100
    Online
    Level: 25 (Kokiri)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 31-10-2011 14:26

    Prøv demoen Smiley
    SÃ¥ kan du se om det lever op til Sonic eller ej Smiley

    Sonic 3d (blast/ flicers island) var faktisk meget godt. Nok det der kommer nærmest de oprindelige spil sat i en 3d verden.


    Shajita
    Shajita

    338
    Offline
    Level: 28 (Skeeter)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 31-10-2011 14:58

    Jeg er enig. Serien er dødsdømt fordi at Sonic aldrig bliver sit klassiske jeg igen.
    Lidt ligesom at Mario serien stinker fordi at Mario ikke længere har røde bukser, Street Fighter stinker fordi Ryu ikke længere har rødt hår, Pokémon stinker fordi Jynx er lilla i stedet for sort, Halo stinker fordi Master Chief fik en ny hjelm og vi må selvfølgelig ikke glemme Wario serien, som stinker fordi Wario går mere og mere i kortærmede end langærmede.

    Seriøst, du vræler over de dummeste ting Petersen. >_>


    Togbis
    Togbis

    0
    Offline
    Level: 16 (Space Pirate)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 31-10-2011 15:31

    Lavede de ikke Sonic the Hedgehod 4: Episode 1 på et tidspunkt i denne generation? Måske de droppede episode 2.

    Jeg er ikke selv særlig vild med Sonic serien. Men jeg fandt ud af at jeg faktisk godt kunne lide det allerførste spil.

    Her handler det ikke kun om OMGSONICISFASTI'MNOTDOINGANYTHING, men flere steder også om at tage sig god tid til timing og præcision. Næsten helt puzzle agtigt.
    Imodsætning til 2D-Mario, der er bygget sådan at spilleren opmuntres til fart og hurtige reflekser.

    Jeg tror det primære problem for generations er, at illusionsrummet stinker.
    Da jeg sussede derhenad gennem demoen, havde jeg flere stedet svært ved at holde styr på præcist hvor Sonic var henne på skærmen. Han går simpelthen i ét med baggrunden og det er heller ikke til at se hvilken del af landskabet man kan støde ind i og hvad der er en del af baggrunden.

    Det handler ikke bare om at Xbox'en mangler stereoskopisk 3D.
    Selvom et spil er i stereoskopisk 3D, så er det stadigt bare et 2D billede med en illusion af 3D.
    Men stereoskopi er ikke den eneste måde at illusionere 3D-rummet på. Selv gamle 2D NES spil gjorde brug af illusionsrum.

    Her er et par af de metoder, man ofte bruger:

    Læg mærke til hvordan øjnene automatisk ledes hen til en bestemt del af billedet.

    Grunden til at Sega ikke har brugt disse metoder, vil jeg tro, er at de ikke vil have at baggrunden bare skal lægge i baggrunden. (ironisk nok)
    "Nej, nu har vi brugt så lang tid på at lave en OMG!REALISTIC3DGRAFIX!11 baggrund og så skal den også vises frem!".
    Det er også derfor 3D-spillene har så forfærdelige kameravinkler.
    Det ser godt ud på pressefotos og på video.
    Men når man selv sidder og spiller det, så virker det forfærdeligt.

    De lavede det samme nummer i Sega All Stars Racing, hvor spilleren ofte endte med at støde ind i en væg, fordi det var for svært at forudsige afstand og hvilke dele af landskabet, der bare er en del af baggrunden.


    Abild
    Abild

    7
    Offline
    Level: 9 (Bob-omb)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 31-10-2011 16:04

    Eagle skrev:
    Der har ikke været et rigtigt godt Sonic-spil siden Sonic & Knuckles.

    3D-spillene er også (for det meste) elendige, med enkelte anstændige titler.

    Jeg har ikke så meget tiltro til Sonic-serien længere, og jeg har heller ikke købt et spil i serien i en evighed.



    Det der med chaoerne var mega godt. Selvom jeg kun legede med chaoerne, og gennemførte bane 1, for at få de der "upgrade" ting til dem. Nøj det var fedt mand! Smiley